-
Zkušenosti s www.skoda-dily.cz
Taky si myslím, že jsi měl katík vrátit a počkat den, dva na nový a chtít zaplatit třeba taxika, což byti asi neuznali, ale určitě jsi tam neměl montovat to, na co teď nadáváš. V době montáže jsi to musel vědět, že s tím budeš mít v budoucnu trable.
-
Problémy se spojkou po delší jízdě po dálnici
Je to tak, OII 1.9tdi nemá hydraulické, ale obyčejné ložisko.
-
Zkušenost s Auto Papoušek
Já jsem tento servis navštívil v roce 1993 :-D, což znamená, že jsou na trhu opravdu dlouho a to by možná mohlo naznačovat, že to tam funguje. Sice mi tenkrát moji dost specifickou závadu na Subaru neodhalili, ale přístup byl profesionání a mám pocit, že jsem snad ani nic neplatil. Je to opravdu dávno.
- Čudlík
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Tady máš originál sadu za 3500,-Kč. Beru tam díly a vše naprosto v pohodě. skodadily
-
Výměna žárovky H7
Ono je lepší nejdřív vytáhnout konektor, který vede do žárovky a potom odjistit žárovku a vyndat ji, jelikož někdy jde ten konektor ze žárovky sundat pěkně ztuha a není se o co opřít.
-
Odcizená Fabia - nalezena odstavená
Tak to sis u kamarada vysloužil velké významné plus. Zloději se bojí aktivního Sherloga, proto ty auta většinou odstavují a za pár dní si pro ně přijdou. Nemají rádi, když je nahánějí policajti v autech, tam to ještě u policie funguje. Zkušenost s místní policií je u mě stejná, snaží se, aby tě měli rychle z krku a hlavně, aby něco nezkazili, takže i když je někdo podezřelý, tak presumpce neviny má dvojnásobnou váhu než podezření a nepřímé důkazy.
-
Dopojení alarmu
Zdravím, nevíte někdo, kde se nachází v komfortce u OII r.v.2006, 1,9tdi CAN BUS sběrnice na připojení can bus modulu.Díky.
-
Řídící jednotka posilovače řízení (J500)
No právě, že nemůžu. Buď je odpojená nebo v háji, zjistil jsem že je přímo v převodce řízení, takže se asi mění celá převodka.
-
Řídící jednotka posilovače řízení (J500)
Když se auta míjela, tak o sebe zavadily stranama, takže vyskočily airbagy a LP kolo se posunulo asi o 20 čísel dozadu. Teď nevím, jestli ta RJ je v háji a jak se vyměňuje nebo jestli, když měnil mechoš rameno, tak tam třeba odpojil její konektor, jestli nějaký vůbec má. Nějak to nikde nemůžu najít na obrázku, ani v etce ani DP. Kdyby to někdo měl byl bych rád za obrázeček. Díky.
-
Řídící jednotka posilovače řízení (J500)
Zdravim, nevíte někdo, kde se nachází u O II, 2006, 77kw, řídící jednotka posilovače řízení (J500). Po velké ráně mi to mimo jiné spousty chyb hlásí 01309-řídící jednotka posilovače řízení (J500) 004 - žádný signál/ komunikace. Díky za radu.
-
Zasekávání spojkového pedálu
Sam to neopravis, to by jsi musel byt opravdu profik. Spojka je hydraulicka, jsou tam 2 spojkove valce, jeden u pedalu a jeden u spojky. V jednom z nich to pravdepodobne spatne tesni a proto se pedal propadne. Me to dela Oktavka tak jednou za 3 mesice, pedal zustane na podlaze, vytahnu ho zpatky a jede to dal. Hlavne se to tezko diagnostikuje, kde to je spatne, pokud to nedela stale. Prodavaji se pretesnovaci sady, aby se to nemuselo kupovat cele, ale stejne to bude asi pekne neprijemna prace to menit.
-
jak jste vyresili krouceni kotoucu??
Ja mam taky problem s jednou Oktavkou O1 s kroucenim kotoucu. Kazdych 5 000Km musim nechat zbrousit koutouce, jelikoz se vlni. Pak mam tu samou Oktavku O1 a u te se nezvlnily kotouce nikdy za cca 200 000KM(menily se akorat, kdyz uz byly tenke), takze me to rozum nebere. Uz jsem nechal vymenit silentbloky ramen, silentbloky stabilizatoru, ulozeni tlumicu, spodni cepy, cepy rizeni, vymenil jsem zadni bubny za koutouce a STALE SE VLNI. Na dalsi investice namam uz nervy, jelikoz to mohou byt vyhozene penize za neco, co je vporadku. Jedinou podivnost, kterou auto vykazuje je to, ze kdyz je pod plynem na rovnem useku lehounce se pohupuje volant do stran sem a tam, kdyz pustim plyn, tak to prestane. Tak nevim, jestli to nema s kroucenim souvislost.
-
Vynechava valec za studena 1,9TDI
Ano menili mi jen 2 trysky, ktere tekly, dalsi 2 byly jeste dobre, tak proc je menit, nestoji to stovku. Menil mi to servisak, ktery dela jen naftove motory jiz radku let a vzdy jsem byl spokojen, nebyl jsem ve Skodovce. Po vymene trysek se zlepsily hlavne rozjezdy, pred tim jsem musel trochu vic pridat plyn, aby to nechciplo a take spotreba trochu spadla. Cidlo teploty se na vagu neukazalo. Myslim, ze jednodussi je cidlo vymenit, nez ho nechavat nejak promerovat, kdyz je dobre urcite se jednou bude jeste hodit, kdyz je spatne, tak je vymenou opraveno, takhle uz jsem opravil par Skodovek.
-
Vynechava valec za studena 1,9TDI
Tak jsem nechal zkontrolovat zhavice, byly OK, potom jsem nechal zkontrolovat trysky, dve byly spatne, takze jsem je nechal vymenenit (pro info 5600,- i s praci). Ovsem zavada stale pretrvavala. Pak jsem si vzpomnel na stary dobry cidlo teploty chladici kapaliny, ktere uz dlouho nebylo meneno a bylo to ono. Po vymene opet motor slape jako hodinky.