Přejít na obsah

mircak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mircak

Nováček

Nováček (1/14)

5

Popularita

  1. V opticke ceste se pohybuje clonka, zrejme servomotorkem ovladana. Mozno videt po nastartovani se zapnutymi svetly, probehne test.
  2. Vazeni kolegove, v servisu jsem dopadl po 4 navstevach tak, ze mi bylo sdeleno abych se s problemem smiril, tak jsem se smiril a auto slo do sveta, zrejme dela radost nekomu vic hluchemu. Nikdy vic prvni verzi noveho modelu. Zajimave video s Martinem Vaculikem, ktery popisuje hnus ohledne SIII motoru, stoji za shlednuti: http://www.auto.cz/poprve-volantem-skody-kodiaq-jak-jezdi-turbodiesel-100359
  3. Cele me to zajima jen proto, ze v pripade DSG se nejedna o klasicky automat a proto u me vyvstala otazka ojledne opotrebeni spojky, kdy auto v kolone nrkoolik dlouhych minut stoji na spojce, jelikoz stop-star nas vsechny znamo dost rozciluje. Sent from my HTC One_M8 dual sim using Tapatalk
  4. Zdravim Jiz delsi dobu mi vrta hlavou jak je nastavena DSG prevodovka v S3. Zkusenost s DSG je takova, ze pri zastaveni vozu prevodovka vzdy vyradila na neutral, nutno dodat ze to byla DSG pro 1.6 tdi, tedy sucha spojka. Ted to vypada jako by po zastaveni zustala prevodovka vzdy se zarazenym 1.stupnem s jakoby vymacnutou spojkou. To ma za nasledek eliminaci cuknuti pri rozjezdu, asi? Co je ovsem naprosto jednoznacne, jsou vibrace ktere se prenaseji do vozu a rizeni, tyto naprosto vymizi se zarazenim N. Dokazete pozorovat rozdil zvuku nebo vibraci pri stojicim voze s navolenym D vs. N? Diky Sent from my HTC One_M8 dual sim using Tapatalk
  5. Netankuju pouze Shell, fakt jezdim dost a tankuju kdyz je skoro prazdno. Vzdy vybiram renomovane znacky jak u nas tak v zahranici, vzdy je to stejne. Blbe je, ze zvuk se opravdu meni s casem, mozna teplotou, takze srovnavat paliva je velmi neobjektivni, rozhodne netankuju ropu z JZD. Cela zalezitost opravdu asi souvisi s regeneraci, filtraci popr. vyfukovym systemem, motor zrejme na zaklade teplot a jine senzoriky meni mapu, casy nebo tlaky, co ja vim. Umi to jet 100km relativne potichu a pak si motor usmysli a zmeni jakesi parametry a najednou to bruci. Povetsinou na konci tohoto prijde regenerace. Cvicene ucho to slysi porad, ovsem nejmarkantnejsi je to v urcity moment, kdyz jsem nekde na cestach, naprosto nahodne, nahrat na telefon to moc nema smysl, chce to sedet za volantem a hrat si s plynem. Potom jde cela vec v urcitiych otackach rozrezonovat a naopak v jinych utichne. Jde to fakt blbe vysledovat, kdyz clovek nevi co se tam vlastne aktualne deje. Bylo by fajn mit nejaky vypis z ridici jednotky abych vedel v jakem stavu se veci opravdu nachazeji. JInak servis opet skoncil stejne, nic nezaznamenali... Ale narazil jsem na prvniho ochotneho technika, ktery mi nabidnul ze tak auto mohu nechat par dni a oni to proveri hloubeji.... tak do toho budu muset jit...
  6. Kvalitu nafty jsem taky zkousel, ruzne ale vetsinou tankuju klasika Shell Fuel Save, nebo OMV obycejnou, zkousel jsem samozrejme Power i Platinum jak tomu vsemu rikaj ani nevim... No proste zadnou velkou zmenu to neznamenalo, nekdy jsem mel pocit ze snad, jindy zase ze ne, prijde mi, ze hodne zavisi na venkovni teplote, tim se zrejme meni chovani vseho...
