Měnil jsem, G12 Evo namíchana na -30.
Postup
- zahrát na max, aby se otevřely všechny termostaty, které tam asi jsou
- vypustit ( tři hadice zespodu motoru na rampě )
- Proplach destilkou, jen jsem to nalil, vytekly zbytky původně růžové, pak jsem hadice připojil.
- nalití nové kapaliny po horní rysku, nastartovat, držet 30 vteřin otáčky na 1500 (jede pumpa, nehreje turbo), toto jsem opakoval střídavě s otevřeným a zavřeným víčkem, vždy si to odsalo někam do střev, občas ne, občas se to vratilo do nádobky.
- Pak po nějaké době, kdy jsem nalil odhadem 3 litry, jsem se odvážil jet k domu, na volnoběh nebo 1500 otáček, auto netopilo
- před barákem dopleneno, cesta do města na nákup otáčky do 2200, auto netopilo. před obchodem doplněno, cesta domů, auto už začalo topit, před domem doplněno.
Po x tis km vše ok.
Nalil jsem takto přibližně stejně množství, jako vyteklo. Po měření mrazuvzdornost i to zhruba odpovídalo tomu, co já namíchal, minus něco co nevyteklo.
Nasadit zpátky tu velkou hadici byl potrat a tráva a stromy kolem se naučily pár sprostých slov.
Použil jsem kleste sikovky.