Přejít na obsah

Světlonoš

Uživatel
  • Počet příspěvků

    139
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

1949 zobrazení profilu

Oznámení Světlonoš

  1. Používám origo hever, ale u Octávky jsem to tímto zvedákem dělal tak, že jsem si tu "korunku" srovnal aby tam ten zesílený segment na prahu pěkně zapadnul a ještě jsem tam vložil tenčí koženou pracovní rukavici, jako polstrování. Ale jak koukám na ty puky od 100Bubu, tak to se mi líbí nejvíc.
  2. Zřetelná změna, možná i víc než jsem čekal. Lepší by bylo udělat tu fotku ze dřepu, aby to bylo pod menším úhlem.
  3. Proč tvrdá??? To že je originál standart pružina o 1 cm delší než originál DCC pružina neznamená, že je tvrdší. Nastavené jsou obě na stejné zatížení. Podle tvé logiky by standartní podvozek byl tvrdší než DCC a ještě více tvrdší než Sport line. Stejně tak není důvod, aby byla tvrdší pružina pro Scouta. Možná si to pleteš s těmi pružinami pro vyšší zatížení co jsou někde na netu v nabídkách, pro lidi co tahají přívěsy nebo vozí pořád plný kufr. Ty jsou ze silnějšího "drátu". Logicky snesou vyšší zatížení a ano po prázdnu budou tvrdší.
  4. Taky jsem o něčem takovém uvažoval. Když bylo auto nové, bylo vše OK, teď mám najeto cca 30 tis. a je vidět, že je prdel dole. Přitom tažné nemám, a těžké věci nevozím. Protože mám DCC, který je proti běžné verzi nižší, tak bych dával pružiny jen z běžné verze. Tak jako jste na běžnou verzi použili pružiny ze Scouta.
  5. Autor zřejmě má na mysli srovnání s jinýma Supírama. Prostě okem je vidět, že prdel prostě dřepí a u jiných ne. Mám ten samý problém.
  6. Superb je docela tvrdý i v komfortu. 😉Pokud jste si teda někdy vozili zadnici v Citroenu s hydraulickým podvozkem. 😆
  7. Vypadá to, že si tentokrát dali více záležet.
  8. Něco podobného jsem řešil tři roky zpět u Octavie a cena byla přes dvacet. Taky doporučuji přes pojišťovnu.
  9. Pokud nahlédnete na eko fóra, tak zjistíte jakou budoucnost pro nás plánují aktivisté. Respektive ti kteří je řídí a financují. Nelamte si hlavu jak to zvládnete s elektroauty, většiny z nás se to týkat nebude. S individuální mobilitou pro prostý lid se nepočítá (jízdní kola, veřejná doprava, posléze minimalizace přesunů). Proto jsou v klidu co se dostupnosti elektřiny a vzácných kovů týká. Aut plánují maximálně 10% stávajícího počtu.
  10. Škoda, že nejde kombinovat zvýšený podvozek s DCC.
  11. Zvažuji u Ahifi, podběhy a dveře. Také se mi moc nechce nechat dělat větší vykuchání interiéru u té podlahy. Ono by to jistě také pomohlo, ale kde se pak zastavit? Přidat komplet auto, včetně střechy a torpéda? Navíc když se podívám na váhu jednotlivých úprav, tak v maxu to dělá skoro 100 kilo váhy navíc. A to mě neláká. Takže zůstanu u podběhů a dveří + si koupím u nich materiál a prostor rezervy si udělám sám jako malý bonus. O tom jak se mi pak bude jevit ztišení bych se podělil.
  12. Tohohle popisovaného přelívaní vzduchu jsem si také všimnul u OIII tak i SIII. Ale je zvláštní, že u jiných značek ne. Beru to jako vlastnost způsobenou zřejmě způsobem distribuce vzduchu po kabině. A jak píše bunicek, nejvíce je to znát na začátku jízdy.
  13. Dnes jsem zajel se zahřátým motorem do nákupního centra, odstavil to pod střechou na rovné podlaze. Zašel jsem si nakoupit, dal tomu čas, aby stekl olej do vany. Pak jsem lehce zatáhnul za měrku a šlo to téměř bez odporu. Jak bylo všechno prohřáté, tak se nic nebránilo, neměl jsem strach, že ty zobáčky prasknou.
  14. Tak na první pohled tam rozpor může být. :D Plně podporuju lepší couvačky, brzdovky, vnitřní osvětlení atd. Ale přijde mi netaktické zvýrazňovat si zrovna SPZ nad rámec schváleného osvětlení. Ze stejného důvodu nechci ani snadno zapamatovatelnou SPZ nebo dokonce SPZ na přání. Ale je to každého svobodná volba. ;-)
×
×
  • Vytvořit nový...