-
Prvně škubání teď už nestartuje - P2293
Ahoj , tak co škubání přes uplynulou zimu ? projevilo se ? nebo je klid ?
-
Nestartuje za tepla
1.8 stará nedokáže chytnout na jedno čidlo otáček motoru. Euro 4 to již v nouzovém režimu zvládne. Máš zřejmě vadný čidlo otáček na klice! A ty chytráky kteří ti píšou ty nesmysli a posílaj ti obrázky z návodů neposlouchej! Oni samy by měli vědět že pokud startuješ dýl jak 5 s tak se mazání rozkřičí automaticky-to je funkce panelu! Olej řeš pokud ti to nebude mazat za jízdy! On i kdyby motor nemazal tak ti to stejně nerosvítí kontrolku pokud nebudeš mít min 1600ot. To je taky daná funkce. Zaměř se na ty čidla. Je to klasika problém 1.8 ček.
-
Problémy se spojkou po delší jízdě po dálnici
To chlapci nemáte pravdu.Tady se rozjedou rady jako blázen ale nikdo se nezeptáte jakou má převodovku! Ale jeden ví že tam má hydraulický protože má doma 96kwASZ,druhej ví že tam má obyčejný protože oct II 1.9 tdi nemá hydraulický :-) A co takhle OCT 1?9TDI 77KW 4x4 ? MONITOR? Popřemýšlejte nejdřív o svých odpovědích než začnete bláznit hlavu chudákovi který se ptá na technický problém! Konec konců to je tady u všech témat.
-
Převodovka - opravy
2,0 tdi se 6ti rychlostní převodovkou má tento problém do cca roku 2008 poněvadž tam změnily jeden z obalů převodovky který je v místě uložení ložiska silnější a proto se nedokáže hřídel uvolnit. Na oleje se vyse.....- Stejně vám to nepomůže! Jeden krásnej poznatek jak zjistit uvolněné ložisko je jet na jedničku s lehounkém přišlápnutím spojky a přidat a pustit plyn a toto opakovat! A krásně ucítíte jak vám bude spojkový pedál cestovat pod nohou klidně i o 2 cm! A pak je to na výměnu obalu a ložisek hřídelí.Tudíž vrakoviště příp bazar na jinou převodovku vyjde levněji ale opět je to zajíc v pytli!Nejlépe převodovku vyr. od 2008.Tam už je klid.
-
Vadné Turbo OII 1,9 TDI PD 77 kW
Tak za prvé se nedivím,že s tebou AAA vymetlo!To je normální. Ale s tím pojištěním musím doporučit CarGarantie! Ty zaplatěj snad všechno!Dělal jsem VW CADY prodané v bazaru a po 4 měsících se mu zesra....l kompresor klima a setrvačník a car garantie vše zaplatil a že to byla fakturka v řádech desetitisíců! Poněvadž autorizovaný servis. Bez žádných komplikaccí! Klobouk dolů! A upozorňuji že to není ojedinělý případ!
-
Špatný start teplého motoru
to je dobrá blbost s tím odpojením snímače teploty!Bodejď by to líp nenastartovalo když ŘJ po tomto zásahu dá pokyn žhavit jako při -40st,ceslia! To bys mel vědět že sw erem se nalejvá nafta při poloteplém startu a ne že by se měnila teplota chl.kapaliny! A ty SW úpravy já osobně neuznávám,jediné kd bych toto doporučil je u vozu který se chce prodat v bazaru:-(Pokud si chce někdo auto nechat ještě pár roků tak dop nový startér!
-
GPS - přenosná navigace
Mám tomtoma XL s oknama sunsafe a v poho. Hledal bych problém jinde! A ještě když nemáš problém v jiných státech! To autem nebude.
-
Hydraulická zdvíhátka
Začínají být hlučná ale na ten kvalitní olej se ani nedivím.Co vás to lidi napadá lejt Mogul do motoru? To se vám líbí ta nálepka na láhvi? Se vůbec nedivím,že je po 7500 km čistý.!Vždyť v sobě nemá ani trochu čistících přísad!
-
Houknuti pri prerazovani
Žádný ventil to nemá.A hluk jde z turba(zkuste se nechat svýzt a sedněte si do zadu-to teprv uslyšíte houkání)
-
Obrysová světla OII (combi)
Nic,vypni a zapni klíče v zapalování při zhaslích světlech a máš po závadě.
-
Hučí podvozek
A co to pravé ložisko? Nejjednodušší způsob zjištění vadného ložiska je že zvedneš kolo do vzduchu(hever)a zatočíš s ním a v tom chytneš pružinu prsty a pokud ucítíš vibrace tak je ložisko vadné! Pokud vibrace necítíš je o.k. Tímto lze poznat i začínající vadné ložisko,které za jízdy ještě nehučí!No a další je to tvoje zjištění.Dle mého mínění je ta pravá strana špatná stejně jak jsi to slyšel i ty. A kámoš ti seděl v kufru obráceně tak se spletl co? Protože do pravotočivé zatáčky se ti pravá strana odlehčí a ím přestane hučet. Držím palce!
-
Olejová mlha tlačící se z motoru
Těsnění pod hlavou to zřejmě pánové nebude že?Pokud by to tlačilo do mazacího kanálu tak už je hlava se vstřikama zadřená nemyslíte? Když už tak tento tlak se vyskytuje profouknutím komprese mezi pístnímy kroužky a je to normální jev(Samozřejmě do jisté míry)Ale schválně si zkuste za teplého motoru otevřít nalejvací víčko u svých vozů a uvidíte že fučej všechy. Já osobně bych zkusil koupit víčko nové a basta.Přeci jenom mám zkušenost při výměně těsnění a i přihnutí plíšku se utěsnění vždy nepovede.Nové víčko vždy pomohlo a stojí orig. do 3 stovek. No a pro jistotu si můžeš nechat změřit tlaky válců.Meli by být nad 30atm. ale z praxe bývá kolem 35atm. Hodně zdarů!
-
F 1.9 SDI divni chod motoru v nízkých otáčkách
Všichni máme najeto přes 100tis že? je to čerpadlem,které dává již malou volnoběžnou dávku a proto ten motor jakoby pohupuje:Neopravitelný normálním servisem a ani to nelze upravit jednotkou.Bohužel jedině výměna čerpadla.Ale já má 210tis,km a v poho.
-
Pri tahu auto zacne vibrovat FI 1.9SDI
Jen ty klouby prohoď mezi sebou! Z leva do prava a naopak! Začneš zatěšovat to část ketrá je doposavaď zatěžována jen při brždění motorem!Tudíž bez poškozenííííí. Držím palce!Jednou se mi stalo že to bylo v takové míře opotřebené,že již praskla klec-a tudíž tam jsem musel kloub vyměnit! Ale v tom autě se nedalo sedět již od 30km/hod!
-
Pri tahu auto zacne vibrovat FI 1.9SDI
] Vidíš to jak si všímavý a proč by to měla být blbost???????????Už jsem na tomto způsobu vidělal dost peněz a jen za práci-bez materiálu!!!!!!!!!!Lidi ti rvou ruce když je to tak levně opravený.Ahoj
michalk
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva