Přejít na obsah

vormen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3128
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    6

2 Sledující

Návštěvy profilu

8087 zobrazení profilu

Oznámení vormen

  1. Dnes se mně už podruhé za 5 let stalo, že jsem otočil klíčkem a nic, startér nesepl. Kliček jsem vytáhl a podruhé již nastartoval. Ale potom jsem si všiml chování, které podle mě auto nedělalo. Na volnoběh na neutrál, když sešlápnu spojku, otáčky vyskočí nad tisíc a jak spojku pouštím, tak vyskočí na 1500 a chvilku tam zůstanou než padnou na volnoběh. Třeba se to přes noc uklidní, ale normální to asi nebude. Auto se do rána umoudřilo a už otáčky při používání spojkového pedálu neskáčou...
  2. taky by to chtělo napsat do příslušné sekce, tj. Karoq.
  3. vypne se napájení USB po uzamčení auta, příp. za jak dlouho? protože pokud bych si koupil nějaký adaptér, chtěl bych ho mít trvale zapojený a nerad bych, aby zbytečně vybíjel baterku.
  4. Taky do toho nejdu. Kdyby to byla tovární záruka, tak snad, ale jak je v názvu pojištění, to je vždy průser.
  5. Od podzimu 2024 nabízí VWFS novou službu Škoda Záruka Plus, tj. prodloužení záruky formou pojištění na auta po konci tovární záruky. Je tam několik variant a moznost vybrat spoluúčast. Mně od nich přišel mail s nabídkou, jelikož mně za měsíc končí záruka, co si o tom myslíte?
  6. Chtěl jsem jenom říct, že z nás v servisu tahají nesmyslně tisíce za výměnu něčeho, co by obyčejně šlo opravit za pár desetikorun. Ale jinak co týký te SOS jednotky, tak na 90% to bude akumulátor, ani ne vadný, ale jenom vybitý.
  7. To nikdo "normální" dělat nebude, protože je to mravenčí práce a zabere to hodně času a navíc nikdo nechce být dlouhou dobu bez auta, ale nadšenci do elektroniky/bastlíři se s tím poperou. Je to prostě tišťák a pár součástek, takže stačí najít tu vadnou, nebo jenom přepájet spoje, který vypadají pofidérně. Dnes už se ale neopravuje tímhle způsobem žádná elektronika a mění se jenom celý desky, je to rychlejší, takže levnější a na EKO každej se.e z vysoka. EKO je jenom prodejní argument pro méně chápavé. Nepředpokládám, že bys do opravy šel a čekal, než to nějakej machr dá za týden/dva dokupy.
  8. V servisu vždy řeknou odešla jednotka, nová je za 7 - 30 tis., podle toho jaká to je. Ale stačí tu krabičku rozlousknout a kondík za 5Kč, příp. akumlátor za 300Kč jednotku opět na několik let zprovozní, jenže to se v servisu nikomu nehodí, blbá doba.
  9. to je parádní cena, ale stejně do toho nejdu
  10. já ne, ale vím, co myslíš
  11. Za mě po skoro 5 letech a 70 tis. km Scala nejlepší auto a ten zmiňovaný Rapid jí nesahá ani po prahy Tenkrát koupená za 350, dnes prodám za 320.
  12. Možná, když si zvykneš, jak na pi.u to jede, tak ti to nepřijde Ale jak jsem psal, možná chyba jedné stanice, jednoho závozu, každopádně, takhle se nabývá averze ke značce.
  13. Celou dobu co mám Scalu tj. cca 70tis. km beru jen Verva 95 na jedné stanici. Teď jsem se nechal nalákat na Mol N95 kvůli lepší ceně, prej jsou v něm taky aditiva, tak ok. Bral jsem tam 2x po sobě. No a atuo přestalo jet. Do otáček šlo pomaleji a ikdyž šlo vytočit, tak chyběl zátah a výkon tam prostě nebyl, jakoby menší plnící tlak turba. Navíc se začaly dít věci s teplotou oleje, tu mám na maxidotu trvale. Běžně je cca 88 a při zatížení 91st. Jenže najednou při každé akceleraci a na rovince čísla 99, dálnice 104 a po sundání nohy z plynu třeba zase 85. Napřed jsem myslel, že je to olejem, protože mně po 4 letech dali místo 0w20 olej 5w30. To, že auto už nejelo tak dobře jsem nějak nechtěl strpět, tak jsem začal hledat něco o palivech a právě našel, že moderní auta dokážou podle jeho kvality upravit jak předstih, tak plnící tlak turba, což je pro mě novinka a hned jsem věděl odkud vítr fouká. Okamžitě jsem vzal N100 na OMV, ten se sem vozí z Rakouska a už po 100km byl rozdíl v jízdě. Následovala další nádrž, auto raketa a teplota oleje zase v normálu. Potom jsem vzal Vervu 100 a následně se vracím zase na Verva 95. Možná problém jedné konkrétní stanice Mol, ale když jsem na stejné před léty natankoval, tak se pokazila regulace turba, takže tahle značka za mě nikdy nikde víc.
  14. Taky jsem zaznamenal, že automatika někdy tápe a displej jakoby bliká nahoru/dolů. Mám Swing. Ale ve většině případů, kdy jsou konstantní světelné podmínky, se to neděje.
  15. Nebylo potřeba, to bych dělal až v případě, že ty blinkry budou takhle blbnout několikrát do týdne.
×
×
  • Vytvořit nový...