- sedačky
-
Drnčení a vrzání plastů a pazvuky v interiéru
Mna prekvapil hluk na dialnici okolo okien ako keby dnu fucalo, to iste pocul aj spolujazdec. Rovnaky hluk bol pri kodiaku po FL. Madla dveri vrzali a to ma auto len 10 000km.
-
Podvozek na 18
Osobne som mal pozicany karoq sportline na 18kach a auto celkom komfortne zvladalo nerovnosti a nebubnovalo tolko ako sluzobny superb 4.
-
Vaše spotřeba
Nie som majitelom Karoqu len som ho chcel zo zaujimavosti vyskusat na dlhsej trase miesto sluzobne pouzivaneho Superba 4 2.0 tdi 4x4. Spotreba cisto po dialnici ma milo prekvapila ( dvaja ludia a batozina). Osobne som cakal cez 8 litrov. Auto je vyrobene 08/2024, 10 000km, Dsg, vybava sportline.
-
Odhlučnění interiéru
Mal som urcity cas subezne Superb 3 FL a OCTAVIU 4 s akustickymi sklami v predu. Hluk pri 130kmh sa mi zdal subjektivne rovnaky v oboch autach.
-
Obmedzeny vykon motora
Takze chybne bolo nejake cidlo oleja.
-
Parkovací kamera
Suhlasim to rozlisenie prednej a zadnej kamery je priemerne. Pohlad z 360view je nepouzitelny a velmi skresleny. Napr auro stojace vedla vo vzdialenosti cca 100-120cm vyzera pri pohlade zhora ze je len 20-30cm vzdialene. Ja sa stale spolieham hlavne na zrkadla, kamera je len doplnok...neprijemne je ked prednu kameru auto spusti ked sa blizim pomaly ku krizovatke a predomnou je auto - obraz prekryje navigaciu,...Dalsia vec predna kamera je pri rozbehu dost dlho aktivna vypne az pri vyssej rychlosti - mozno sa to da niekde nastavit neskumal som to....
-
Hluk od podvozku s DCC... bubnovani...
Novy Superb Combi s DCC bubnuje a je jedno ci je v komforte alebo sporte (aspon na 19kach). Najhorsie su priecne nerovnosti. Mam dojem, ze pri rezime komfort sa tak "NEHUPE" ako SIII. Na druhej strane sa mi zda novy Superb stabilnejsi a kludnejsi v zakrutach (na kvalitnej ceste). Na rozbitej "uskakuje" a rozvibruje auto (rezim DCC v sporte).
-
Kvalita interieru...
Ja mam momentalne pozicany Superb L&K sem tam vrzga dekoracna lista na palubnej doske (imitacia dreva), nieco praska v oblasti vyduchov vetrania tiez sem tam, ked idem pomaly po zlej ceste tam vrzga samozrejme panorama (pri vyssich rychlostiach to zanikne v inych ruchoch). Mam dojem ze hluk od kolies je vyssi ako u noveho Kodiaqa (moze byt aj znackou pneu). Aerodynamicky hluk okolo A stlpikov je nizsi ako u SIII aj ako u noveho Kodiaqa - subjektivny nazor.
-
Obmedzeny vykon motora
Zdravim, stretol sa niekto s takouto poruchou? Auto po pridani straca vykon, nerobi to vzdy, hlasku vypisuje aj ked motor nie je v zabere napr. dole kopcom. Druha hlaska je navstivte servis. Dakujem
-
Chiptuning
Je to prosim ta pocitovo podobne ako 147kW? Lebo napriklad medzi 85kw a 110kw mi pocitovo az tak velky rozdiel nepride. Ale medzi 110kw a 147kw tam je uz ten rozdiel vyrazny aspon subjektivne ....dik
-
Motor 2.0 TDI 142 kW
V porovnani s verziou 147kW je motor subjektivne lenivejsi ( rozdiel je len 0,2 sekundy), v rezime S stale trva kym sa pozbiera a zaberie (pri prebiehani je urcite lepsi manualny rezim). Pri zrychlovani nad 120-130kmh uz tah nie je az tak citelny/vybusny. Cize dynamika sa mi zda subjektivne horsia ako v 147kW, na druhej strane je spotreba nizsia v mixe som sa zmestil do 7l a to chodim dynamicky.
-
Interier
Mal som na 4 dni pozicany novy Kodiaq tak par postrehov v porovnani s predchadzajucim po FL. Interier pocitovo rovnaky velky a v predu stale pomerne uzky. Na stredovej opierke moze mat polozenu ruku len jeden (napr. volvo s90 je vpredu sirsie). Vzadu sa odvezu aj 3ja chudsi, stale vsak zavadzia stredovy tunel. Tvrdsie sedadla co mi vyhovuje (priplatkove v hnedej zrejme kozi?). V faceliftovanom su maksie (vybava L&K). Pekny velky stredovy displej, vyborne rozlisenie, horsie citatelny ak nan zasvieti slnko. Otocne ovladace na vyhrev a nastavenie teploty posobia pri dotyku lacno (bude to zrejme plast), nie moc odolne a nemajy taky chod ako v audi. Super su dve bezdrotove nabijacky vpredu, vedla seba plus samozrejme USB. Stredova opierka sa po vytiahnuti zasuva nema aretaciu (len na vysku). Zadne vyplne dveri su samozrejme tvrde. V prednej schranke (spodnej) uz nie je koberec, v hornej je aspon pogumovanie. Ambientne osvetlenie svieti lepsie ako v pofaceliftovej verzii. Osobne sa mi nepacili vnutorne plastove dekory kt. posobia lacno a su nachylne na poskriabanie (su hladke). Vnutorne klucky uz nie su kovove, ale plastove vylisky kde vidno ak spoj z lisovania ( mohli to aspon obrusit?). Hluk (AERODINAMICKY) v interieri najme od prednych stlpikov je mierne nizsi pri 130-140 kmh), kt. ma Kodiaq vie o com hovorim, ( opat volvo S90 je odhlucnenim uplne inde) bubnovanie kolies na 18kach sa mi zda intenzivnejsie ako na pofacelifte (tam su 19ky). Obraz kamery je znacne skresleny res. zuzeny, nie moc kvalitny (auto nemalo area view). Canton hra priemerne. . Bezklucove odomykanie/zamykanue funguje len na prednych dverach (mozno sa da v menu nastavit aj na zadne resp.doplatit). To su moje skusenosti po cca. 900km.Pocity su znacne rozporuplne vzhladom na cenu danej konfiguracie cez 50 000 €. Ocakaval som posun/zlepsenie vo vsetkych oblastiach.
-
2.0 TDI 85kw Spotřeba
Moja spotreba na trase Omis - stredne Slovensko, pustena klima, dvaja dospeli a dve deti plus plny kufor, cesta vacsinou po dialnici.
-
Asistent vyparkovania
Mne to tiez raz pri cuvani piplo a auto zabrzdilo, lebo isiel poza auto chodec.
Revive
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva