-
Počet příspěvků
31 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení sosko
-
Pardon za offtopic (Pawouk), len odpoviem na dotaz, aby niekto nebol v omyle. Vag dpf ukazuje to , čo podporuje riadiaca jednotka (aký typ merania). V príspevku s 45 oil , je oil residue v gramoch, v príspevku s 0,17 sú jednotky litre.
-
Symptómy naznačujú plný filter. 0.17litra oil ash residue je takmer plná kapacita (0.175-0.18 L ) . Diferenčný tlak tiež nevyzerá zdravo, vídávam 3-6 hPa.
-
Co je nového v nejnovější verzi 3.39.12 : Opravy drobných chyb a vylepšení Podporované motory: DETA, CRBC, CFHD,CUNA, CFFB, CFWA(*), CLHA, CXXB, CAYC (částečně pracuje na Passat 3C MY10), CAHA (beta, vyžaduje ověření), CXHA, DTTC (ne MY2022 a následující), CDUC Motory úspěšně testované uživateli: CFGB(*), CFGC, CJCA, CRMB, CUPA, CUSA, CXFA, CAYB, CAYD, CRLB, CUTA, CFHC, CAGA(*), CSHA, CJCD, DFSB, CLAB, DFLA, DCXA, CFCA, CGLC, CFJB, CFHA, CRUA, DDYA, DFFA, CRKB, DCYA, DFCA, CUUB, CGLB, CUAA, CUSB, CAPA(*), DFGA, DFSF, DFHA, CNHA, DGTA, DGTE(*), CCWA, DGDA, DLUB, CJCB, DGTD, CDUD, CSUD, DEUA, DAUA, DJGA, CXXA, DFEA, DBGC, CAYA, CRTD, DGDB, CUUA, DAVA, CKFC, CRCA, CGQB(*), DDDA, DCZA, CAAC, DNAA(*), CAAB, DTUA(§) (*) = částečná podpora nebo v závislosti na verzi SW (§) = pouze pro 11bitový iniciační protokol DŮLEŽITÉ : některé z výše uvedených motorů mohou být nekompatibilní, záleží na verzi softwaru motoru
-
Po roku a pol skúsim odpovedať, keďže nejak tu je mĺkvo. Ja mám po prehratí skrz servisnú akciu 23AX, aktuálne SW verziu 6336 , pre ECU FL_04L906056CL. (OIII Combi 1,6TDI CXXB vyrobené 03/2016) Zároveň som našiel, že pre túto ECU je k dispozícii aj novší SW 9962, ale nikde na nete neviem nájsť, čoho sa zmena týka a či túto verziu znovu prehrávajú v rámci návštevy servisu. Každopádne teda predpokladám, že minimálne verzie SW 6336 a 9962 majú už úpravy spojené s 23AX. Zaujímavé je, že Škoda je jediná, ktorá má SW v.9962, VW Seat Audi posledný SW pre FL_04L906056CL ostáva na v.6336. https://vag-flashinfo.de/index.php?partno=04L+906+056+CL+&as=
-
Verzia 3.29.12 - added DCZA engine to group 14 - added DNAA engine to group 21 with partial support - added CAAC engine to group 2 - added custom audio notification option - solved BT power off issue for Android 13 devices - CAHA replaced Post Injection 1 with Differential Pressure parameter https://filecr.com/android/vag-dpf/ (preinštalované cez verziu 3.20 funguje )
-
Tá posledná Carista skutočne nefunguje s čistou inštaláciou (možno aj predošlé). Ten istý telefón ako posledné roky s funkčnou Caristou, jediná zmena, že pri jeho čistení od zbytočných aplikácií aby ostali len obd appky, šiel preč aj luckypatcher, ktorého som sa dobrý rok/dva ani nechytil. Carista odrazu nefunguje, resp požaduje prihlasovacie údaje. Takže predsa patcher ešte treba a opatchovávať čisté inštalácie (nie len aktualizované predošlé verzie) ?
-
Na O3 som toto nastavenie v Cariste nenasiel, pomohol az Carscanner.
-
Mna prekvapuje oil ash 0.00 ? To vyzera na resetnuty udaj , akoby po vymene filtra za novy sa po spravnosti robi. Ocividne regeneracia nebezi, ziadne povstreky, teplota nizka, ved nakoniec samotny obrazok filtra nie je cerveny. Casovac ale bezi, takze jednotka sa asi snazi o nieco. Taka zakladna otazka, je natankovane dostatocne? Je kapota zavreta? :) napr Na rezerve sa regeneracia nespusti. Ale to uz sme mimo temy.
-
sosko začal sledovat Vibrace volantu , Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter , Cukání CRMB - změny počátku vstřiku a 2 ostatní
-
@Jena12Jena12 takisto mi ta Pro verzia nechce bezat, aj ked doteraz vsetky verzie (resp vacsina) stacilo len aktualizovat na novsiu bez potreby patchovania. Odinstaloval som teda a posledna beta znova bezi v pohode, lucky patchera nemam.
