Přejít na obsah

kravybuca

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kravybuca

Bažant

Bažant (2/14)

  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Tak jedine že ti praskla tá trubka na odvetrávanie čo ide do toho veka, to by ti tam potom salo falošný vzduch... Môžeš ešte skontrolovať podtlakové vedenie vzadu na sani...
  2. Nejaká bližšia špecifikácia LPG systému? Má vstrekovače? Alebo klasická podtlakovka? Membrány boli menené? Skús pozrieť, či neprisáva falošný vzduch cez prasknutú trubku od podtlaku bŕzd.
  3. Takže nový prestavovač v aute, všetko frčí ako má. Dokopy cca 3-4 hodiny čistej práce. Stratili sa aj príznaky ako škubnutie pri rozbehu, drsne podraďovanie a plapolavy voľnobeh. Momentálne je pri voľnobehu ručička ako pribitá a auto sa "skulturnilo" pri pomalej jazde.
  4. No samozrejme, použitý diel z Prahy cca 400€, novy 650€. Takže tam voľba padla na nový diel, príde dnes. Po včerajšku ale menší update. Nakoľko ma zaujímalo to sitko za tým vekom so solenoidmi, tak som sa vŕtal ďalej. Sitko vyzerá fajn bez poškodení, prefúkol som ho len ústami, nájdené bez nečistôt. Musel som si ešte vybrať to vačkové koliesko na palivové čerpadlo, to vyzerá OK bez poškodenia. Ešte fotka, ako mám uchytenú reťaz aby nespadla 🙄 Takže vo finále čakám za prestavovačom na výfukovú vačku a snáď sa pri skladaní nič nedobabre.
  5. Nad tým som premýšľal, akurát neviem prísť na to, ako tam ten plast dostanem. Buď tam bol vložený nasilu, alebo tam dali plast a potom nalisovali nejakú kovovú časť.
  6. Ahojte, možno to niekomu pomôže pri riešení asi častého problému s prestavovačom výfukovej vačky. Asi pred krokom som si kúpil Superb 3.6 ako jediného zastancu atmosférického benzínu za relatívne dobrý peniaz. Na začiatku ma čakali určité bežné problémy, nakoľko auto bolo predávané dosť pod cenu a s nájazdom 202ti.s km. Tieto problémy boli spojené s odvetrávaním motora (výmena veka hlavy) a s tlakom paliva (nový filter). Ďalší problém nastal neskôr a bol spojený s výfukovou vačkou. Konkrétne sa jedná o chybu P0014, nastavenie výfukovej vačky nedosaženo. S týmto problémom som bojoval asi mesiac a po preštudovaní problémov na iných fórach som došiel k viacerým záverom. Medzi jedným z nich bol aj elektromagnetický ventil N318. Náhrada od značky Pierburg fungovala dobre, pol hodinu 🙄. Príznaky tohto problému avšak neboli trvalé, robilo to najmä za studena pri nízkych otáčkach, zdalo by sa že sa ten ventil občas zasekne. Tak to potom stačí pri tejto chybe rozhýbať a je to OK. Vyrobil som si kábel na konektor, že ak ta chyba nastane tak proste skúsim ten ventil rozhýbať pomocou 12V napätia. Vždy sa to podarilo. Ešte poznamenám, že som vymenil aj naoinák hornej reťaze a motor fakt pekne a ticho šľapal. Asi od júna do novembra nič. Motor vnútri relatívne čistý bez nánosov, interval výmeny oleja 10tis. km. Posledný mesiac sa to celé pokašľalo. Problém je tu zas, no osvedčený postup nepomáha. Našiel som si nejaký akčný obsah, že by sitko z domčeka pre variabilné vačky mohlo byť roztrhané a jeho čiastočky upchali ventil aj prestavovač. V domnienke, že je tomu tak som sa odhodlal vybrať vonku prestavovače, vybrať domček, sitko vymeniť (vraj sa dá kdesi zohnať) a prestavovače rozobrať a vyčistiť. Odhodlaný som sa dnes pustil do práce a pri vybratí ventilu N318 ma čakalo nemilé prekvapenie. Ventil bol zanesený s neznámymi čiernymi čiastočkami podobnými čiernemu plastu. Pravý kanálik je upchatý, ten pri gumičke. Prvá myšlienka: spodné vodiace lišty... Ale nešlo mi do hlavy, ako sa tie úlomky dostali cez filter až hore ku hlave a nespôsobilo to upchatie mazacích kanálov, a ako je možné že je zanesená iba jedna sekcia z toho ventilu??? Pre nadšencov odporúčam self-study program 246 od VW, je to o variabilnom časovaní ventilov, popis funkcií a pod. Tam som prišiel na to, že tlak oleja prichádza do strednej sekcie prestavovača, ktorá zanesená nie je. Do zanesenej časti sa olej dokáže teda dostať len z prestavovača. Detaily už vynechám, prikladám fotky nálezov. Sitko tu nie je, avšak našiel som plastové úlomky, ktoré pochádzjú priamo z prestavovača. Na oboch stranách sa nachádza takýto plast. Tento na jednej strane z časti chýba. Riešenie tohto problému je kúpa celého prestavovača, cca. 650€, jedine originál VW, alebo kúpa používaného. Premýšľal som ešte o kúpe používaných prestavovačov sacieho aj výfukového s tým, že by mi ostali tie vnútra do náhrady. Ak teda by niekto mal radu čo s tým skôr tak budem vďačný za každú radu alebo ponuku.
