-
Problém s převodovkou f1 sdi
Problém s převodovkou f1 sdi mám a to že čtvrtý stupeň nejde na poprvé skočit,ale až po znovu pákou zatlačení na neutrál a zpět tam skočí.Žádne zvuky,žádné řazení přes zuby,jen to neskočí na poprvé.Neporadíte ? je to F1 2003 sdi najeto cca 170000km
-
cukání motoru 1.9 SDI
Čau škodováci,mám zatim menší problém s moji f1 sdi.Jednou při cestě po horách,kde jsem plně naloženej šlapal na plyn jako divej a najednou se ozvala jakoby rána,auto přestalo na sekundu táhnout,skoro bych řekl,že mělo snahu chcípnout a z motoru bylo slyšet na deset sekund podivně bouchání. Po kontrole jsem nic nezjistil a potom už normálně dojel domů cca dalších 50km.Od té doby se občas stane to samé a dnes ráno po nastarování šel motor na tři válce.Po šlápnutí plynu se vše vzchopilo a jezdí to normálně.Mám před měsícem vymenen filtr paliva,vzduchu,olej.Nestalo se Vám to už někdy ? Rozvody jsou dělané před 30 tisíci a na pohled je řemen v pořádku. Auto má najeto 144000km.
-
HTP - převodový olej - měníte?
Já jsem olej neměnil a mám najeto 238000km a řazení je bez problému 1,2 47 kw htp
-
Katalyzátor
Kontrolka motoru mě svítí na mé 1,2 47 kw 2003 už od najetých 65000km.Nyní mám najeto 236000km a svítí stále.Čekám kdy ta žárovička praskne a mrška nechce se ji.Ve Škodě servisu na nic nepřišly a na výkon motoru to nemá vliv a hlášení dle Vagu je to špatné spalování a chyba katalyzátoru.Na stk nic neříkají,tak asi to nemá vliv životní prostředí
-
HTP rozbor motoru
Mám najeto dnešním dnem 235300 km a motor naprosto bez problémů.Byl to služebák,takže dostával hodně zabrat a olej se měnil často až po 16000km a jezdí pořád.1,2 47 kw 2003
-
Tuhé řízení - zima
Asi budete mít slabší baterku a nebo je trochu problém s altíkem.
-
Kolik platíte za povinné ručení ?
Myslim si,že to není zbytečné téma,jinak bych ho nezakládal a v dnešní době se člověk snaží ušetřit co nejvíce peněz,tak proč neudělat srovnání !
-
Kolik platíte za povinné ručení ?
To je to tak tajné,že to nikdo nenapíšete ?
-
Kolik platíte za povinné ručení ?
Kolik platíte za povinné ručení ? Já platím za 1,2 3510,-včetně před.skla.Česká pojištovna.Možná to budou docela rozdílné ceny
-
Klepání v převodovce, 1.2 HTP
Mám najeto 226000km a nic neklepe a nehučí a to tam je starej olej .1,2 htp 47 kw
-
Vadné zapalovací cívky 1.2 HTP
Tak pánové na moji F1 47 kw,2003 rok mám vyměněné všechny tři cívky a to po 15000km 65000km a 170000km jedna za druhou.Jednou jsem dojel na dva válce do servisu a dvakrát odtah. Poprvé to bylo po servisu a komplet po vyčištění motorového prostoru vodou (Wap) tak jsem usoudil,že elektro věci nemá rádo vodu
-
Jaký diesel do Fabie I
1,9 SDi je do města ,1,9TDi je super motor na dálnice a 1,4 TDi okolní cesty druhé třídy
-
fabia 1.2 htp s 290 tkm
Já bych se nebál co se týče motoru,ostatní stav posoudit ze židle nemůžu.S moji htp 2003 nemám problém má najeto 217000km.Když se podíváš po vrakovišti tak seženeš motor z bouračky kolem deseti tisíc a to není tak moc.Takže jestli bude zbytek auta v pořádku,tak není problém jít do toho (stejně to má nalítáno každé druhé auto )
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Na moji F1 1,2 47Kw mám najeto 217000km a nemám problém s napínákem.Je to originál díl z roku 2003
-
1,2 47kw -klepani motoru
Jestli to dělá jen při studeném startu,tak to nemůže být přeskočený řetěz jestli to bylo v servisu a na nic se nepřišlo tak počkej do jara až bude tepleji. Mě to taky zaječí při startu jako by byla pod kapotou kočka ,ale potom to běží normálně
hornobrizak
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva