Přejít na obsah

herajn1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

885 zobrazení profilu

Oznámení herajn1

  1. podle mě tam žádný není, takže vypadlo... nebude se válet někde v motoru?
  2. zkoušel jsem s tím různě otáčet, lomcovat, šroubovat, lehce, silou a nic. Přijde mi, že tam nemá co kam zaklapnout... co s tím?
  3. tato hadice při přejezdu nerovnosti prostě vypadla. syčelo to, nejelo to. celkem rychle jsem závadu objevil, trubku narval kam patří. co ta převlečná plastová matice? přijde mi, že to moc nedrží, nijak to nezaklapne, aretace jako by nebyla. nechybí tam něco? neupadlo něco? Díky za radu
  4. 1,5 tsi padá do nouzáku při zpomalení a zastavení. V nouzvém režimu kolísají otáčky na volnoběh. Auto jinak jede úplně normálně, než při zpomalení a pomalé jízdě spadne do nouzáku. Za tepla i za studena stejně. 20221103_114841.mp4 Již řešeno ve škodě, zjistili po diagnostice prasklou trubku sání a vyměnili ji. Závada se ale projevila znovu úplně stejně hned za autoservisem. Zřejmě se autem vůbec neprojeli. Najeto 60 tis za 2 roky. Čím by to mohlo být?
  5. Originálním DO lze auto zamknout a otevřít kufr. Odemknutí nefunguje a to ani jedním ovladačem. Takže odemykám klíčem. Vše je původní, 10 let staré. Jsem první majitel auta. Napadá Vás něco?
  6. Dobrý den, potřeboval bych radu ohledně prasklého úchytu předního světlometu. Nacouval do mě telefonující vietnamec, bohužel jsem se zrovna díval jinam, nestačil jsem reagovat. Byla to pořádná šlupka, myslel jsem že je předek v tahu. Malinko odřený lak, prasklinka na plastovým nárazníku a tohle. Vietnamce jsem bohužel nechal jet, toho světla jsem si všiml až potom. Napadá mě světlo vyndat , a ten úchyt slepit, něčím asi podložit, nebo Vás napadá lepší řešení? Taky nevím jak to světlo vyndat. Hledat jsme to tu zkoušel, něco málo tu je.....
  7. Tak jsem chtěl prvně vyzkoušet audio vstup v autě, mám radio Dance. Samozřejmě to nehraje, jinak bych se neptal, kde může být chyba. Dokonce jsem přečetl manuál, tam se píše, že mám vícekrát zmáčknout tlačítko CD. Jedíné co mě napadlo je, zda nefunkčnost nesouvisí s tím, že rádio není původní. To mi totiž někdo ukradl, dali tam potom stejné v autorizovaném servisu. Co s tím?
  8. Tak jsem to trochu studoval a ta zbernice, na ktere jsou pro alarm podstatne veci, hlavne otevreni dveri/kapoty/kufru atd, se nazývá CAN-BUS. Prodávají se buď přímo alarmy připojitelné na tuto sběrnici např tento SPAL-CBA-100 nebo i jakési převodníky, které převádějí digitální signály ze sběrnice na analogové, jestli jsem to dobře pochopil, tak k tomu se potom dle naprogramování dá připojit ledacos . Navolím si, jaké informoce z té sběrnice chci a nemusím složitě instalovat duplicidní a nová čidla. JABLOTRON - CAN BUS MCB 01 SPAL-ICB-1 SPAL-ICB-2 Uvítal bych nějaká doporučení kde konkrétně si nechat namontovat nějaký alarm, v Praze nebo okolí. Co vaše zkušenosti s tímto typem alarmů? Můžete doporučit nějaký konkrétní?
  9. A ten originální alarm co nabízí škoda ten komunikuje přímo takhle nějak? nemusí se tahat spousty čidel? Jak funguje ten LIN?
  10. Předně musím říct, že asi nehodlám investovat do nějakého složitého alarmu. Jednak jde o cenu a také mám určité neblahé zkušenosti. Podle toho co jsem studoval co dnes alarmy umí, tak by mě stačilo aby to houkalo při otevření dveří/kapoty a při nakádání na odtahovku. Jelikož parkuju pod okny, mohlo by mě to vzbudit kdyby se to v noci někdo pokoušel odtáhnout či ukrást. Možná by neškodil takový ten příjímač co má člověk doma, stačí mi dosah tak 100m. Jde mi taky o to aby se při instalaci nemusel rozebrat celý interiér a nebylo to zapojeno všude možně. Mám totiž špatné zkušenosti s tímto výrobkem od Jablotronu CA-320 "Akcent" Měl jsem ho v minulém autě. Je to model starý možná skoro 10 let a trochu mě poděsilo, že se stále prodává. Možná alarm fungoval ze začátku dobře, možná za jeho neduhy mohla špatná instalace. Nicméně alarm neustále houkal kdy neměl, především v létě, houkal při otevírání sousedních vozů, atd. Posléze také odebíral nezdravě moc proudu v klidu. Takže co nejjednodušší instalace, žádný imobilizér, pouze houkání při nějakém velkém násilí a odtahu. Jinak auto mám celkem solidně pojištěné, nejvíc by mě mrzela krádež, o vykradení ani tak nejde.
  11. Nějak nemůžu najít tu zprávnou "polohu" jak v tom sedět. Také mě bolí záda a to i po třeba 20min jízdě. Bolí mě hlavně v kříži. Jak máte sedadlo/sklon opěrky/volant nastavené? Máte sklon sedáku spíše do pravého úhlu nobo víc naležato? sedadlo dál či spíš blíže k volantu? Je fakt že jsem najel tak max. 500 km a mám to zatím týden. Jinak případné schánění jiných sedaček možná bude, ale těmto dám ještě šanci.
  12. Dobrý den. Mám 3dny úplně novou FIIkombi sport 1,4. Zatím najeto 350km, s autem jsem velmi spokojen až na jednu věc. Sedí se mi dost nepohodlně v těch sport sedačkách. Řekl bych, že to bude tím, že měřím 189 a vážím 95. Nejsem zrovna malý a už vůbec né hubený. Manželka si naopak libuje, měří 175 a váží 55. Jěště jim dám šanci, ale uvažoval bych o výměně za sedačky obyčejné z verzí ambiente, klasic. elegance asi ne, musí to být tmavé. Zjistil jsem, že sedačky přední se dají vyměnit komplet i s lyžinami, drží každá na 4 šroubech. Jak je to s bočním airbagem? Jestli bych sehnal někoho, kdo by byl ochoten se mnou udělat výměnu, stačí pouze přepojit konektor? Nebo se stím musí do servisu? Není tu někdo podobných "rozměrů", kdo by mi referoval jak se mu v tom sedí? Nemohli byste mi sem dát někdo fotku těch normálních sedaček? Ocenil bych i zkušenosti jak se v nich sedí občanům mých rozměrů. Nejsem ještě zcela rozhodnut, ale nebyl byste někdo ochoten si ty sedačky se mnou vyměnit? Měl bych zájem ale jen o skoro nové nebo nové, jako je sám mám. Jsem z Prahy. Později sem dám foto. Zde se také řešily, jsou zde vyfoceny, viz: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19093
×
×
  • Vytvořit nový...