Přejít na obsah

Gandi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Gandi

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Conversation Starter
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Week One Done

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. Ja nez jsem auto objednal, tak jsem o tomto problemu vedel a vedela o nem i Skodovka. Kdyz jsem jim psal, bylo mi receno ze nynejsi vozy ve vyrobe uz jsou v poradku. Mam datum vyroby pred vanoci 2024 a na volantu nove logo SKODA a tento problem se mi jeste nestal. Jezdim denne a hodne i po meste s kratsimi zastavkami a vzdy startuje napoprve. Na tohle je starter generator naprosto luxusni zalezitost. Auto startuje ok, mam ho od ledna 2025. Pokud se to nekumu stalo i u novejsich kusu dejte vedet. Pak by se dalo spekulovat jestli u novejsich kusu nedoslo k nejake zmene. To vi jen ve skodovce, ale k jake zmene se asi nedovime. I u faceliftu dochazi casem k mensim upravam ve vyrobe.
  2. Zkousel nekdo uz u O4 1.5tsi vytahnout kablik z te jednotky ACT co prestavuje vacku a znefunkcnit timto dvouvalcovy režim? Udajne tam vyskacou nejake chyby ale melo by to normalne jet. Alespon u jineho auta se to pry tak chova ma s tim nekdo zkusenost u O4 po faceliftu?
  3. Ty motory by meli byt opravdu totozny, je to jen vec SW u 85kw. Prvni to chce poradne zajet, necelych 1000km je malo, aspon 2000-3000km. Muze tam byt i vykonove omezeni do urciteho poctu km. Pak muzete zkusit zrychleni z 0 na 100km. 110kw Octavia ma mit 8.5s. Oktavka by Fordu mela ujet, alespon s automaten DSG. S manualem se to blbe zkousi a proto jsem manual ani nechtel ale jde to.. Jen musite umet rychle radit a mackat spojku..
  4. Ja mam 1.5 tsi EVO2 v automatu 110kw a jede to jak svina. Vubec mi neprijde ze je to line az na rezim EKO. Rezim Normal je uz ok a sport je nejlepsi. Zacal jsem tomu pridavat postupne od 1000km vys. Je mozne ze je to 85kw verze co mate je tam veliky rozdil.
  5. Gandi

    Octavia IV FL

    Na strankach Skoda auto kdyz dam konfigurator napr. 130let Premium tak mi neprijde ze by byla drazssi. Nakonfiguroval jsem si stejny model a cena je porad stejna.
  6. @Touran 2.0 125kw TDI Bmn Určitě ti netěsní vstřiky. Vyndat je a přetěsnit-vyměnit gumičky a zarovnat sedla. A pokud je uložení vstřiků vygrajdané, tak vyvložkovat. PD to dělají všechny, je to konstrukční vada. Stačí na jednom shnilé těsnění a malá netěsnost a už to hulí. A začal bych tím co ukazuje tu hodnotu 2.1. Vstřik teoreticky špatný být nemusí. A pokud byli gumky meněné, mohla se jedna střihnout. Stačí strašně málo..
  7. A co tak ročník výroby a počet naj. km? A proč neni video natočené z více stran např. pod motorem a pod kapotou motorové části..
  8. Gandi

    Octavia IV FL

    @czhDavid - co vim ja tak pokud neni nejaka atyp barva nebo nechybi nejaky dil, tak se ceka na nove tak mesic a pul nekdy i driv. Max tak 3 mesice, pokud neni atyp barva. Objednavku bych nerusil ale zasel za prodejcem a zeptal se v cem je zakopany pes ze se ma cekat tak dlouho a rozmyslel si zmenu konfigurace. Top selection je mimo, mozna je to i tim. Vyhodnejsi je verze premium. Pokud to jde zmenil bych to a auto bude hned.
  9. @dettektorr- To ja mam taky rad rezim plachteni, za studena a pri odberu proudu krasne vyrazuje a plachti s motorem. U nafty ale nevypina motor za jizdy uplne a tady casto ano, pokud neni velika zima, je maly odber apod. Motor vypne za jizdy uplne a hladce se zase nahodi pridanim plynu. Neni to poznat funguje to dobre. Nekdy je to vyborny, ale treba ve meste je to nekdy lepsi vypnout protoze vypinani na par vterin po sundani nohy z plynu mi prijde casto zbytecny. @ČudlR- To je pravda, volicem by to melo jit. Ja mam neradsi individual. Nastaveno v nem mam rezim sport ale rizeni mam nastavene na lehci. Jediny u toho sportu co mi vadi pri dojezdech podrazovani. Proto ty rezimy stridam podle potreby. I ten rezim ECO neni spatny. Kdyz jedu na tempomat a vyjedu mimo obec tak se rozjizdi uspornejsi a jemnejsi. Sport a normal kopne hodne do vrtule a to taky pokazde nepotrebuju pri rozjezdu na tempomat.
  10. Tak pokud to je mildhybrid e-tec, tak za mne jsou rozdily propastne. Hlavne v tom, ze by nemohl nijak zabranit vypinani motoru a rezimu plachteni treba ve meste kdyz nechce. V rezimu sport se motor nevypina. Po sundani nohy z plynu brzdi motorem, rekuperuje treba s kopce a dobiji i lip baterii.
  11. Gandi

    Octavia IV FL

    Na mě po cca 500 ujetých km mrkla chyba pohonu nebo tak něco. Myslím že jsem si to zavinil sám, protože po ujetí 90km jsem se stavil v obchodě a jak jsem odjížděl, tak jsem odjížel jinak než jindy. Jen co naskočil motor jsem šoupl D a začal se hned rozjíždět - dřív než naskočil 13" tablet. A v ten moment se to objevilo. Jelo to dál pěkně, ale nebyli dostupně jízdní režimy a svítil oranžový trojuhelník, nedostupný nějaký asistent a ikona toho pohonu. Možná v nouzovém režimu. Pomohlo zastavit, zamknout aby se auto uspalo a hned jsem odemkl, nastartoval a bylo to ok. Jel jsem taky hned, na nic jsem nečekal, vše se načetlo rychle. Ptal jsem se v servisu protože to mám 1.5km a řekli že se nemuseli před rozjedem načíst konfigurace-cidla apod. Rovněž by na to mohl mít vliv i flasdisc v usb portu který tam mám. Sotva to chytilo a už jsem se rozjížděl tak nějak skoro zároveň. Na diagnostice mi řekli že tam našli nějaký zápis sporadické chyby na motoru kterěmu nerozuměli. Tak to poslali do Škody a poslali jim zpátky do dvou dnů nějaký postup a doporučily softwarové konfigurace. Nemuselo to vůbec souviset s tou chybou pohonu stalo se mi to jen jednou. Ale před kodováním i po, jsem nepoznal v ničem žádný rozdíl. Jen řekli že většina věcí jde vzduchem, ale některé úpravy a aktualizace musí udělat oni. Takže asi už to řešily když hned měli řešení. SW infoteimentu na to neměl vliv, ten zůstal stejný. Takže kdo to má v záruce, alespoň před koncem bych tam doporučil zajet. Otázkou je, jestli vám to načtou, pokud se neobjeví žádná chyba. Já bych tam za necelé 2 roky chtěl jet na kontrolu jestli se něco ještě nenajde at se vše vyřeší na záruku. Zatím vše funguje dobře, nevypínám ani asistenty nijak neruší ani mi nevadí.
  12. Gandi

    Octavia IV FL

    Jestli ten displej to udělal jen jednou, těžko se někde hledá chyba. Pokud by se to ale začalo občas objevovat, je to potřeba řešit. Příčin může být několik od slabšího napětí baterie a zakolísání napětí až po SW, případně HW. Každá součástka se vyrábí v nějakých mezích tolerance a někomu se může objevovat nějaká závada a někomu jinému zase jiná na stejném autě. Někdy je to o štěstí na vyrobený kus.
  13. Už jsem to někde četl. že by to mělo jít opravit. Možná by nebylo na škodu dát sem nějaký návod co a jak rozebrat a jak se k tomu voliči dostat a vyndat z toho auta. Co první udělat-sundat v tom autě a jak. U FL jsou nové voliče které by už neměli mít tyto problémy, ale člověk nikdy neví. Stále ale jezdí hodně předface které to taky časem čeká. Pokud by se někdo takový našel, pomůže to i ostatním.
  14. Jak píše Peet95, změnilo se zabezpečení. Nejde tam ani nic kodovat. ale zkusit to můžu. Hlavně by mě zajímalo jak přejít na pevný interval s olejem a jak potom resetovat tu výměnu. Zatím mám čas, ale postup co je na O4 predface na youtube a vynulování servisního intervalu tady tak už nefunguje. Neví někdo jak se to dá udělat? 30K na olej jezdit nebudu, max. 15 nebo po roku ven. Olej si budu měnit sám. Děkuji za info.
  15. Zdravím, mám dotaz. Z minulého auta mi zůstala diagnostická jednotka pro OBD II s Bluetooth ELM327 viz. příloha. Verze čipu tuším 1.5, koupeno na Sunnysoftu před cca třemi lety. Zkoušel jsem ho připojit do O4 Facelift. Mobil se s BT spojil, pak i s řídící jednotkou, ale to bylo asi tak vše. Přes českou aplikaci Car Scanner jsem po připojení zkoušel aktualní data - přístrojová deska, živá data a další a neukazovalo to nic i když to hlásilo připojeno. Když jsem klikl na diagnostické chybové kody tak to dlouho neco načítalo než se zobrazilo spoustu voleb s fajifkou a když po delší době to nabídlo číst, tak se to začalo znovu připojovat a pak jako by něco načítat tak jsem to přerušil, trvalo to dlouho a i kvůli tomu že nefungovala ani ta data - přístrojová deska - otáčkoměr při nastartovaném motoru. Zkoušel jsem i přehodit jiný profil v nastavnení ale moc se to nezmenilo. Má někdo tuto diagnostiku a funguje mu i na O4 po faceliftu? Vím že nové modely mají nové zabezpečení, tak jsem jen chtěl vědět jestli to někomu funguje a dokaže to alespon něco vyčíst - případně smazat, nebo něco dělám špatně. Děkuji za info.
×
×
  • Vytvořit nový...