Přejít na obsah

lub

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lub

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. lub

    rozvody

    No ne jen na oko,guma stárne a to nemusí oko postřehnout.Zapsat číslo a podle něj se da zjisti,co ten řemen může najezdit.Třeba v nějaký prodejně.Jak se zde psalo 60-90 a teď i 120.Ja osobně měnim před najetím těchto hodnot.Jo a pumpu jsem nedělal a mam najeto 200000km.
  2. lub

    rozvody

    Zjistit jaký řemen je namontován se dá.Je to docela jednoduché.Sundá se horní kryt motoru,ve směru jízdy na pravé straně je zas plast a na něm sponky.Sponky odjistíme,počítam asi 3 od zhora.Pak lehce odehneme kryt řemene a podíváme se pod něj.Při trošce štěstí máme řemen natočen tak ,že si přečteme číslo na něm,jak ne musíme pootočit startérem .Původně je číslo žluté ale po ujetí desítek tisíc kilometů je do hněda.Pod určitým úhlem se dá přečíst.Jak ne tak si myslím že není dost dobrý!nebo má najeto hodně moc.Pak není co řešit VYMĚNIT!!!!Je to prostě daleko levnější než oprava půl motoru.
  3. stejný problém před 2.lety.Tak dlouho jsem hledal a nenašel.Při výměně oleje nalezena hadice u vany a to prasklá.Vyměnil jsem ji a auto jezdí.Projevuje se to-auto jelo po asi třech minutach 120 a kouř za autem,po znovunastartování se to opakovalo.
  4. taky něco přidam.Řešil jsem omezení motoru.Jízd cca po třech minutách jen 120km!Tak dlouho jsem půjčoval váhu,Přepoušťák co vede k turbu a tak-nic!Pak jsem mněnil olej a zjistil,že před vanou je gumová hadice a po otřeni oleje díra,unikající tlak a tím nefunkční to čidlo jak psal kolega.To čidlo potřebuje tlak který ucházel tou dírou.Totiž jak je velký tak čidlo dá povel k otevření klapky na přepuštění výfuk.plynů nebo natočeni lopatek v turbu.Tím se ten tlak snižuje.Zjednodušeně to hlásilo velký tlak v sání. Časen se usadi prach s olejem na spodním krytu motoru a dostane se i na tuto hadici!Hadici ten olej rozlepta.Nic není tak těsný jak se zdá.Výměna a hotovo,zas jede jak dřív.
  5. lub

    Spotřeba TDI

    Mám OC-66 TDI,r.v.97dálniční spotřeba-6.5.najeto 200000km.Rychlost 120-130Kufr na střeše a vše potřebné pro kempování včetně jídla plynové lednice-pivečko na dovolené a chlazené !Nemusím psát váhu,myslím že slušná..Jízda dálniční alpi ale i okresky.
  6. To turbo bude ono.Za turbem u praveho kola je jakysi lapač oleje?Po rozebrání,uvnitř pár komůrek a jsou slušně od oleje.Tu a tam i kapne. Proto jsem sundal a rozebral.Otázka zní-přetěsnit a jezdit nebo nechat obcas ukápnout.Někde jsem četl,že může dojít i k takovému propoštění oleje,následnému strhávání a potom se motor dostane do neuvěřitelných otáček.Nejde chcípnout normálně jen nechat rychlost a bržděním.Jinak je pravdou,že tu nemám co dělat a proto přejdu do sekce starších vozů.Nerad se smiřuji s tímto faktem ale je to tak!To ale nemění nic na tom že auto jako je OC:1.9 TDI a další nemá chybu!
  7. já se nedivim!!Najezdil jsem s ním 70000km! auto znám dost dobře!Je jasny že neni nové!V praci mam najeto 300000 naRZP VW TDI a to je docela dost.Odešlo jen turbo a to není divu,není čas na chlazení a taky rychlá jízda.Dolejvam 1.l na 14000km.Mám pocit,že se tady někde psalo i 1.l na 1000km.Na mistra fora to moc dobře nečteš!Jen jsem se ptal čím to je.Jak nekouří za tepla ale jen po ranu a jen jak je chladno,počítam tak kolem5.C.Auto si opravuji sam!Motor ne!!!!Jinak dík za divnou odpověď.Přesunu se do SEKCE OI.
  8. Svíčky nové,kouř tak nějak do modra.Myslim že to je olej.Nějak moc nedolejvam.Do výměny-14000 doleji tak litr.To je asi normální.
  9. Čím to je,že motor po nastartování kouří sice jen krátkou dobu ale kouří.Každý diesel kouří po nastartování ale tak.To se děje jen když je chladno-první start v tom dni.Jak je motor teplej tak dobrý.Mam 1.9 TDI-97.Myslím že je to stáří.MOtor ma 220000.KMNa tachometru bude asi ubráno..Nebo možna nejake čidlo nebo tak něco?V létě to nekouří.
×
×
  • Vytvořit nový...