  7. Dekuji za vecnou diskusi, mam tak nejak shrnute poznatky ohledne tohoto fenomenu. Ted mam s timto zazrakem najeto kolem 30tis km, docela to zkoumam a vypozoroval jsem zajimavy efekt. Zvuk je mnohem prijemnejsi kdyz je venku 20°C nez kdyz je 5°C. Nemyslim tim samozrejme zvuk studeneho motoru, porovnavam stavy po zahrati. Navic !!! kdyz zacne probihat regenerace DPF, zvuk motoru se uplne zmeni, k me radosti k lepsimu. Najednou je ono dunici troubeni razem pryc. To se opet vrati za nejakou chvili kdyz skonci regenerace, zrejme kdyz se teploty vsech casti vrati do normalu. Tak a otazka je: Je zdrojem zvuku samotny motor, nebo skoro bych rekl spatne naladene vyfukove ustroji, ktere rapidne zmeni sve vlastnosti pri regeneraci??? nebo se jen proste nektera cast v motorovem prostoru ohreje natolik, ze se vytesni, nebo zmeni vlastnosti??? V pondeli razim na 30tis servis, tak jsem zvedav na ten skvely sluch vsech mechaniku, zaplatim toho borce extra jestli to najde a ulevi memu sluchu, uz me to fakt stve. Auto za milion a zni hur nez stara oktavka II 1.6tdi cr kterou mame v garazi... at mi nikdo nerika ze 1.6 byl lepsi motor, to auto proste stalo pulku.... to jen na okraj k poznamce abych to moc neresil... Jinak dal resim priserny podvozek (bez DCC), na dalnicnich vlnach je to dost k pobliti, a to mam kolotoce a horske drahy rad, ale to bude priste az dorazi Bilsteiny... Jestli nekdo ma nejaky podrobny popis toho noveho zarizeni pro regeneraci byl bych vdecny, vypada to dost komplikovane...
  8. Tak jsem prilis nepokrocil, motor dela tento podivny zvuk stale, ovsem vyzkoumal jsem, ze je to predevsim zimni problem, tento "troubici", "dunici" zvuk je pritomen predevsim pri nizssich teplotach, tim mam na mysli venkovni teplotu. Take jsem si vsimnul ze brum vymizi uplne pokud prave probehla regenerace DPF, t.z. ze vyfuk je perfektne zahraty, mozna az prehraty a tim se mozna vytesni nejaka vule na vyfukovem vedeni. Nebo je take ohreje nejaka jina cast v motorovem prostoru a prestane vibrovat. Takze dalsi navsteva hluchych techniku Skoda a dalsi pokus. Asi bude potreba se orientovat na vyfukove vedeni...
