Přejít na obsah

detailista

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení detailista

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Pročetl jsem celé téma, ale zatím pokud vím, tak to nikdo nevyřešil. Mám stejný problém, kromě bloku motoru už mám vyměněno skoro vše. Rozvody komplet s pumpou, volnoběžka alternátoru, vstřikovací čerpadlo - kontrola a seřízení v P.A.S. Zábřeh, vstřiky po opravě a seřízení, vičištěný intercooler, výměněno turbo za repas, odzkoušení ventilů turba a EGR z funkční Okty a stav, který popisujete všichni mám pořád totožný. Konzultoval jsem to s mechanikem a ten má podezření na elektromagnetickou spojku na kompresoru klimatizace. Pokud jste někdo tuhle variantu vyzkoušel tak napište. Všem kdo mají tenhle problém "Vyděržaj pijaněr" Ještě k tomu vlnovci to by přece prdělo pořád a hlavně ve vyšších otáčkách by to bylo hodně slyšet. Tento zvuk má spíše charakter přidírajícího ložiska(aspoň u mého vozu)
  2. nazor laika zni, dej to na VAG, protože můze byt vadná váha vzduchu(projevuje se to pokazde jinak zalezi jak je ujeta mam skusenost sse ztratou vykonu) a nebo jsou vadné snimace atmosferickeho tlaku, ktere jsou dva jeden v ridici jednotce a druhy v sani( tato zavada by byla ale poznat na vsech rychlostnich stupnich)
×
×
  • Vytvořit nový...