-
1.2 HTP 40KW
to izi: já používám tento olej: http://www.olejservis.cz/omv-syn-com-5w40-1-lt-nove-bixxol-premium/d-70648/ Mám ho již čtvrtou výměnu a jsem spokojen. Měním ho sám a po 10tkm. Množství je 2,8l
-
Loketní opěrka z OI do FI?
Loketka z O1 je stejná jako se dává do fábie, akorád se mění trojnožka. Celou loketku i s uchycením (novou) prodává člen Roman 25 . Lze ale i upravit trojnožku z O1 a dostaneš to i do fábky. Sám jsem to dělal a dával jsem i fotky. Jen stačí hledat!!
-
Volnobezne otacky 40kW
Máš pravdu s tím, že pokud např. dojíždíš na křižovatku na N , tak to drží vyšší otáčky a potom co úplně zastavím spadnou. Informace o rychlosti se berou z čidla na převodovce a ti co mají ABS, tak i z toho. Nápad je to dobrý, jen jak ošálit tu ŘJ..
-
-
Pri velkom teple, auto nestartuje (imobilizer)
Tohle je celkem známá věc, hodně se stávala u octávií 1 generace. Chce to natáhnout nové dráty od čtecí cívky na spínačce k budíkům. Objevuje se tam studenej kontakt a při vyšších teplotách zkrátka nevede. Nebo zkusit lépe napružit kontakty v konektorech na obou stranách. Taky může být studeňák někde v budíkách.
-
Denní svícení
b33r: Ideální by bylo kdyby si natáhl jeden drát (plusovej) k vypínači světel, kde je přímo pozice na denní svícení (TFL). Pak by ti to fungovalo tak, že otočíš klíčkem - svítilo by ti to, startuješ - zhasne, pak svítí stále až do doby kdy pootočíš přepínačem na obrysový světla.. Takhle to mám zapojený já
-
Volnobezne otacky 40kW
Zajímalo by mě, kolik by si třeba cimbu účtoval jen za zvednutí otáček..
-
Volnobezne otacky 40kW
Mě hodnoty kolísají v rozmezí 736 - 704 ot/min. Dalo by si nějak zvýšit otáčky pomocí VAGu?
-
Výbava comfort/2004
Okna přes DO u fabie nefungují (lze ale nějakým záhadným způsobem zrovoznit), to funguje až u octavie 2, superb. Výbava komfort je střed mezi clasic a elegance, takže je jasný že tam nebudeš mít vše!! Ale oproti clasicu je komfort líp vybavenej!!
-
čidlo venkovní teploty
čidlo je standartně umístěný v nárazníku dole na levé strane, za krytkou u mlhovek.
-
Zvuk ventilátoru
stačí sundat kaslík před spolujezdcem a máš před sebou ventilátor. Mě to třeba taky píská, ale když se mi auto ohřeje, přestane to. Podívám se na to až bude teplo
-
Osvětlení kufru - LED
Hymbajsy, vždyť máš SPŠ CV , tak jak si to mohl zku*vit ?
- Oprava favoritu - karoserie
-
Premyslite o sedackach z OII do fabie?
Ramatikl: jen tak dál
-
Vysoké otáčky felda 1.6
Ahoj. Poud děláš základní nastavení škrtící klapky, tak musíš mít motor ohřátý alespoň na 85°C !! pak je funkce zákl. nastavení odblokována. Dále pak nesmíš mít v paměti závad žádnou chybu!! Pokud tajty 2 body spňuješ, základní nastavení se musí podařit. Pokud né, bude zrada někde v klapce.
-
Loketní opěrka - neoriginál - zkušenosti, montáž
Kubox: dej si černý tunel, ať to máš barevně slazený s loketkou