  9. Zdravim, tak jak jsem to zatim vypozoroval neni to moc stabilni vec. Nakonfiguroval jsem to tam a ted nevim jak to vyuzit. Prijde mi fajn ziskat propojeni s externi antenou, takze tam proste telefon do prihradky odkladam a doufam, ze ma lepsi signal, nejak jsem to nezkousel merit jetli je na tom prijem opravdu lepe??? Mozna takovy subjektivni pocit, ze kdyz zajizdim do podzemni garaze tak se hovor ztrati pozdeji, ale opravdu jsem to nemeril. Tak a to bylo asi posledni pozitivni slovo Co se tyce SIM to je kapitola sama pro sobe, ta zatim prave smyslu pozbyva, jelikoz vlastne Columbus skoro zadne data nepotrebuje. Aktualizaci dat je lepsi provest pres USB nebo SD, jelikoz data maji 22GB nebo tak nejak(mapy). Bohuzel Columbus nepotrebuje k nicemu data, nebo jsem alespon zatim na nic neprisel. Jake bylo moje zklamani, kdyz jsem zjistit ze pouziva porad jen zastaraly system dopravnich informaci TCM dokonce snad TCM+, oboji k nepouziti ve meste. Z nejakeho, asi jasneho duvodu to umi vozy VW s CarNetem mnohem lip. No takze ta externi SIM ma asi vyznam jen v pripade ze budes v aute vozit nekoho dalsiho komu chces internet poskytovat pres WLAN a neplacat si baterku na tel. Kazdy ma dnes mobil s datama, takze otazka je proc se pripojovat k dalsi SIMce kvuli datum? Tajne doufam, ze sikovne rucicky dokazi nejak dostat funkce z VW do SIII. A nebo ze se ve Skodovce chytnou za hlavu a zapremysli nad tim co vyprodukovali. Mam telefon HTC One M8, ktery dokonce Skoda Auto uvadi ve svych propagacnich materialech a na marketingovych obrazcich, no a cele rSAP jsem prepnul na klasicke HF. Zlobilo to! Obcas se telefon po odpojeni od auta nedokazal prekonfigurovat na standard takze se mi pul dne nikdo nedovolal. Bohuzel asi tim, ze telefon je Dual SIM umi samozrejme pripojit jen jednu SIMku a to samozrejme vzdy prvni, takze kdyz nekdo vola na druhou zvoni telefon a ne handfree. No proste vse funguje stabilneji s vypnutim rSAP a pouzivanim standatniho BT spojeni pro HandsFree. Tak to byla sama kritika zda se, ted prichazi otazka, koupit ci ne? Jestli bys radeji pouzil penize na jinou vybavu tak to udelej(bude stacit normalni HandsFree bez WLAN), jestli chces doufat, jako ja ze to nekdy nekdo da dokupy tak to kup... P.s. Mozna by se mohl vyjadrit nekdo z kodovacu, nevim o co vsechno prijdes,co nepujde mozna pozdeji dokodovat, kdybys o to stal jelikoz zrejme bude chybet nejaka kouzelna krabicka??? 23-2-2016 Update Takze po instalaci noveho Androidu 6.0 na telefonu naopak zacalo chodit rSAP a standardni HF se obcas odpojuje. No zdalo by se, ze trable jsou u konce. Problem s rSAP je ten, ze pokud je telefon v tomto modu, chova se jakoby byla SIM v aute t.z. telefon nema zadne data a tim padem nefunguji ruzne aplikace jako mail, messengery.... takze zase nic moc
  10. Tak to skoro vypada ze bude potreba rozlisit nekolik typu duneni, to kolem 1000-1200 je takove tupe, to pripisuji nizkym otackam a snazim se eliminovat S modem nebo rucnim razenim. Muj problem jsou predevsim otacky okolo 2000 kdy je duneni jakoby jadrnejsi, nejde o nejake drnceni nebo podobne, skoro by si umel predstavit ze se neco nekde opira a karoserii nebo neni od karoserie dobre odtlumeno, mozna vyfuk, nebo jine ustroji.... no kazdopadne to na ulici rozebirat asi nebudu, obejdnam se na na servis at se potrapi, jen aby nenapachali jeste vice skod... @kokta7 do TSI jsem asi mozna mel jit, ale tlacil cas.... priste snad radeji objednam osmivalec, jen budu muset prisetrit...
  11. Zdravim kolegove, s motorem 2.0 TDI 140kW DSG,predni nahon mam ted asi 7000 km a tak nejak mi prijde ze dost duni okolo 2000 ot. Je to samozrejme subjektivni pocit a snad mi prijde i ze uplne na zacatku takto motor nehral. Nevim jestli tuto vlastnost pripisovat nizssim venkovnim teplotam. samozrejme mluvim o zahratem motoru. Efekt je znatelny i po nekolikasetkilometrove jize. Nejvyraznejsi je duneni pri provozu ve meste a nizkych otackach.Pri rychlejsi jizde zanikaka s aerohlukem a podpozkohlukem. Pockam jestli se zmeni po vymene prvniho oleje, planuji asi po 10tis.km. Jak vynimate zvuk motoru vy?
  12. Nevim, nevim, zkusenosti Skoda mam s konfiguraci Octavia II 8 repro nebo Soundsystem. Novy Sounsystem v SIII Canton hraje urcite celkem schopne, ovsem prijde mi ukriceny na vyskach a stredech(hrani s korekcema mnoho neprinasi). U OII jak standard tak Soundsystem hral vice vyvazene. Basy jsou fajn a Subwoofer to slusne podbarvuje. Cele audio umi hrat hodne nehlas ale trochu z toho boli potom hlava. Zatim mam asi 3tis km takze to muze byt jeste neucesane. Zvlastni je prostorove vyvazeni zvuku, system sice pouziva stredovy radoby suround reproduktor pred oknem, ale prijde mi ze system nehraje tak prostorove hezky jako OII SS. Dost velky podil asi na tom bude mit umisteni stredobasovych menicu ve dverich, kdy tyto jsou spise v oblasti pantu dveri(vice vepredu), kdy u OII to bylo v oblasti zamku(vic dozadu) a tak nejak mi prislo ze hraji vic prostorove. Podruzny efekt ovsem byl, ze pokud jste vezli v aute nekoho dalsiho na sedadle spolujezdce, tak vam vzdy stinil pravy reproduktor. Mam pocit, ze audio se vzdy po case trochu ustalilo, ale kdo vi, je to subjektivni pocit (u audiofilskych reprosoustav tomu rikaji zahorovani systemu). Rozhodne pokud by si to nejak case nesedlo a nebudu schopen najit nejake slusne nastaveni korekci ekvalizeru budu se poohlizet po upgrade reprosoustav, zkusil bych nejdrive kvalitnejsi repro. Srovnani s ostatnmimi systemy Bose (nemyslim tim Bose u Renaultu), Harman Kardon(BMW) Bang and Olufsen, Infinity a dalsi je bezpredmetne. Je to o tridu jinde. Kdo mel nekdy Soundsystem od Skodovky rozebrany pochopi, ze plastove noname (dobra mozna Canton z Ciny) reproduktory vypadali levneni nez cokoliv co mate doma, vyrobni cena bude tak 10eur. 6.12. tak jsem dneska sedel vzadu behem jizdy a byl jsem prekvapen, bohuzel negativne jak spatny poslech je vzadu oproti predku. potom jsem si trochu hral s korekcemi a nastavevim predozadniho vyvazeni, az jsem se dostal k tomu ze si vlastne poslechnu a kouknu na to co je ve dverich nainstalovano dole, no a to je opravdu ostuda. Stredobas v zadnich dverich pujde jako prvni pryc.... to neni k poslechu...chlchlak skaredy...
  13. Zdravim, povedlo se mi presne na co jsem daval pozor, abych nejak zahadne nezapomnel (nezmrsil pri nastavovacich hratkach) heslo pro Smartgate wifi. Nevim jak, stalo se. Neznate nekdo moznost jak vyresetovat Smartgate jednotku do puvodniho nastaveni, kdy heslo je VIN auta? V navodu pisou, ze v podobnem pripade bych mel navstivit servis, zrejme vytahnou napajeni jednotky a bude hotovo? Diky
  14. Zdravim, narazil jsem na problem, Columbus cestoval do novejsiho vozu O II s FL(2011), navic mam Soundsystem a ovladani na volantu. Zrejme bude problem s kodovanim, radio nevyda ani hlasku Predchozi nasazeni bylo OII maxidot(2008). Pomuze nekdo?
  15. Povedlo se mi do Columba nainstalovat fw 3974, potom ovsem zmizely body zajmu z navigace (7334), znate nekdo tento problem? Dekuji.
×
×
  • Vytvořit nový...