-
Problém s budíky, velká odchylka rychlosti
Jde v budících změnit průběh ukazatele rychloměru na jinou stupnici jinak než přehrátím firmwaru z budíků s jinou stupnicí ? Popřípadě jsou někde tyhle firmwary dostupné ? Jde nahrát firmware budíků z golfu IV do Octavie ?
-
Při zamknutí sporadicky svítí trvale pravé blinkry
Originál dálka nebo dodělaná? Je možné že zůstává uvízlé relé.
-
1,8 20V Turbo zapalovací svíčky
-
Chyba 16985
Pokud je motor načipován správně tak emise nejsou problém, naopak u benzínovejch motorů nesmí bejt dlouhodobě směs moc bohatá ani chudá protože hrozí poškození. Může to bejt způsobeno dírou ve výfuku (před lambda sondou), vadná lambda sonda, vynecháváním zapalování (to by si ale poznal i podle projevu motoru navíc by auto mělo hlásit příliš bohatou směs), špatnej čip, možná i váha vzduchu ale tu by si taky poznal při jízdě, netěsnost vstřikovačů (s projevy jako u zapalování). Chce to pořádné zkontrolovat na diagnostice tím, kdo to umí. Nestačí vyčíst jen paměť závad.
-
chrasteni v motoru a konec
Taky bych se přiklonil k tomu že motor chytnul na olej asi z turba a přetočil se. Bohužel bylo to to nejhorší co si mohl udělat, nechat motor vytočenej než chcípne sám, V takovým případě se musí na prasáka udusit přes rychlost.
-
Zhoreta poistka alternatoru nad baterkou
taktak, zátěžové spoje se nesmí pájet, výhradně mechanické spojení, cín nezvládá přenášet velké proudy, vznikají studeňáky
-
Zhoreta poistka alternatoru nad baterkou
To McMatej: Zkrat pojistku takhle nevytaví (musela by tam být výrazně silnější než tam má být), může za to přechoďák.
-
Zhoreta poistka alternatoru nad baterkou
Pojistka je tam podle typu alternátoru, na 90A alternátor je 80A pojistka. Mě se stalo něco podobnýho ale odchytil jsem to zavčas, způsobuje to přechodový odpor mezi pojistkou a očkem.
-
vynechávanie zapalovani valca
Klasika no, otec měl to samý na 1,6 75kW na jednom válci komprese v háji (má to od nového a tohle po 170 000km), zasraná svíčka a auto jelo na 3, ale po rozebrání se zjistilo bohužel že je opotřebována "díra" pro píst nad přípustnou mez, muselo proběhnout vybroušení na opravárenský rozměr. Defacto jsou 3 stavy, buď ten válec kterej nejde má mokrou svíčku (tzn benzín tam jde ale jiskra ne) nebo suchá svíčka ale nevypálená (nejde benzín) nebo zasraná svíčka (komprese v háji) jiný důvod proč vubec nejde jeden válec není. Ono samotnej problém v tom že je komrese menší o 2,5Baru není (až teda na to že výkon toho danýho válce není 100%), problém je to, že se vždicky zasere díky tomu svíčka a přestane přeskakovat jiskra mezi elektrodama. Proto to taky po očištění ujede jak píšeš 600km.
- vynechávanie zapalovani valca
-
Spotřeba 1.8T 110kw/132kw
ARX 4x4 liftback nejmenší spotřeba 4,6l/100 cestou do práce (25km), dlouhodobá vypočítaná z plné nádrže 7,5l/100, teď sem dával čip tak až se vyblbnu tak to pujde dolu o něco
-
problém po repasi startéru
Na tom není nic divnýho, jen se prostě jednou ten spínač spojí a podruhé ne. Pájení rozhodně nedoporučuji, cín se na zátěžové spoje používat nemá protože při větších proudech se rád vyhřeje. Používá se buď mechanické spojení nebo se boduje.
-
Nefunkční 4x4 - praská pojistka pro haldex
Pojistku může vyhazovat i nějaký prošoupaný kabel. To drhnutí nebyly to zvuky jakoby zasáhla stabilizace?
-
Zatuhlé stěrače
Čím víc opatrně to budeš dělat tím hůř. Tyhle plasty potřebujou "vytrhnout" jinak se s tím budeš dlouho trápit bez úspěchu.
-
Cena palivoveho cerpadla
Vítej ve světě 4x4 Spousta věcí je jinak (podvozek, výfuk, nádrž atd) a většina z toho je pouze jako originální díl. Čerpadlo konkrétně u 4x4 je jiný v tom, že je dvoustupňový. Nádrž má totiž tunel pro kardan a tím vzniká problém při přepouštění z jedné strany na druhou. Tohle řeší právě palivové čerpadlo které jednak tlačí benzín do motoru a za druhé přečerpává benzín z jedné strany na stranu druhou (dokonce má nádrž 2 plováky k ukazateli paliva) Edit: palivové čerpadlo jde změřit budíkem jestli dodává správný tlak v dostatečném množství
obrbaz
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva