- Těhlice
- Těhlice
-
Denní svícení a koncová světla - nesvítí
Taktéž jsem měl studenak v relátku,rozdelat a prohlídnout.
-
Nefunkční budíky
Rychlost,palivoměr a světla zpátečky tak to by mohla být vadná pojistka,mrkni na to,mám s tím osobní zkušenost.
-
Asi lambda
Tak mě tuto závadu(chudá směs) dělala lambda před katem.
-
Bzučení v motoru
Tak bohužel "vlastnost" to určitě není,nejhorší je že to jde nejlépe slyšet za jízdy v kabině,pokud ti to někdo tůruje tak to není tak jednoznačné.Tak jsem zhodil klíňák a jel to projet bzučení pokračuje tudíž altík a ostatní věci na řemenu jsou ok.Na volnoběh taktéž ticho. Jelikož to dělá jenom při přídání plynu jakoby do záběru je možné že by to dělala převodovka ?
-
Bzučení v motoru
Tak se hlásím ke "bzučákům" je to nejvíc slyšet na 4 a 5 kvalt a jenom při přidání plynu.Zatím na to nemám moc času ale podezřívám altík,ale nevím co na něm může bzučet.Má někdo zkušenost?
-
Lambda sonda
Normálně stačí auto přizvednout, lepší přístup je ze strany spolujezdce pokud máš díl.příručku maš tam postup kontroly.
-
spotřeba paliva a stav akumulátoru
Nemá vliv na spotřebu.
-
1.6i netopí
Tak dnes navštiven servis,auto sice topí ,ale čím to bylo servis neví prostě začalo topit.Jinak vodni čerpadlo skontrolováno je v pořádku. Uvidíme jak dlouho to vydrží topit.
-
Jak demontovat nalévací hrdlo
No tak ted si mě dostal,ale mám dojem že se to povolovalo na levo, ale je to na bajonet,tudíž povolit to jde jednoduše,horší je to stím sáním.
-
Jak demontovat nalévací hrdlo
Já jsem musel sundat sání jinak to hrdlo nešlo ven.
-
1.6i netopí
Trošku to oživím i mě potkal problém s topením nejdřív topilo jenom vlažně teď už vůbec, (mám climatronic),skontroloval jsem podtlakový ventil ten je otevřený. přesto hadice k radiatoru co se týče teploty nic moc ,jenom podotýkám že teplota je ok 90 a motor nevaří teplota drží. Rozpojil jsem hadice před radiatorem napojil jinou do nádržky abych viděl jestli mě funguje čerpadlo.Při volnoběhu neměla snahu kapalina vůbec téct ,při zvýšení otáček to mělo docela pěkný průtok. Ovšem co se týče tlaku tak nic moc lehce šlo udržet prstem,pumpa byla měněna v únoru-lopatky kovové zn.HEPU ,já bych to viděl asi na to čerpadlo ,ale zajíma mě jestli někdo neví jak je to s tím tlakem toho čerpadla?
-
Spatne starty u O 1.6 75kW
Tak jenom pro pořádek,vstřiky vyměněny za nové problém teplých startů tedy vyřešen.Teď startuje jak za mlada
-
Spatne starty u O 1.6 75kW
Může mě někdo poradit zda je potřeba udělat nějaké základní nastavení při výměně vstřiků ? Díky.
jelen10
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva