Přejít na obsah

PatrikFilo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli PatrikFilo

  • Narozeniny 21.10.1992

Návštěvy profilu

736 zobrazení profilu

Oznámení PatrikFilo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahojte, Mám ŠKODA FABIA 1 - 1,4MPI, 2002 - combi (žiadna výbava, len výhrev zadného okna :D ) Veľa problémov som odstránil, ale ostali mi 2 posledné. 1 - majiteľ predo mnou vyletoval SMD ledky pre chybu motora a teplotu chlad. kvapaliny. Plus nefungoval repráčik pre akust. signalizáciu a rovnako nešiel palivomer. Teda som si zadovážil druhé - rovnaké a čaká ma ešte riešenie IMMO. Pri týchto budíkoch ešte nešlo podsvietenie. Resp. išlo, ale len veľmi slabo. Nereagovalo na reguláciu jasu atď. Čakal som, že sa to vyrieši po výmene budíkov, ale nie. Problém s osvetlením budíkov je aj na nových - kontrolky svietia OK. A to sa dostávame k problému č.2 - podsvietenie - pri polohe kľúča v základnej polohe a zapnutí svetiel do polohy parkovačiek, alebo stretávačiek budíky svietia silnejšie, ale nie ako by mali. Keď kľúč otočím do 2. polohy tak svietivosť ide rapídne dole. Rovnako aj pri naštartovanom motore. na reguláciu jasu nereagujú a svietia (slabo) aj keď odpojím konektor z regulátora podsvietenia. Na konektore regulátora som nenameral nič = každý pin voči hnedému vodiču bol 0V Napadá Vás niečo? Regulátor jasu nepotrebujem. Uspokojím sa s tým, že budú svietiť naplno :) Ďakujem.
  2. Pri plus - mínus každodennej jazde mi vydržala 1,5 roka ale neupozornila ma na vybitie. Auto som nechal na parkovisku pri letisku v BA pred dovolenkou a po nej som už neotvoril cez DO. Núdzovo ešte išlo naštartovať.
  3. Zdravím páni, riešil už niekto domontovanie kessy do FIII ?Ak áno čo všetko to obnáša - hlavne finančne. Mám FIII style kupovanú koncom 2016 (bezkľúčové štartovanie mám)
  4. neviem, či budem kôli tomu nárazník zhadzovať. Pri mojom šťastí by som ešte ani teplovzdušnú pištol neodložil a už by som tam mal ďaľšiu preliačeninu od dákeho potrata čo nevie parkovať
  5. Plechovka nie . Bol tam kamienok cca 15mm priemer. Viem si síce predstaviť ako sa tam dostal - medzi nárazníkom a spodným krytom je medzera asi 30mm, ale ako tam vletel tak aby sa zakliesnil medzi nárazník a ocelovú výstuhu to neviem. Teda dobre zakliesniť by sa mohol ale prečo vytlačil nárazník ?? To musela byť pecka keď tam vletel - taká presne mierená, ale stále sa mi tomu nechce veriť. Skalka je preč - nárazník sa na tom mieste už dá stlačiť (ale trošku na tom mieste vidno vypuklinu za dobrého svetla ale treba sa zahľadieť z bliššia - neviete čo s tým?? skoro to nevidno ale štve to keďže auto nemá ani rok.) Keď to zhrniem - pri jazde sa mi musel od kolesa odraziť kamienok tak presne, že preletel cez cca 30mm škáru šikmo hore až k nárazníku takou silou, že sa dokázal zakliesniť medzi výstuhu a nárazník, ktorý mierne vytlačil. To je asi všetko.
  6. Včera sa mi nepodarilo stihnúť servis. skúsim dnes. Inak som si všimol že keď na tú vypuklinu poklepem tak má kovový zvuk. A jediné kovové podľa mňa tam je výstuha nárazníka. Ale čo sa s ňou mohlo stať??
  7. Zdravím , asi dva dni do zadu sa mi počas jazdy v aute (F3 combi) zdalo, že niečo v zadu v oblasti kufru prasklo. Teda som zastavil, išiel pozrieť a nič som nenašiel. dnes ráno som si ale všimol vypuklinu na zadnom nárazníku v smere jazdy v strede pravej tretiny, výškovo tieč cca v strede. nieje tam žiadny škrabanec ani nič podobné, ale na dotyk je tvrdá - v iných miestach ten nárazník prehnem no v mieste tej vypukliny nie. Akoby sa tam niečo zo zadu oprelo. Preto si to dávam do súvisu s tým prasknutím z predvčera. Neviete o čo by mohlo ísť? Do servisu pôjdem hneď po práci. Len či niekto nemá tušenie čo by to mohlo byť. Vďaka.
  8. Zdravím,chcem sa opýtať, či je možné spustiť navigáciu sygic (carnavigation) cez apple carplay z iphone6 na bolere vo fabii3.
  9. Ano ja mam okolo 800 km . A netusite co by to mohlo sposobovat? Este zajtra skusim zohriat motor kym sa to neprejavy a skusim ho vypnut aby som vylucil posilovac
  10. Zdravím, 2 dni dozadu som spozoroval, že pri jazde, keď je už motor trochu zahriaty cca 2 km niekedy aj menej - mi začalo niečo pískať z prístrojovky (nevedel som inentifikovať kde). Čím dlhšia bola jazda - tým zretelnejšie to bolo. Dnes som zistil, že to ide z volantu a to vtedy, keď je vytočený v strede (kolesá idú rovno) a jemne s ním hýbem zo strany na stranu. Ale iba v tejto polohe. Problém je, že to nerobí pravidelne - niekedy až po dlhšej trase. Niekedy viac niekedy menej. Keď je motor studený a naštartujem, tak pri státí na mieste na volnobehu to nerobí. Naopak pri zohriatom motore to robí aj na miest.e Mám Fabiu III combi 2016, 1,2 TSI 81 kW. Vo štvrtok budúci týždeň sa mám zastaviť v servise, ale najprv by som sa opýtal tu, či sa niekto s niečim podobným nestretol. Prikladám aj video tu stojím na mieste po prejdení cca 15km. a tu je to pri jazde od cca 3:00 min vo videu
×
×
  • Vytvořit nový...