Přejít na obsah

Fabian18

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Fabian18

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dráty jsou všechny OK, to jsem kontroloval hned jako první.
  2. Otázka je to správná, ale "bohužel" je vše na svém místě.. :-D Jak říkám, po montáži změřeno a vše naprosto OK, až po chvilce ježdění zase problém...
  3. Tak to doufám, že ne, dostat to z auta byl děsnej porod... Dělal to autoelektrikář. Měnil kroužky, uhlíky a ložisko. Když jsem montoval alternátor na zpět, pocitově při zkoušce rukou šel krásně. Mě právě ta kontrolka teď nesvítí, i přesto, že to nedobíjí... To je zvláštní. Tak nevím, kde je problém, ale přijde mi to, jak by to bylo málo nabuzené. Ten alternátor něco málo dává, předtím byl úplně KO.
  4. Zdravím všechny, vyskytl se mi problém s dobíjením na OI. TDI 81kW r.v. 97. Rozsvítila se mi kontrolka dobíjení, auto přestalo dobíjet - OK, vyndal jsem alternátor, byly už docela sjetý uhlíky a jeden kroužek pro buzení rotoru už byl prakticky bez mědi, tudíž to nebudilo. Vyměnily se uhlíky, kroužky a jede se dál. Po montáži alternátor dobíjel krásných 14,3V. První jízda cca 50km, v pohodě, kontrolka nesvítí. Další, kratší jízda v noci, se mi už zdálo, že to nějak málo svítí, ale neřešil jsem to. Další start druhý den, kontrolka dobíjení se rozsvítila. Po chcípnutí a opakovaném startu už ne. Ovšem alternátor NEdobíjí. Takže aktuální stav, alternátor NEDOBÍJÍ, ale kontrolka NESVÍTÍ... Na volnoběh se světlama je napětí cca 11,8V, po vytočení motoru k 3000ot/min. se zvedne na 12,3V. Víc ani ťuk. Nemáte někdo tip, po čem jít dál? Všem moc děkuju za rady
  5. Zdravím, lze softwarovým způsobem upravit minimální nastavitelná teplota jednozónového Climatronicu v OCT.1? Případně jak? Díky za rady
  6. Vačky jsou nastavené na značky, tudíž by měly sedět...
  7. Zdravím, přitáhl jsem domů oktávku 1.8T 20V. V autě už prý léta svítí kontrolka motoru a chyba 17748 - snímač kliky/vačky - chybné přiřazení Auto do teď jakš takš jelo. Nově se dělaly rozvody na vačkách i se stavěcí jednotkou. Stará měla sítko olejového kanálku "profesionálně zacpané" červeným silikonem. To se vše udělalo, akorát se špatně nasadil řemen o dva zubu, auto pak logicky točilo, ale nechytlo. Tak se to dalo nejdřív o jeden zub a už to chytlo, ale nejelo, poté se to konečně seřídilo přesně a auto stále nejede. Tak nějak očekávám, že písty přiohnuly ventily, ostatně v nejbližší době s tím jedu na měření komprese, tak potom uvidíme. Horší je, že ŘJ stále hlásí chybu o špatném přiřazení, i když je vše nastavené dobře. Navíc se teď začala objevovat chyba o vynechání zapalování na prvním válci. Na zkoušku jsem prohodil zapalovací cívky, ale chyba zůstala stále na prvním válci. Obě lambdy jsou OK, snímač vačky a kliky byly měněny. Když šlápnu na plyn, tak má auto hodně hrubý chod, zní jako atmosféra a jede jako atmosférická 1.6. Ke všemu je po přidání plynu slyšet soustavné syčení od dveří řidiče. Po odfouknutí BOV to přestane. Starty jsou studené i teplé naprosto v pohodě. Nevíte někdo co s tím? Už začínám být zoufalý... Děkuju
  8. Zdravím, u Octavie 1.9 TDI se mi začalo ozývat hučení při brzdění motorem. Při přidání plynu hučení zmizí. V zatáčkách se nemění. Je to taky dosti slyšet při rychlosti cca 30km/h. Tehdy to zní skoro jako když by se vyboulení na pneumatice odíralo o podběh. Mechanik řekl hned bez většího rozmýšlení diferenciál... Jaký názor na to máte vy? Popřípadě je možné s tím něco dělat? Díky za odpovědi
