Přejít na obsah

pava

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1221
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    5

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    207142167

Návštěvy profilu

4718 zobrazení profilu

Oznámení pava

  1. Taky jsem to vyzkoušel, ze zvědavosti a taky, že slíbili slevu. Vše proběhlo, bohužel bez slevy. https://view.communication.skoda-auto.com/?qs=d2f4813220adf5a2e9e0588383baf6cfc220bf322f893ea3f97e13646fd52eb0eeb98d5d3eb086740ec515e4fd2da3c189fd7f6599769243ed54038d6aa3bc3cfa5852683aa79525c689a219e21f91c4
  2. Je to tak, pokud dojde k vybití 48V baterie, elektronika samotné baterie ji zablokuje a musí se vyměnit. Stojí prý 30 tkč. Celá ta midhybrid technologie v autě je cca za 100 tKč. Pokud v záruce a funguje, tak fajn. Horší to bude mít druhý a další majitel po pátém a dalším roku.
  3. Je to normální stav, v příloze technická informace v polštině.
  4. Ale vždyť to mají dobře, kod motoru CZDA, který máš ty je uveden jen u těch svíček Bosch.
  5. Tady: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04e905612c-zapalovaci-svicka-skoda-20366.html Originál Bosch Se dívám, že do CNG jen Bosch
  6. Několik málo postřehů z výměny zapalovacích svíček svépomocí doma v garáži. Svíčky jsem měnil už potřetí (měním co 50 tkm), dvě poslední výměny byly svíčky Bosch, teď NGK, konkrétně originál 04E 905 601 B, mám motor CHPA, je možné tyto svíčky použít, byť jsou o něco delší, jak už níže někdo psal. Co jsem porovnával, mají i masivnější elektrodu než svíčky Bosch a působí takovým na pohled kvalitnějším dojmem. Největším problémem bylo vyndat ven zapalovací moduly, byly přilepené a nešly ven i když byl motor zahřátý. Nakonec se mi osvědčilo oběma rukama chytit modul, prsty podebrat spodní gumovou část a přerušovaným tahem tahat silou ven. U válce 1,3,4 se mi takto podařilo moduly dostat ven bez poškození. U válce 2, ten šel nejhůře, jsem modul tahal i za cenu, že ho zničím. Nakonec povolil a pustil se, kdy odstředivou silou vyletěla pružinka, která spojuje a zároveň přitlačuje kontakt svíčky. Celkem dlouho jsem ji po garáži hledal, ale podařilo se mi ji najít, nasadit zpět a po demontáži gumové části z modulu, nasazení pružiny dovnitř, nasadit zpět. Samozřejmě jsem svíčky tentokrát namazal, naposledy při druhé výměně jsem nemazal, protože jsem neměl vhodný tuk. Tentokrát jsem se připravil a použil toto speciální mazadlo: https://allegro.cz/nabidka/mazivo-hitachi-pro-zapalovaci-svicky-10g-11909544805 Poté už vše standardně montáž všeho nazpět. Vše dopadlo, všechny moduly jsou v pořádku, motor pracuje správně. Ještě pro všechny přikládám video, jak to může při výměně dopadnout. Je to dle mého nezkušenosti mechanika, proto doporučuji, kdo to nedělal, nebo si nevěří ,ať to raději svěří servisu.
  7. Teplý motor je dle mé zkušenosti nutný při demontáži zapalovacích cívek ze svíček. Studené dolů prostě nešly. U teplého motoru se odlepily celkem bez problému. Svíčky jsem pak montoval na vlažný motor předepsaným momentem.
  8. Mám ho v převodovce cca rok, 15 tkm. Řazení i hlučnost, bez problému. Za sebe ho mohu doporučit. Do převodovky jsem nalil o 2 dcl více (2,3l)
  9. Dej vědět, jestli se podařilo překodovat. Ono to nějak půjde, jen vědět co změnit. Psal jsem prodejci, kde jsem žárovky koupil (ještě mi neodepsal) a chystám se poslat dotaz přímo na Osram. VagCom mám, takže jak budeme vědět co změnit, není to problém.
  10. Mám je taky, s jedním malým problémkem. V režimu denního svícení, když bliknu světelnou houkačkou, zůstanou svítit dálkové světla. Vyzkoušej prosím, jak je to u tebe. Zkus to za studena i tepla. Díky
  11. https://www.osram.de/ecat/NIGHT%20BREAKER%20H7-LED-LED%20Lampen%20(straßenzugelassen)-Autobeleuchtung-Fahrzeugbeleuchtung/de/de/GPS01_3401765/ZMP_4062000/ Tyto žárovky jsou mimo jiné u OIII legální v Německu, Francii, Rakousku, Chorvatsku atd. Dle Osramu se pracuje na legalizaci i u nás.
  12. Mám ty výše uvedené žárovky a svítí bíle i při parkovačkách. Zítra vyfotím a dám sem.
  13. Já mám od novotí přesně tento zvuk, pouze za studena a taky né vždy. V létě, když je teplo tak ne. Potvrdil mi i známý servisák ze škodovky, že to dělá olejové čerpadlo. Je to i v diskuzi uvedeno. V současné době mám auto 7 let a 120 tkm, je to pořád stejné. Neřeším to. https://www.youtube.com/watch?v=5wTX-_-wtCI&list=FLwk9JOIEEFfqzX7s1w5luQw&index=36
  14. Mám auto 6 let, najeto 120 tkm a brzdy původní, něco máš špatně.
  15. Mám Isudar T72 jednoduchá výměna, vše funguje včetně ovládání na volantu a nastavení vozu.
×
×
  • Vytvořit nový...