Přejít na obsah

TDi Power

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

593 zobrazení profilu

Oznámení TDi Power

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. aha tak proro ste to moje tema smazali...řešil jsem na pofaceliftove O1 tento problém a stačilo spravit dráty ve svorkovnici v kufru-přesně jek píše předchozí autor
  2. chlapi,jak tady čtu tak jsem narazil na docela zasadni vec... cetl jsem ze sou filtry 2 a to pylový a prachový. když jsem čistil klimu tak ten co je pod čelním sklem jsem vyměnil (když jsem ho vydělal tak jsem koukal na vrtuli přes kterou se vzduch prohání) no a po vypnutí klimy cítim pořád smrad,sice menší ale SMRAD... tak jsem se chtěl optat na ten druhej filtr...o tom sem neměl ponětí že tam je,nevíte jak ho vyměnim a kterej to s těch dvouch je?
  3. I já přidám svoji trošku do mlýna mam 1,9 Tdi- 66 KW rok 2003,nalítáno 117 000 podle servisky a spotřeba podle palubáku je 5,1....samozřejmě skutečnost od plné nádrže po plnou je 5,3 to bylo na poslední nádrži. styl jízdy ? rozjedu se,dám 2 ku,kolem 40 ti km/z hodim 3ku,v šedesáti 4 ku,ve 80-85 pětku...moc ji nevytáčim ale zrovna 50 v dědině taky nejedu...spíš skoro nikdy snažím se tohle řazení striktně dodržovat a nepřekračovat a užívám se takovéto spotřeby,samozřejmě na ni kolikrát s prudka šlápnu...ale vyjedu z domu,přejedu 2 dědiny a jsem ve městě,tam něco najezdím a zase na lont při takovýmhle ježdění jsem z mým předchozím osobákem jezdil za 8,5 na 100 ....takže 1,4 16V už nikdy
  4. co třeba dveřní těsnení?nebo špatně přilepený sklo...nebo se tam mohlo něco nevědomně vylejt.
  5. vyřešeno... hlavně děkuji uživateli Foxdivemaster,je to frajer samozřejmě to bylo u mě to stejný,stačilo vlest do kufru s přádným světlem a rozpojit konektory a podívat se líp. bylo to uplně jak popisoval,protíkající spoj hadice na ostřikovače do konektoru,uhnití kontaktu,až jsem to rozdělal proměřil tak bylo jasno,upadlej drát. ještě jsem pro jistotu eletrikářskou páskou dukladně zamotal hadici v místě spoje aby neprotíkala,a je klid...zatím takže díky chlapi
  6. vím přesně co myslíš díval jsem se tam,je tam všechno ok,jako když to sjede z fabriky...nic jsem tam ale nevymyslel.tak jsem šel po kabelech-samozřejmě origoš zvazek z vyroby absolutně netknutej,a zjistil jsem že to vede někam k pojistkam-myslim teda ten červeno-modrej kabel-to plus kde by měla byt eletrika tak mě ještě napadlo jestli to nemá na starosti nějaký relé,že by odešlo? ještě se mrknu jestli je tady soupis relátek,uvidim co najdu.
  7. za návod jak se dostat ke spínču,díky moc...povedlo se. ale přišlo to nejhorší co jsem čekal, oddělam kryt,všechno připojeny na svym mistě,a světlo stejně nesvítilo. když jsem odpojil konektor spínače(vedly k němu 2 hnědy kabely myslim na tom jednom byl snad dokonce černy pruh) spojil jsem to kabelem tak taky nic,skoušel jsem funkčnost spínače-fungoval jak má. tak jsem to zase zapojil spátky a zadekloval. vyndal jsem světlo v kufru,při otevřených dveřích tam normálně šla kostra ale nešlo tam Plus 12V. veškery pojistky jsou ok,když otevřu dveře od spolujezdce nebo řidiče,tak svítí kontrolka otevření dveří na přístrojovce,svítí vnitřní osvětlení (a v kufru samozřejmě tma). když otevřu kufr,tak kontrolka na přístrojovce nesvítí...je to normální? a ještě jsem naměřil že když odpojim konektor od světla v kufru,tak myslim že na červenym dratu + to hlásí taky kostru kam se mam mrknout dál?myslíte že je to plus napojený na dveřní spínače,na jeden obvod a jištěný stejnou pojistkou? potom bych teda snad pochopil,že někde asi vypadl konektor,ale nechce se mě zdát že by se dotýkal kostry
  8. to jsem si myslel jak to mam prosím sundat? šroubky jsem nenašel,to zas bude nějak nacvaklý co?
  9. takže neřešit? a potom na servisní prohlídku? LUXUS
  10. lidi měl bych ještě jeden špek řeším světlo v kufru-je to 1,9Tdi liftback a co jsem ji koupil nefunguje mě světlo v kufru-prostě otevřu dveře a nic nesvítí,žárovka je ok,kontakty ok,do konektoru nejde eletrika,pojistky jsou všechny v cajku a nic... říkal jsem si že se mrknu na nějakej dveřní spínač,ale vubec netuším kde je a ani jak se k němu dostanu a nedejbože jestli tam nic nenajdu,tak fakt nevim. poradítě někdo? díky
  11. Ahoj,projel jsem tady 7 stránek a nenašel chtěl jsem se zeptat jak je to s intervalem výměny oleje. Mam O1 teprve pár dní,tak se vzájemně seznamujem byla koupená tady v česku,je po prvním majiteli se servisní knížkou,je to 1,9 Tdi 66 kw má nalítáno cca 117 tis km, a když jsem pročítal servisku tak při každé servisní prohlídce byl měněn kromě jiného samozřejmě olej,jenonže servisní prohlídky byly dělaný po zhruba 30ti tisících poslední byla někdy ve 103, a mam tam jít ve 133.a řešim to že snad není možný aby se olej měnil po 30ti tisících je tam samozřejmě 5W 40 ,nebo je to možný?
×
×
  • Vytvořit nový...