  9. Zdravím, Mám oktávku 1.9 TDI SLX r.v.1997. Na štítku výbavy v kufru mám centrální zamykání s dálkovým ovládáním, ale komfortní jednotka je tato: 1J0 959 799 L a ta dálku neumí. Tudíž je možné, že byla někdy měněna. Jaká ŘJ tam správně patří, aby to umělo DO? Popřípadě, budou nutné nějaké úpravy? Díky za odpovědi
  10. Zdravím, vlastním Octavii 1.9 TDI SLX r.v. 1997. Při prudším zatočení doprava se začnou ozývat vibrace od podvozku, jsem si téměř jist, že je to právě ze strany spolujezdce, která se v pravotočivé zatáčce odlehčí. Při průjezdu levotočivé zatáčky auto krásně drží a nevydává žádné zvuky, až na hranici adheze. Ještě do nedávna se na nerovnostech právě z pravé strany ozývaly "gumové" rány. Vyměnil jsem stabilizační tyčku a je klid, trochu jsem spoléhal na to, že vibrování při zatáčení náleželo právě tomto problému, ale bohužel ne... Mám trochu podezření na čep řízení, nebo kulový čep. Spíš se ale přikláním k tomu kulovému, jelikož při jízdě je auto naprosto klidné a to i při akceleraci a brždění. Jaký na to máte názor? Díky za odpovědi
  11. Zdravím, vlastním Škodu Octavii 1, 1.9 TDI 81kW SLX r.v. 1997 a vedu neustálé debaty o výbavě. Od začátku to bylo služební auto státního podniku, tudíž neproběhly žádné dodatečné úpravy. I přesto je celé podsvícení interiéru v červené barvě. Další raritou mi přijde spínač světel. Vše svítí červeně, ale po zapnutí předních mlhových světel se jejich symbol na spínači rozsvítí zeleně(jako u OII.) Co je tohle za speciální výbavu, víte někdo? Děkuju
  12. Zdravím, chystám se na Fabii dodělat funkci comming-leaving home, ale stále se zarážím na jednom problému. Nejsnažší verzi vidím v kombinaci tranzistorů a relátek, popřípadě dále využití nějakého mikrořadiče. Ale problémem je to, že jsem stále nenašel nějaký signál, který mi bude spínat podle uzamčeného, či odemčeného auta. Dále bych vzal signál ze svorky myslím 30a či která spíná rádio a nakonec doplnil signálem z vnitřního osvětlení. Nevíte někdo o nějakém šikovném signálu informace o stavu zamykání vozidla? Díky za odpověď
  13. Zdravím, oktávka 1.8T 20V s motorem AUM mi vyhazuje tyto chyby, nemohla by s tím mít něco společného váha vzduchu? Každopádně po studeném startu, po dobu sytiče je skoro nemožné jet, motor začne chcípat a jakoby běžel na tři válce, po chvilce se to ustálí a vše je v pohodě. Jinak pokles výkonu není nijak extrémní, těžko posoudit. Když už, tak je pokles velmi malý. Kontrolka motoru se po smazání chyb rozsvítí znovu po cca 50km. Prosím o radu. Děkuju 4 Nalezeny chyby: 17608 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Mechanicka zavada P1200 - 35-00 - - 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku P1297 - 35-00 - - 16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu P0411 - 35-00 - - 17748 - snim.polohy vack.hridele (G40) / klik.hridele (G28) chybne prirazeni P1340 - 35-10 - - - Sporadicky
  14. Zdravím, po instalaci tempomatu do Fabie I. přestaly svítit zadní světla, parkovací světla a osvětlení SPZ. Vše ostatní funguje jak má. VAG mi v 01 Elektronice motoru hlásí toto: Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 012 HR Komponent a/nebo - verze: G000SG 4894 Kódodvání softwaru: 00108 1 Nalezeny chyby: 18097 - Pohon datove sbernice Nesmyslna odezva elektronickeho centr.elektrickeho rozvodu P1689 - 35-10 - - - Sporadicky Na jednotce 46 centrální elektroniky to nehlásí žádné chyby. Prosím o radu, děkuji.
  15. Také zajímavé, děkuji. Stále bych se ale raději dostal přímo k nějaké napěťové úrovni například na vstřiku a potom dále přepočítávat...
×
×
  • Vytvořit nový...