Přejít na obsah

Jiri.F

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jiri.F

  • Narozeniny 01/28/1983

Oznámení Jiri.F

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Jiri.F

    1.4 16V klepe

    Jasně. Defakto již nejsou vyndavací, takže jako by tam nebyly. Každopádně jsem nevěděl, že nelze udělat ani výbrus. Takže novej polomotor jen tak z hecu... to je drahej špás. No olej se neztrácí, za tepla klid, tak ještě zůstává doma.
  2. Jiri.F

    1.4 16V klepe

    No. Chtěl jsem zde jen dodat, že stejný problém jako Fabii I 1.4 16v, tápí i Fabii II v jiné motorizaci. Myslím si, že je to zajímavý příspěvek do tohoto tématu. Proto jsem to zde psal.
  3. Jiri.F

    1.4 16V klepe

    To je vyčerpávající odpověď . To s tím pístem, že je zůženej, vím. Každopádně v motoru 1.6 16v BTS, už vložka podle informací není, takže čekám na spotřebu oleje a půjde z domu. Novej blok, nebo výbrus a písty, opravdu pořizovat nechci . Zatím spotřebu oleje (Shell helix Ultra 5W40), mezi každými 10.000km neregistruji, takže to zatím asi nebude taková pohroma. Ale asi je to jistojistě konstrukční problém a jen výměnou podle mě stejně nelze odstranit. Možná na nějakou dobu, než se teflon zase strhá?
  4. Jiri.F

    1.4 16V klepe

    Asi jo. Jako zajímalo by mě, kam až to může zajít. Podle mě hlavní těsnost spočívá v kroužcích na pístu. Pokud na pístu není teflonová vrstva, tak to má za následek jen klepot za studena. Tím chci říct, že možná proto tam ten teflon je a to je jeho účel. Omezit klepot za studena.
  5. Jiri.F

    1.4 16V klepe

    Já mám Fabii II 2007, 1.6 16v(BTS), najeto 91.000km a taky si za studena po startu klepe. Hlavně je to slyšet, když teploty klesnou k nule. Neřeším to. Na ruských klubech řeší něco podobného s motorem 1.6 16v(CFNA), který se liší filtrem oleje a tam se jedná o poškozenou teflonovou vrstvu na pístech. Je to asi kosmetická vada, ale u nich když jsou teploty i okolo -35st, tak je to hodně znatelné.
  6. Hoši....Prvně se zatáhne ručka a pak kvalt. Kvalt jen pro jistotu a nebo kvůli zamykání spátečky. Převodovka a motor jinak dostává ranec, celý se to tam napíná. Zapomeňte už konečně na ty přežitky z aut z doby komunismu. Jen platí jedno pravidlo.... NEŠKUBEJTE S TĚMA RUČNÍMA BRZDAMA!!! ... Pak to bude v pořádku, uvidíte.
  7. Ahoj chlapi. Mám taky 1.6, 16v ve Fabii II. Chtěl jsem se zeptat. Taky když nastartujete studený motor, máte ho hlučnější než po zahřátí? Zvýšené otáčky po startu samozřejmě jsou, poněvadž je tam sitič. Ale i když klesnou, tak mi přijde motor hlučnější než po ohřátí (po cca 2.min. jízdy). Mám najeto 68.000km. Je to normální jev?? To je jak tišší dieslový projev :-) . Po zahřátí to pak pěkně ševelí, jak šicí stroj :-)
  8. Jiri.F

    MaxiDot

    Ahoj Klucíííí... Nevíte kdo ještě tady z klubu má a montuje MAXÁLY ?? Mám Fabii II 11.2007, 1.6 16v... Poradíte? Díky moc!! JURA
  9. Lidi.... To cukání dělá bohatší směs z důvodu rychlejšího zahřátí, studeného motoru. Je tam elektronicky jinak nastavený předstih, proto to někomu může připomínat starou Škodu 120. Motor je i hlučnější, je to ale v pořádku a netřeba se tím znepokojovat. Proto i zvýšené otáčky a větší spotřeba. Stejně je nejideálnější, nechat po startu motor na volnoběh 1-2min. a teprve pak se rozjet. Nebo je potřeba být při studeném motoru opatrnější při rozjezdech.
×
×
  • Vytvořit nový...