-
SmartLink (Apple CarPlay/Android Auto/MirrorLink)
Škoda Connect App má ode dneška dostupnou zmíněnou “velkou” aktualizaci pro iOS.
- Škoda Superb III. facelift
-
Digitální přístrojový panel - virtual cockpit
Fajn, že to funguje alespoň takto, ale není to řešení pro ty, co si za personalizaci připlatili a chtějí ji používat.
-
SUPERB PHEV - První plug-in hybrid
Dobrá dobrá, pokud to tak je tak jedině dobře [emoji106] @LEdit a to máš svůj, nebo půjčený na zkoušku?
-
SUPERB PHEV - První plug-in hybrid
Těch 65 km je opravdu plně elektrických na jedno ujetí, bez pomoci benzínového motoru? Výrobce totiž uvádí údaj 62 km max. dle metodiky WLTP a podle všech dosavadních více i méně známých recenzentů se ani toho v reálném provozu nedalo dosáhnout. Většinou se pohybovali (v závislosti na profilu trasy a stylu jízdy) mezi 44 až 55 km a shodovali se na tom, že ten výrobcem udávaný údaj lze dosáhnout tak možná v laboratorních podmínkách. Proto jsem tvým údajem překvapen, byť by to bylo příjemné zjištění. Jsi ale dosud jediný, od koho takový nájezd slyším.
- Škoda Octavia IV
-
Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter
Jak to, že Pro verze 4.0.6 nezvládne to, co ti zvládla beta 4.0.5?
- 2 682 odpovědí
-
- android
- bluetooth
- carista
- diagnostika
-
+5 dalších
Označeno tagem:
- Aktualizace map
-
ŠKODA OCTAVIA IV RS / RS iV
Nad tím stejným jsem se pozastavil taky. Zřejmě tam do výpočtu vstupují i další parametry, ale nenapadá mě jaké. I převodovka je stejná 6DSG.
- Škoda Superb III. facelift
-
slot na sim pre Columbus
Jestli to takhle funguje na Android a je to opravdu spolehlivé, tak jedině dobře. U iOS nic takového není a ve skutečnosti je vytváření hotspotu v autě s Apple velmi otravné.
-
slot na sim pre Columbus
To záleží, co za nový vůz a kdy to bude. Pokud teď objednáš SIII a dostaneš MR 2020, nebude tam žádná SIM, ale s Columbusem tam bude ta možnost si pořídit SIM vlastní. Pokud si pořídíš SIII model iV, v autě bude zabudovaná eSIM a zmizí možnost dát si do auta SIM vlastní (na místě jednotky pro Columbus ve schránce pro spolujezce bude jen záslepka). Data pro zabudovanou eSIM poskytuje výhradně ŠA prostřednictvím Cubic Telecom. Je velmi pravděpodobné, že MR 2021 dostane novou jednotku MIB3 a pak výše popsaný model pro iV bude platit již pro všechny nově dodané SIII. Já jen doufám, že časem bude nějak možné si do auta nahrát vlastní eSIM s tarifem od místního operátora.
- Jak zprovoznit Waze přes CarPlay na obrazovku navigace
-
Nove auto, cena, vybava a cekaci lhuta
Máš nějaké zvláštní lakování, že máš tak "dlouhou" dodací lhůtu? Já objednával v únoru a dodání 7-9 KT.
-
SUPERB PHEV - První plug-in hybrid
@Koty díky za postřehy, v podstatě se shodují s těmi, které jsem měl s autem i já, když jsem ho měl na víkend půjčené (psal jsem o tom v jiném tématu). V reakci na tvé shrnutí: 1. Souhlas, barva Dragon Skin je nezaměnitelná, "bohužel" exkluzivně pro výbavu Sportline. Původně jsem (a nejen kvůli barvě) chtěl právě jeho, ale pouze do té doby, než jsem zjistil. že při určitém stupni výbavy se Sportline dostává cenou přes L&K. Být o nějaký ten rok mladší, tak si asi splním klukovský sen a neváhám ani minutu, takhle jsem po hodně dlouhém zvažování upřednostnil komfort a zájmy nejen moje vlastní :) 2. a 5. Z jízdního projevu auta jsem byl stejně mile překvapen, ostatně to stejné zaznívá i napříč recenzemi. Říkal jsem si "proč jen 1.4 TSI a 6 DSG", ale je to hotové a vyzkoušené řešení od VW, které se ukázalo být funkční a ŠA nemusela nic vyvíjet. Kromě toho, ono to opravdu stačí. 3. Ten zvuk vydává auto záměrně (nutno dodat, že jen do určité rychlosti), je na to legislativa. Vypnout by to možná šlo, ale doufám, že to nikdo dělat nebude. Čtu i jiná místa a člověk si musí uvědomit, že tiše se pohybující auta představují jisté nebezpečí, o těžce nedoslýchavých a hluchých lidech ani nemluvě. 4. a 7. Souhlas, je to o přeladění se na jiný způsob ježdění a hodně o předvídavosti. Určitě se to dá naučit. 6. Stejně jako tu zaznělo od jiných, také jsem očekával znatelně nižší spotřebu PHM vůči stejnému autu v ne-PHEV provedení. Já věřím, že to bude v nalezení správného nebo optimálního způsobu využívání obou pohonů, jinak by celý koncept PHEV nedával větší smysl. 8. Na to jsem poukazoval hned jako první věc s dotazem, zdali je možné, že reproduktory systému CANTON v PHEV bez subwooferu jsou nějaké vyšší kvality. Dostalo se mi odpovědí, že ne, nebo spíš ne, pak ale klobouk dolů za to ozvučení takové, jaké je. Kladl jsem si stejnou otázku, kde že se berou všechny ty basy. Mám momentálně CANTON ve svém Karoqu a subjektivně bych mezi nimi těžko hledal větší rozdíl. Kromě toho jsem si všiml jedné zajímavé věci, v PHEV nejsou na reproduktorech loga CANTON, ale Sound System (kdoví, proč to tak je). Na závěr jen doplním pocit z DCC podvozku, jak se tu někdo nade mnou ptal. Proběhlo to v recenzích, že kvůli rozložení váhy auta museli ve ŠA naladit podvozek jinak, než mají benzínové či naftové verze. Ujel jsem za víkend s autem sice jen asi 350 km, ale pocitově mi nastavení a režimy podvozku přišly v pohodě, stejně jako bych seděl v jiném SIII s DCC.
BirK
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva