Quick Charge je proprietární standard, stejně jaké "superrychlé nabíjení" u Samsungu, USB Power Delivery a mnoho dalších. Kdo nezaplatí licenci, nemá. Zatím jsem nedržel v ruce kombinaci zařízení, která by se tvářila, že bude spolupracovat s různými značkami. Je to i o kabelu, paradoxně tenká (ale originání) tkanička Samsung mi nabíjí nejrychleji, pokud můžu věřit vloženému voltmetru. Nabíječka i mobil je samozřejmě taky Smasung.
Poslední, čemu jsem by ochoten věřit, byly USB 2 nabíječky, které dávaly ten proud, co byl psaný v OUTPUT (u mne tak rok 2017). Jak přišlo USB 3 (C), 12/20V, tak je všechno jinak a je to o autonegotiation. Takže pozor, USB-C -- USB-C vám může klidně vybíjet mobil a dobíjet powerbanku, nebo notebook, pokud se to tak rozhodne. Uživatel nemá šanci to ovlivnit.
Taky pozor na "čas doplna" - je to hodně zavádějící. Nabíjím z 25% a jsem na 100% rychleji, než ze 40% - jak kdy. Pravda, mám asi nastaveno nějaké to optimální nabíjení pro životnost akumulátoru, které ale nemá mít vliv na počáteční růst % kapacity v čase.
Hm, co bych za to dal u 15 let starého auta. Naštěstí vyřešilo rádio s USB a SD :o Si dotáhni kabel zezadu s rychlým nabíjením do schánky a je po problému. Esteticky se to dá zařídit.
Opuštění 12V zásuvky v interiéru je fail, a to jsem jezdil s auty jen s jednou zásuvkou vpředu.
Ani u "lepšího" infotainmentu už není slot na SD kartu?