-
Bolero GPS signal
Ahoj. mam Scalu MC vyrobenou 3/21 a mam problem s GPS ve voze u inf. Bolero. Kdyz mam pripojeny telefon pres CarPlay a zrcadlim jakoukoliv navigaci, tak mam nepresnou polohu a ukazuje mi to, ze jedu po polich, pripadne navi uplne zamrzne. Jakmile odpojim telefon od auta, tak je vse ok. Podle vseho to bere pri sparovani GPS signal z ecall systemu gps. Pokud stisknu pri te chybe ecall tlacitko, tak se navi srovna, ale za chvilku je zase rozhozena.
-
DSG chrastění a škubání
Neměj starost.... Jedná se o vlastnost dvouspojek obecně. Ještě se ti může stávat, že při dojíždění na křižovatku (je červená) brzdíš, ale nezastavíš a jedeš cca 15-20 kmh a padne zelená, tak převodovce chvíli trvá, než se vzpamatuje. Opět sem zažil u velkého množství aut s DSG.
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
-
Kulak řízení dře o kolo
konkretne co se tyka gum tam jsou 185/60 R14 - na disk se podivam zitra co ma za rozmer a ET, ale tusim ze rozmer je 6Jx14
-
Kulak řízení dře o kolo
Ahoj všem, na druhým autě (Fabia I 1,4MPi 50kW 2002) jsem obul zimni kola Fabiacke 14" disky a pri plnem pravem rejdu dre kulak o hranu disku. Pokud zatocim naplno doleva tak nic. V cem by mohl byt problem? Pokud si spravne vzpominam, tak minuly rok v zime to nic nedelalo
-
kontrolka ESP
auto mi ted stoji na servisu kvuli turbu, tak jakmile dostanu novy a budu ho tam davat tak to rovnou zkontroluju a dam vedet
-
Turbo?
neslyšel, nicméně prý auto ze kterého pocházelo normálně jezdilo (než šlo přes boudu ). Samozřejmě je možné že bylo KO... Nenasálo určitě zbytky starého - to by bylo vidět na lopatkách na výfuku, ale z obou stran ok jako před montáží a co se týká mazání tak starým před smrtí prošlo během chvíle tak 3l oleje takže olej tam jde a teď když jsem zkoušel povolit odtok oleje z "nového turba" tak z toho taky lítá. Dám tedy repasované a uvidíme, snad bude vše ok. Jinak stylem brzda, plyn jezdím dost často, ale turbo nechávám minimálně minutu až dvě dochladit a čoud dostává vždy jen s plně ohřátým motorem.
-
Turbo?
jak píšu tak těsnění věškerá nová, IC je ok - byl venku když jsem z něj dostával zbytky starého turba, stejně tak těsní všechny hadice i sání. Výfukové potrubí pohledem těsní - nikde není začerníno ani není nic pod autem slyšet. Tlak oleje měřen tlakoměrem připojeným na mazací okruh. pro jistotu jsem ještě schodil vanu a okontroloval sací koš aby nebyl ucpaný např. kousky starého turba, ale vše ok.
-
kontrolka ESP
Ok, díky - zkusím zkontrolovat
-
kontrolka ESP
Zdravím, bez zjevné příčiny se mi během jízdy (ale i když auto stojí na volnoběh) rozsvítí kontrolka ESP. ABS poté funguje standartně, ale nefunguje ASR a ESP. Kontrolka někdy zhasne i během jízdy, vždy zhasne když auto chcípnu a znovu nastartuji. VAG píše chybu: "Signal zatížení od svorky DF alternátoru / Trvalá závada" . Zkoušel jsem očistit všechny kontakty na baterce a prostříknout sprejem na kontakty a i svorku na alternátoru jsem očistil a prostříkl ale bez výsledku. Co se týká dobíjení tak auto dobíjí v pohodě - mezi 13,8 a 14,2V (mám blbej voltmeter). Když kontrolka nesvítí ESP funguje v pořádku. Auto: FRS 8/2005
-
Turbo?
