Jump to content

ovi

Člen ŠKODA Klubu
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

660 profile views

ovi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Mám stejnou baterií jako na Tvé fotce, takže EFB.
  2. @MartabToho bych se ve snu nenadál. Myslíš, že případný nedostatek elektrolytu můžu vyřešit dolitím destilované vody?
  3. Ano, dne 3.2. jsem tento režim měl spuštěný asi 6 hodin, ale nevěděl jsem, zda bude na nabíječce uvedena nějaká informace, že se tento režim ukončil. Nabíjení jsem přerušil po 6 hodinách a teprve později zjistil, že měl zůstat spuštěn déle a nepřerušován. Napětí poté bylo 12,7 V a i když jsem dne 7.2. ujel zmíněných 750 km, napětí se nezvedlo a od 3.2. se denně snižuje. K dnešnímu večeru je zase jen 11,9 V. Až bude příležitost, zajedu na zátěžový test baterie a bude jasno. Takže toť mé postřehy, snad pomůžou.
  4. Moc děkuji, tento režim by se asi neměl přerušit. Nevím, jestli budu mít možnost ponechat zapnutý po dobu 4-5 hod. Jedná se o místo v garáži. 😞
  5. Děkuji za odpovědi. Napřed teda vyzkouším zapnout baterii namontovanou ve vozidle na nabíječku v režimu RECOND, za týden mě čeká jízda v délce asi 700 km a poté uvidím. Poslední možnost je zkusit reklamovat, ale u baterie moc v úspěch nedoufám. @dafro, prozraď mi, jak dlouho probíhá režim RECOND při spuštění v 12,0 V?
  6. Kromě jiného mám v OBD zásuvce vloženo zařízení "Chytré auto" od T-mobile a tak vidím v klidovém režimu vozidla na displeji telefonu aktuální hodnotu napětí, aniž bych cokoli otevíral.
  7. Baterie je originál a auto je vyrobeno 11/2018 MR 2019. Uvedeno do provozu je 12/2018.
  8. Ano, startuje a zdá se, že i otáčky při startování jsou v pořádku. Chci si půjčit od syna právě nabíječku, která má funkci RECOND a váhám, zda ji při nabíjení aktivovat. Snad by se mohl stav baterie vylepšit. Proto se zde ptám.
  9. Moc Vám oběma děkuji za odpovědi. Jen ještě upřesnění, proč je u mne tak nízké klidové napětí baterie po jednom dni stání, které nelze zvýšit ani nabíječkou (5A z LIDLU) ani delší jízdou s vypnutou rekuperací, kdy je zde dobíjecí napětí asi 14,3V. Hodnoty jsou měřeny několika způsoby, takže jsou předpokládám správné. Děkuji za Váš čas
  10. @dafro Zmínil jsi režim RECOND. Co se prosím děje v tomto režimu? A je vhodný na EFB, která sice startuje, ale dlouhodobě vykazuje (i když je rekuperace vypnutá) napětí kolem 12V? Velice děkuji za odpověď.
  11. A kde Vám to dělali? Já jsem z Ostravska a do Čech to mám trochu z ruky.
  12. Super, a je jasno. Jsou to dvě rozdílné funkce. Děkuji za objasnění a přeji hezký zbytek večera.
  13. Asi jsem se špatně vyjádřil. Šlo mi funkci, kterou popisuješ. Přijedu večer k domu a dálkovým ovládáním zamknu vozidlo a klakson potvrdí uzamčení vozu a tím budí sousedy. Tuto nabídku jsem měl na mysli, zda je v infotaimentu. A zda ji lze deaktivovat. Děkuji za odpověď
×
×
  • Create New...