  7. Ahoj, ak to je tento zvuk z videa, tak je to v poriadku. Robí to aj mne. Zvuk vstrekovačov... https://youtu.be/Hg1lhTlSZwE Alebo sa mrkni sem |-> https://forum.skodahome.cz/topic/133836-cvak%C3%A1n%C3%AD-od-vysokotlak%C3%A9ho-palivov%C3%A9ho-%C4%8Derpadla/
  8. Objednával som celé nové veko zo škodadielov (samozrejme to lacnejšie za 65€). Po roku to funguje dobre, chyba sa nevrátila. Ešte si ale daj pozor, aby si nezlomil tú plastovú flexi trubku, ktorá ide do sania. Ja už ju mám oblepenú s izolepou 🤭
  9. Tak montáž bola robená v Prešove LPG Foltín. Cena 2300€. Zatiaľ len 2000km za mnou ale ide všerko ako má. Maximálka ostala, ale to bude aj tým, že pri plnom plyne to asi dáva viac benzínu kvôli vstrekom. Obavy mám tiež a stále, ale je známe, že LPG má vyššie oktánové číslo, motor by sa mal špiniť menej. Suché ventily nehrozia z dôvodu konštrukcie motora FSI. A pôvodne vstreky ochrániť len aditívovaným benzínom, alebo si ho aditivovať sám. Ale nič nie je večné 😁 za ten čas sa ešte nestihlo nič pokaziť.
  10. Ahojte, mám Superba 3.6, 206 tisic km. Kúpil som ho nedávno, no chcel som to na LPG. Po zisťovaní, aký systém dať namontovaťsi myslím, že to bola dobrá voľba. Zatiaľ som len 2 týždne po montáži, ale LPG ide fasa super. Dal somnsi tam namontovať systém Prins VSI DI 2.0. Výhodou je to, že tento systém je presne určený na to auto a v krabici už príde všetko, aj držiaky na vstreky a RJ aj s návodom, a technik to len namontuje. Taktiež je retrofitne schválený a stačí ho len zapísať do TP. Prechod medzi palivami ani neviem kedy, zmena výkonu ani nezistiteľná, spotreba 10-11l/100km, samozrejme ťažká noha a diaľnica 140 na tempomate. Ručička benzínu, ako bolo spomínané, pri dlhšej trase skoro nič. Teraz v zime to benzínu žerie viac, nakoľko mu dlhšie trvá kým sa zohreje. Za tú cenu som mohol mať systém BRC, ktorý ale zase nie je až taký prepracovaný.
  11. Ahojte, mám ten istý problém s tou istou RJ 3T0907379C, presne tá istá chyba. Robí mi to pri prudšom brzdení (ak zaberie ABS) aj pri prešmyknutí. Pôvodne som chcel meniť RJ, ale jeden známy mi povedal, že ani to nepomôže a ako tu čítam, tak asi nie. Práveže vraj tam robí problém, ako už bolo spomínané, zlá komunikácia so snímačom tlaku. Mal by mi dať vedieť, kedy bude mať na to čas, nakoľko vraj to je choroba týchto superbov, novšie už tento problém nemali. Úprava bude spočívať nakódovaním RJ cez online diagnostiku s tým, že vypisovanie tejto chyby by sa už nemalo prejavovať. Dám vedieť, ako to dopadlo, samozrejme tým, ktorí to ešte čítajú 😁
  12. Čaute, možno to niekomu pomôže, možno niekto pomôže naopak mne. Minulý týždeň som kúpil S2 3.6 V6 s nájazdom 201K. Mal malý problém so sporadickou chybou tlak paliva (vyriešil to filter) a druhou chybou čo ste tu riešili kolísanie otáčok na voľnobehu (výmena veka, avšak diel ešte neprišiel tak je tam neekologicky vložená handrička do sacej trubky :D). Navzdory tomu po vyjazdení jednej plnej nádrže cestovaním do práce po diaľnici a bežnému chodeniu po meste mi vyšla spotreba 10,5. Avšak všimol som si hneď po kúpe problém s vibráciami hlavne keď idem po diaľnici rovnomernou jazdou (tempomat 140) alebo pri brzdení motorom. Najprv som myslel či to nebude hriadeľ alebo hardy spojka, ale pri pridaní plynu (aj kickdown) vibrácie zmiznú. Tu už mi napadá len jeden problém a to rozbitý silenblok motora na nápravnici. Pri rozbehu vpred je to v pohode, pri spiatočke cítiť tie isté vibrácie a aj také poskakovanie. Tak by som sa chcel spýtať či ste sa ešte nestretli s týmto problémom, resp. Jury88 by mohol mať podobný problém, nakoľko pri rozbehu sa silenblok stlačí tak nevibruje, ale pri P bez ručnej brzdy sa prevodovka našponuje o nápravnicu a tie klasické vibrácie motora sa prenášajú cez rozbitý silenblok. Letmo moja teória, pokojne to môžete vyvrátiť, opakujem, mám auto len týždeň a doteraz som sedlal 1.4 MPI :D aj preto som sa rozhodol pre jedinú atmosféru...
×
×
  • Vytvořit nový...