Zdravím, na mé nové FRS (najeto 150 000 km) mi odešlo turbo. Bylo to z ničeho nic, nepředcházelo tomu žádné pískání, žraní oleje... Při cca 2000 ot./min. na 2rs se rozlítla vrtulka na sání. Následovala oprava, turbo vyměněno za jiné co mělo najeto 80 000 km, kompletně pročištěno sání, cooler atd... Vyměněn olej, veškerá těsnění a všechny filtry. Po instalaci bylo 10 km vše ok, auto nebylo ani v plným zatížení a pak začlo turbo z ničeho nic hrozně pištět, při přidání otáček nad 1500 ot. min - čím více otáček, tím húř. Sání i vedení tlakovýho vzduchu za turbem těsní a tlak oleje je ok, z turbo odchází i olej zpět do vany, obě vrtulky (jak sání tak výfuk) jsou taky ok, stejně jako před instalací a VAG žádnou chybu nehází. Myslíte že takhle rychle odešlo z ničeho nic turbo? Budu teď dávat repasované, ale jde mi o to aby to nebylo hned to samé.
-
Voda a ASR
Zdravím. Dnes mám asi nějakej blbej den. Jel sem (v -10°C) a po 10 min po městě, v prakticky nulové zátěži začalo auto vařit (resp. ručička byla ve 3/4 a stoupala), takže sem zastavil a viděl sem prázdnou nádobku, tak sem dolil nejdříve 1l G12 než se dostala hladina na úroveň a zjistil sem že voda nejde do chladiče (studená měká trubka) a voda začala po chvíli zase klesat, potom sem dolil ještě 2l VODY!!! než sem naplnil celý okruh, tzn. že se mi někam ztratilo téměř 100% vody v okruhu. Dále už byla voda ok (nyní mám změřeno že zmizí cca 0,5l na 50km) a k tomu se mi ještě rozvítila kontrolka ASR, jen ASR samo o sobě (bez ABS). Auto jede normálně a ASR taky funguje. Po chcípnutí zhasne a někdy i vydrží pár km, než se zase rozsítí. Na diagnostiku jedu v pondělí, mám naplánovánou výměnu lambdy za katem (svítí check engine - již zjištěno proč, dle diag vyhřívání lambdy 2). Poradíte čím může být voda a ASR? Potřebuju ještě do pondělí jezdit. Těsnění pod hlavou bylo děláno před 8 000 km... Jedná se o Fabii 1,4MPI 50kW 2002
-
Ztrácí se kapalina, svítí check-engine
Právě že bohužel sem je nezkontroloval, tzn. znovu hlava dolu nechat přebrousit a dát nový těsnění s kontrolou vložek? Btw. když bude nějaká utopená, tak jak se to pak dělá? Myslím že se dávají zespod nějaké podložky, ale kámoš to prý dělal na Fáčku a dal jen podložku nahoru, jakoby mezi vložku a těsnění.
-
Ztrácí se kapalina, svítí check-engine
Zdravím. Mám Fabii 1,4MPi 02, najeto 103 000 (real, sem 1. majitel). Již na 50 000 km začal prolínat olej do vody, takže se dělalo těsnění pod hlavou, měnila se expanzka a proplachoval se okruh. Teď nedávno zase začal být olej ve vodě, takže opět těsnění pod hlavou + sem nechal hlavu srovnat - tzn těsnění komplet nový i na sání, výfuku atd... Zrovna potom sem udělal olej, svíčky a filtry + expanzku a propláchnutí okruhu. Problem je že auto když je studené tak se na volnoběh motor dost cuká a i ohřáté když jedu tak kolísají otáčky při držení určité rychlosti (auto cuká). Když brzdím motorem, nebo akceleruji nad 3000 rpm tak je vše ok a auto jede 180. Při akceleraci do 3000 rpm je sem tam cítit záškub (jako by na moment vynechal jeden válec). Svítí mi kontrolka motoru - hlásí to "řada válců 1, sonda 2 topný okruh - TRVALÁ ZÁVADA" a potom "řada válců 1, sonda 2 - žádný signál sporadická závada" obě sem vymazal ale po cca 5 km se kontrolka rozsvítila znovu a 1. z jmenovaných závad je tam zase. A k tomu všemu se mi ztrácí chladící kapalina, veme si to množství co je mezi ryskami za cca 250 km, když auto stojí tak neubyde ani ml. Kontroloval sem všechny hadice a i chladič a žádný únik sem nezjistil. Díky za postřehy.