-
Naklopeni praveho zrcatka
Ale auto musí mít zrcátko s pamětí...
-
Palubní "černá skříňka" (onboard kamera)
Když jsem A119 kupoval, tak "S" ještě nebyla v prodeji, později měli výpadek chipu SONY u "S" verze, teprve teď se zdá být je vše v pořádku.
-
Palubní "černá skříňka" (onboard kamera)
A119 + CPL
- VCDS - Kódování ŠKODA Rapid MR16+
-
Climatronic
Nebylo myšleno spíše na kulanci? Tedy po záruce?
-
VCDS - Kódování ŠKODA Rapid MR16+
Zatím se mi podařilo rozchodit následující: Funkční ovladač stahování okna řidiče i po vytažení klíčku do otevření dveří Aktivace Lap-timer v maxidotu Přidána položka servisní poloha stěračů do CAR menu v Boleru Dodatečné setření po ostřiku čelního skla S denním svícením svítí i zadní lampy Funkce Corner-Light v mlhovkách + obě mlhovky při zpátečce Vypnuto hlášení bezpečnostních pásů zatím nevyzkoušeno: blikání brzdovými a výstražnými světly při nouzovém brzdění nepodařilo se: pohasnutí denního svícení při blinkrech na straně blikání Aktivní z dřívějška: hill hold indicator celebration dotankovat řízení cupra Ostatní jsem nezkoušel
- Tempomat do RAPIDa + návod na montáž
-
HALDEX vymena riadiacej jednotky a nieco naviac..
Přesně tak...
-
Škrticí klapka 1.8T ARX - el.plyn
Pánové není tady někdo, kdo je v těch klapkách trochu kovanej? Kdo by mi řek, jak se ujistit, že je fakt špatná, nebo načatá a jestli se to dá opravit/repas, nebo novou? Jen tak hogo fogo dat osmičku za novou aniž bych měl jistotu nechci...
-
Škrticí klapka 1.8T ARX - el.plyn
Pokud vím, základní nastavení se dělá při vypnutým motoru a zapnutým zapalování - opravte mě, pokud se pletu. V tomto režimu má být podle VISu na 0,00% - což není nic proti ničemu a nemá se co "trhat", protože motor neběží... A základní nastavení je o tom projet si rozsah od Min do Max. Podle mě prostě při vynutým motoru má být klapka zavřená ne? Čemu by to vadilo? Chápu u plynu lanko to nejde, ale u elektroniky to není problém a VIS to tak i popisuje!!! A teplotu píšou cca 30 st.C. - je to pro RS motor AUQ s el. plynem.
-
Škrticí klapka 1.8T ARX - el.plyn
A co ti píše VAG? Kontrolka ti svítí? pokud se nepodaří zakládní nastavení, měla by být defaultně pootevřená, aby atuo startovalo a mohlo jezdit... záleží, jestli tam je mechanícká nebo elektronická závada... Ale jinak se ptáš hodně obecně, to se nedá tipnout takhle od stolu...
-
1.8T seka se plyn
Stává se mi to taky a zatím jsem na nic nepřišel... zkoušel jsi logovat za jízdy, kolik je otevřená klapka když se ti to kousne? Dávka paliva? Může být špatná i lambda(pokud máš) před katem, dává pak moc paliva a ono se to při akceleraci zadusí - vag by to neukázal jako chybu!!!
-
Škrticí klapka 1.8T ARX - el.plyn
Ale pro základní nastavení je třeba ji mít na 0,00% , kde je chyba, nějaké nápady?
-
Škrticí klapka 1.8T ARX - el.plyn
Právě že mi zlobí - při plným plynu je na 100% a sem tam povolí na 99,6%
-
Alu kola
Klasika originál 16" 1U0601025L wheel disc 'alum' 6,5JX16H2 ET42 / "STYLE" Důležitější jsou pneu, Bridgestone ER300 205/55