
-
Poškozený kryt motoru a olejová vana koroze
toto bude "vlastnost" těchto nový evo2 motorů(mám 1.5tsi), bohužel, když sem měnil nedávno olej při 8 tis(auto staré ani né půl roku), už byla vana poškrábaná(od kamínků? nevím), i když žádný polní cesty nejezdím..., holt před zimou to musím stříknout, aby to taky takto nedopadlo 😕 ps. na mém krytu jsou proražený díry na x místech kvůli odtoku vody tady to nevidím...
-
Vada laku- má cenu to řešit?
Tak sem obešel pár nových aut a je to skoro u všech takže asi nová "vlastnost" koncernu( este sem videl rok 22 a tam to bylo v pohode), tady u karoqu viz fotky, i na superbu sem to viděl...asi je to dělaný jen do chladných krajin 😂, jak je nad 30° tak lak změkne a rády ty puchýře praskají...
-
Vada laku- má cenu to řešit?
Trochu to tu oživím, dnes jak bylo teplo tak sem si všiml odlouple barvy na dveřích na hodně místech jsou puchýře, barva nedrží na lepených spojích(na plechu je ok), je to na všech dveřích i na víku kufru a na kapotě, jako kdyby to špatně odmastili nebo se na to úplně vy... Mám ještě služební yeti 2017 a tam sou všechny spoje na dveřích v poho, neřešil ste to nekdo taky, popř můžete mrknout jak je to u vás?..Jinak už to řeším tak uvidíme... ale moc naději tomu nedávám...Viz. Foto. Dik za info...
-
Zpožděné zamykání
Když bylo koupeno auto nove predpokladam ze uz je to mr25 s sfd2 ochranou kde nic nezmeni, nebo se pletu a sou jen nektere moduly zabezpeceny sfd2?
-
Výměna oleje
Trochu to tu oživím, měnil sem poprvé olej v mojem evo2 motoru najeto 8tis km, a byl sem docela zklamanej, jak šla kvalita dolů.. žádnej hliník, plechová vana, už je na několika místech odřená nevím od čeho budu to muset stříknout, než to začne reznout... vypušťák nastříkanej barvou z obouch stran zatečeno i v závitech(nejspíš se s tím vůbec neserou a stříkajou vany i se šroubem jak z venku tak z vnitřku..) - pokud budete někdo doma měnit určitě objednejte nový... (vlevo je původní...) barva oleje dost tmavá, asi plní funkci dobře a chytá všechen bordel ze spalin, ale nevěřím, že může vydržet 30 tkm, když už vypadá takto po 8tisicích.. pokud už ste taky někdo měnili zajímalo by mě jestli je toto standard... díky
-
ACT rezim motoru na dva valce
Jde to vidět když si otevřete aktuální spotřebu na palubovce (mam virtuální kokpit 10"), pod aktuální spotřebu to píše když se přepne na 2 válce. Nějakou dobu si s tím hraju je to docela zajímavý... Předtím sem jezdil na 3 válce (1.0 tsi) a teď jezdím často jen na 2 😅( zatím absolutní spokojenost s přepínáním aji spotřebou člověk to ani nepozná když to nevidí) 🙃
-
Rozmery kol
Aspoň, že dávají do MC lepší rezervu, už vyřešeno, děkuju za reakce, i 15 se tam v pohodě vleze. Díky
-
Rozmery kol
Bylo mi řečeno, že na scalu s motorem 1.5, 15tky kola nejdou nasadit skrze větší brzdy, ale asi si to prodejce spletl, tak sem se jen chtěl zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenost... Dík za odpověď, odpoledne to vyzkouším sám
-
Rozmery kol
Ahoj, vy co máte motor 1.5Tsi, máte taky z výroby rezervu R15? Mám obavu abych ju nacpal i na přední nápravu a něco nepoškodil... v AS mě říkali, že tam 15ky nenacpu tak mě trochu překvapilo, že tam je zrovna tento rozměr..
-
Ibe změnil svou profilovou fotografii
-
Svítí EPC
Mám blue race, mr 2018 najeto přes 80tkm a nikdy se mi toto co tu popisujete nestalo i při teplotách přes 30, takže to není vyloženě chyba barvy karoserie...
-
Kodování autobaterie bez AS
Já mám kabel hex-can činu a funguje parádně, na aliku psali že podporuje jednotky do roku 2019, tak možná jestli to není ten problém... záleží na verzi vcds a na typu kabelu :)
- Jaký olej a filtr do 1.0 TSI
-
Kontrola dotažení šroubů přestavovače vačkového hřídele
@tom01 ano chápeš správně zkoušel sem je dotáhnout a už nešlo, s naším nájezdem bych se toho zatím asi moc nebál, zkontrolovat jestli není olej v rozvodech, jinak by to mělo být ok, co sem se bavil dneska s technikem v AS říkal, že většinou jsou to motory 1.2 nájezd 200tis vic olej v rozvodech a když to člověk neřeší (nezkontroluje) vypadnou šrouby... :)
-
Kontrola dotažení šroubů přestavovače vačkového hřídele
@tom01 Dnes sem šrouby pro jistotu zkontroloval při přezouvání kol, mám taky najeto kolem 60 tis, 1.0 81kw, všechny šrouby byly dorvaný natvrdo, ani kapka oleje.
-
Řazení - zkušenosti, problémy
zpátečka nemá synchronní kroužky, zkus chvíli počkat a pak zařadit, mělo by to pak jít bez zubů..:)