-
Mne presne také isté pocukávanie ako na mori začalo robiť práve po prehratí SW pri akcii 23AX, predtým nebol absolutne žiaden problém. Na nedávnej prehliadke som to spomenul, že s autom sa odvtedy nedá jazdiť a chcel by som to vrátiť spät, bolo mi povedané, že späť sa to vrátiť nedá a že nie som sám, čo sa na to u nich sťažuje. Problém pre nich vyriešený a auto do budúcna ťažšie predateľné.
-
Teda to zíram na tie ceny v AS u vás. Aktuálne 148tis km, studené štarty už niečo popiskuje z okolia pumpy a počuť "šúchanie" aj po zahriatí. Na prehliadke pred 2 mesiacmi nič nepozorovali. Nacenenie rozvodovej sady + pumpy s kvapalinou + klinový remeň 600 eur, plus práca 176 eur (4Nh).
-
Verzia 3.18.8 - stačilo preinštalovať cez v3.16.8 verziu zdieľanou od sk0d@ Zmeny od v3.16.8 : 3.18.8 - added DAVA engine to group 15 - added CKFC engine to group 0 - added CRCA engine to group 17 3.17.8 - support for Android 11 storage permissions https://uloz.to/tam/1959eef9-0226-4ed6-a601-dbe57b76a220
-
Osobne nevidim dovod spustat vynutene regeneracie, a obzvlast pravidelne, pokial to nie je vyslovene nutne. Olej sa riedi naftou; pokial sa robi so stojacim vozidlom, tepelne sa namahaju komponenty; pali sa zbytocne nafta; cas atd. Zmysel to ma jedine, ak styl/povaha jazd nedovoluje pravidelne a uplne vypalovanie a hodnota sadzi prekracuje limit pre spustenie regeneracie, ktore nastava typicky pri cca 22-24g aktualneho/vypocitaneho zaplnenia. Pokial sadze su uz v urovniach 30-40g , pre pokoj na dusi by som uz pustal, je mozne so stojacim alebo iducim vozidlom. Preferoval by som za jazdy. Pokial stav bude medzi 40-45g, vynutena regeneracia je mozna len za jazdy z bezpecnostych dovodov. Hodnoty nad 45g je konecna a je nutne filter vymenit. Z toho diagnostickeho protokolu som nikde nevycital, preco by bola nutna nutena regenracia, ked zaplnenie je na cca 10g.
-
V sobotu v rámci prehliadky, prehratý software RJ motora , servisná akcia 23AX. "Je nevyhnutné vykonať servisné opatrenie na vašom vozidle; 23AX - Riadiaca jednotka motora. Na všetkých dotknutých vozidlách TDI existuje možnosť, že so zvýšeným počtom najazdených kilometrov v dôsledku procesu tepelného starnutia katalyzátora na ukladanie NOx dôjde k zníženiu aktivity katalyzátora, a teda v ďalšom priebehu starnutia a zvýšeniu hodnôt výfukových plynov počas fáza zahrievania. U postihnutých vozidiel sa aktualizuje softvér ovládacieho zariadenia motora. Aktualizáciou softvéru sa znižujú emisie škodlivých látok." S dodatkom, že to nemá žiadny vplyv na výkon, spotrebu, CO2, životnosť, hluk. Na webe Skoda-auto v sekci pre zvolávacie a servisné akcie pre moje VIN nenašlo nič hm. 1.6 TDI CXXB 81KW RV2016
-
Taktiež nám to začal rodinno firemný SII robiť, od 140km/h vibrácie. Vibruje aj na starých zimných, na starých letných, na nových letných pneu, dve sady diskov samozrejme. Takže nevyváženie, príp. zlé gumy sa vylúčili, aj keď pravda, neviem či boli na Hunterovi. Po prečítaní celého vlákna možno dáme šancu tej nápravnici, alebo vnútorným kĺbom. Mám možnosť za štvrtinovú cenu z anglickeho SII rv 2009 kúpiť hliníkovú. Neviem ale, či to nieje benzín, je tam rozdiel ? Silentbloky, skrutky by šli nové, buď Škoda alebo Lemforder. Neradi by sme auto predali pod cenu kvôli vibráciám, ak riešenie je vzhľadom na cenu auta cenovo prijateľné . Ide o SII sedan 3/2015 2.0TDI 103kw DSG najazdených 100tis km . PS: Myslíte, že bude sa dať vôbec vymeniť to ,čo popise Xanticek4400 , predfacelift a "starší" typ nápravnice a dokonca z OII/Golf , na SII facelift ? Budú všetky tie diely pasovať podľa tých čísiel? Príp. ako to viem zistiť? @suri. by nevedel poradiť ? Ďakujem.