-
1.6 55kW start po 2km jízdy
Zdravim, mam problem se stratem za studena. Teplota klesne kolem 4 a nize, tak si motor pri otoceni klickem dvakrat nebo vickrat jakoby skytne a pak teda naskoci. Nevite cim by to mohlo byt? diky za jakoukoli radu
-
Padající ručičky budíků
Zdravím, tak už mi taky padají ručičky. je to čím dál horší. Mám možnost vypůjčit si jeté ale je to z 1.8 99r. Bohužel mám 1,6 55kw 98r. Bylo by potřeba něco pozměnit aby to fungovalo tak jak má případně jak na to. Potřeboval bych to jen na dojetí, než bych dal opravit ty staré. Auto totiž potřebuji denně :-/ Dík moc za radu.
-
Spojka 1.6 MPI
Měnil někdo spojku u octavie 1,6 55kw doma? Dá se to zvládnout případně jakým postupem. Díky
-
VAG - jednoduché úpravy svépomocí
Zdravim, nechtěl sem zakládat nové téma a nikde sem to tady nenašel Chtěl bych si koupit VAG ale nevím jaký bude nejlepší za dobrou cenu. Můžete mi poradit jaký stačí na O1? Je lepší na Notebook nebo nějakou mašinku do ruky? Dík za radu
-
Podtlaková hadice - posilovač brzd
Díky, už jsem objednal novou
-
Jemné pískání z motoru
To ne. mě to píská pořád od 2100 otáček po 3000 otáček. Nemůže to dělat třeba spojka nebo ložisko v kole? U toho ložiska ale neslyšim že by nějak hučelo nebo bouchalo ...
-
Podtlaková hadice - posilovač brzd
Může mít naprasknutí této hadice vliv na kolísání otáček motoru? Díky
-
Jemné pískání z motoru
Zdravim, mam take problem s piskanim z motoru. Kdyz je motor studeny tak pri vytoceni do otacek slape normalne, ale kdyz se motor zahreje cca na 70-90 stupnu tak pri 2100-3000 otacek mi z motoru jde piskot. Je to celkem hlasity piskot Nevite nekdo cim by to mohlo byt?
-
Palivoměr / ukazatel stavu palivové nádrže
Zdravim, kdyz mam nadrz nad pulku tak mi pomalu klesa ale jak to prejde prez stredovou carku tak mi pada celkem rychle a spotreba je stejna. Nevite cim by to mohlo byt? DIky za radu
-
Kolísanie volnobežných otáčok 1.6 55 kW
Tak už se mi to srovnalo Vyčistil sem klapku, utěsnil a pročistil vedení vzduchu, vyměnil čidlo chladící kap., odpojil a připojil sem baterku protože už sem byl bezradný ... Nastartoval a 3 dny pořád to samý, až sem zastavil na chalupě, vypnul motor za 10min znovu nastartoval a držely. Nechápu to do dnes, ale musím zaklepat DRŽÍ!!! Sice teď kolísá při teplém motoru v rozmezí 800-950 cca, ale to je v normě Nevim co z toho všeho mi pomohlo, ale zkus to taky, třeba budeš mít taky štěstí Jinak s tím motorem souhlasim
-
Vyhřívání zadního okna
Nemá s tím někdo zkušenost? Teď v mrazech mě to celkem štve že mě to nefunguje
-
17-ky kola
Jak se dají dopsat 17 kola do TP?
-
Rozvody na O1 1.6 55 kW
Tak sem byl nucen ho vyměnit dřív než sem plánoval Když sem přijel asi po 100 km cestě domu tak slyším nějaký klepání od řemene a ejhle, řemen naprasknul do půlky šířky. Takže klika jako prase Takže jsem ho zaparkoval do garáže a pustil sem se do toho. Je to celkem hračka ale musel sem si akorád podložit heverem motor aby mi nespadnul a odšrouboval pár dílů abych tam ten řemen dostal. Je to snadný ... Koupil sem rozvodovou sadu KIT INA tak doufám že vydrží pár km. Jinak sem po dlouhém hledání našel servisní knížku a poslední výměna rozvodů byla pře 140 000 km takže bych doporučoval měnit ho dříve
-
Kolísanie volnobežných otáčok 1.6 55 kW
Zdravim, mam podobny ne-li stejny Pri nastartovani motor chytne bez problemu. Jakmile se rozjedu a auto je v pohybu tak mi auto pri zarazene rychlosti cuka v otackach 1500, jakmile vyradim za jizdy tak mi otacky houpou od 1500 do 1900 a porad dokola. Kdyz ale zastavim treba na cerveny, tak mi otacky klesnou na 1100 a drzi, ani se nehnou Nevi nekdo co by to mohlo delat? Skrtici klapka nova, cidlo teploty chladici kap. a termostat novy ... prosim o radu Jinak diagnostika nic nehlasi
-
Výměna drážkového řemene 1.6 55 kW
Tohle není klínový řemen co máš na fotce, klínový řemen je rozvod motoru Tohle je drážkový řemen, který Ti pohání alternátor a čerpadlo servořízení ... výměna je jednoduchá. Nejlepší je výměna v leže, dáš na napínací kladku ořech (myslím že 18 cca) zatáhneš ráčnou směrem dolu a kladka se Ti povolí. Pak sundáš starý řemen, navlíkneš novej a pustíš kladku zpět a hotovo Jinak výměnu bych doporučoval, popraskaný řemen není nic dobrýho