Přejít na obsah

z-e-v-l

Uživatel
  • Počet příspěvků

    86
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1787 zobrazení profilu

Oznámení z-e-v-l

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Prokluzovalo skoro od novyho. S vymenou oleje to nemelo souvislost.
  2. Já jsem s tím jezdil rok. Když jsem auto reklamoval, tak bylo zrovna období, kdy to bylo OK. Čekal jsem, že mi auto vrátí, protože se jim to neprojevilo. Možná pomohlo to video a třeba také o té chybě ve výrobě ŠA ví. Proto se nijak necukali a spojku vyměnili. To jestli auto rozdělají nebo ne bude jejich problém. Ty reklamuješ prokluzující spojku a na servisu je dat auto do pořádku. Určitě bych nepodepsal nic, kde by byla jakákoliv částka. Je to reklamace.
  3. Ja jsem mel auto v servisu cely tyden. Nejdriv mi po diagnostice rekli, ze bude druhy den hotove a nakonec pry kvuli komunikaci a schvaleni opravy od SA se to protahlo. Pri prebirani auta mi rekli, ze jsem mel stesti, ze tam byl olej, jinak by reklamaci neuznali. Ja bych to urcite reklamoval. Ono ti to ted nevadi, ale casem se vlivem oleje ta spojka spali uplne a budes opravu muset platit.
  4. Me to taky nedelalo stale. Vzdy v urcitych intervalech. Byl treba mesic klid a potom par jizd klouzala a takhle se to opakovalo nepravidelne. Do servisu na reklamaci jsem mel pripraveny video s otackomerem, kde to bylo jasne videt.
  5. Pokud máš auto v zaruce, tak bych spojku urcite reklamoval. Mam Rapid 1.2 81kw vyrobeny 10/2016, najeto 45000 a menili mi tento mesic spojku v zaruce prave z duvodu, ze prokluzovala. Jde o vyrobni vadu, kdy na spojku prolina kolem setrvacniku olej z motoru. Ta potom prokluzuje. Me se to projevovalo temer od novoty, ale mel jsem cas to resit az ted.
  6. To se dívám, že se mám na co těšit. Mě to proklouzlo zatím jen párkrát nepravidelně, vždycky kolem 2000 otáček když chci zrychlovat, po tom co projedu svižněji zatáčku. Ale vždy po přeřazení hned ok. Třeba to má souvislost. Předvádět v servisu by to ale byl určitě problém, protože to není pravidlem. Pochybuji, že by spojka byla po 30000 spálená, to by ses k tomu musel chovat fakt jako prase a i tak by to mělo být snad nějak dimenzovaný. Já jsem měl předtím Oct 2.0 TDI a spojku jsem měnil při 280 000 km a to jen kvůli dvouhmotě. Mechanik říkal, že spojka byla ještě v perfektním stavu, takže myslím, že se ke spojce chovat umím. Já to vidím na nějakou vadnou sérii. Chtělo by to zjistit, jestli na to není TPI.
  7. Ahoj, já pozoruji podobné chování u Rapida 1.2 81kw 10/2016. Zatím se mi to stalo jen výjimečně a spíše při ostřejší jízdě. Je to podle mě prokluzovani spojky, jak kdyby se lamela úplně nepřitlačila. Mám najeto 19000km. Nejhorší je, že když pojedu do SA, tak se to neprojeví. Asi počkám, jestli to bude dělat častěji. Kdyby v servise na něco přišli, dej sem prosím vědět.
  8. z-e-v-l

    zadni naprava

    Tak jsu tady s dalšíma poznatkama. Uložení jsem vyměnil, ale to nepomohlo, pořád zadky tloukly. Všechno se zpravilo, až se teploty v poslední době vrátily k 0. Všechny rány přestaly a je to zase jak dřív. Nemáte někdo podobný zkušenosti s Bilsteinama? Jsou rok starý. Říkal jsem si, že bych je reklamoval, ale ony fungují, jen při těch mrazech ne. A to si myslím, že by zřejmě neuznali. Každopádně, jestli se to objeví příští rok znovu, půjdou origo tlumiče.
  9. z-e-v-l

    zadni naprava

    Dneska jsem vyměnil uložení a uvidím jestli to pomůže. Toto není, že by byli tvrdý tlumiče a klepalo něco jinýho. To jde přímo tvrdá rana od jednoho i druhýho kola do kastle. Jsou to fakt velký rany. Když to slyším, trpím víc než to auto. Mám B4 i na předku a tam jsou v pohodě. Uvidím co udělá uložení a když nepomůže, budu hledat dál. Možná nakonec skončím u originálů.
  10. z-e-v-l

    zadni naprava

    Zdravím pánové, potřebuji radu. Po 2 dnech stání v mrazech jsem dneska vyrazil autem a při přejetí příčných nerovností nebo přes nějakej prohup na silnici, se ozývají od zadních tlumičů tupý rany přímo do kastle jakoby to ani netlumilo. Tlumiče mám rok starý (cca 15000km) Bilstein B4. Při výměně jsem nechal původní uložení, jinak všechno včetně dorazů jsem dával nový. Kde může být problém? Že by tlumiče v teplotách pod -10 tolik ztuhly? Díky za rady.
  11. z-e-v-l

    Mazel

  12. Já nevím jestli bych tam dával tuto, nejspíš čínskou, náhradu z autokelly když si můžu 100kč připlatit a mám originální ložisko FAG z www.skoda-dily.cz. Ale pokud už to na autě máte, není co řešit a snad vydrží ještě hodně km.
  13. Abych to nezakřikl. Ale dneska jsem pro jistotu ještě kontroloval a po 8000km od výměny tam je to co má být.
  14. Pročítám ty vaše spotřeby oleje. Já mám fabiu MR2006 s motorem BBZ, najetý má 150000km a od novosti není potřeba mezi výměnama dolívat. Olej od novosti Mobil, dřív 5w-40, teď poslední 3 výměny Mobil1 0W-40. Motor moc nešetřím a když je potřeba, tak je s omezovačem kamarád. Je možný že v pozdějších letech výroby u těch motorů tuto závadu vychytali a nebo mám jen štěstí na dobrej kus. :-)
  15. Neřeknu ti, kolik mě to točí úplně přesně, ale bude to tak nějak podobně, takže je to normální. 74kw verze má krátký převody, protože má krouťák i výkon poleženej ve vyšších otáčkách.
×
×
  • Vytvořit nový...