Přejít na obsah

Fíla

Partner
  • Počet příspěvků

    1304
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

1 Neutrální

5 Sledujících

O uživateli Fíla

  • Narozeniny 11/08/1983

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.tau-racing.com
  • ICQ
    214825142

Návštěvy profilu

24883 zobrazení profilu
  1. Někdo z Prahy, kdo by mi byl schopen asistent rozjezdu do kopce aktivovat? Škoda Fabia II FL, červen 2013, výbava ambiente Tel. 776 243 532 Díky, Filip
  2. Zdravím moc se omlouvám že ruším,ale koukám že máš stejný autíčko jako já.Mám jen dotaz pokud nemáš zkušenost.měnil sem klínový řemen a koukám že mi hází trochu řemenice klikové hřídele je dotažená a nic neteče,tak se chci zeptat pokud je to bormální dík moc.

  3. ty vodící čepy by měly být stejné, tedy aspoň co já si pamatuju, když jsem to rozebíral tak byly všechny stejné a zaměnitelné
  4. Za sebe, jako jednoho z těch, kteří své auto postavili z 95% vlastnoručně (ale pouze z kvalitních dílů a většinou s TUV, Atestem, FIA homolog.,.. přes 8 let tuning. praxe) v garáži, tedy lépe řečeno před garáží jelikož se sportovně-závodním podvozkem se do té mé garáže ani zajet nedá jsem již 2 týdny dopředu, kdy jsem zjistil, že tento pořad budou vysílat měl spíše obavu... Obavu z toho, že bude poukazováno pouze na špatné a špatně provedené tuning. úpravy... Bohužel, očekávání se potvrdilo a pořad vyzněl tak, že české ručičky dokáží vše a je jedno jaký to bude mít efekt... hlavně, že se odliší (rozměrná křídla, nárazníky s desítky kilogramů laminátu a samolepky). Většina záběrů byla točená při finále soutěže Tuning Cup 2009 v Brně na výstavišti na venkovním srazu (jak píše Olin "druhé tuning. ligy"). Ať mi někdo vysvětlí, proč někdo z těch, co připravovali tento pořad nezašel (ale asi možná zašel, ale pořad byl stavěn tak aby poukázal na tuningové chyby..) do soutěžní haly, kde stály ty BEST auta.. u kterých jejich majitelé technické vlastnosti a možnosti posunuli o značný kus kupředu a né jak se jeden z redaktorů zmiňoval, že "oni si myslí, že jsou chytřejší než automobilka".. A proto... jsem za sebe rád, že vím co je ten pravý tuning a je velká chyba, že u nás chybí "výchovný pořad" - něco jako byl na německém DSF pořad "Tuning-Tv", který všem ukazoval, jak se to má správně dělat... Co si budeme povídat, o tuning se zajímají již děti na základní škole a když není výchova, dopadá to většinou tak (a bude to čím dále horší), že v 18ti letech dostanou řidičák, polorozpadlé, ale našláplé Báwo za pár tisícovek a rozsekají sebe nebo někoho jiného... jen proto, že viděli jak se driftuje v Tokyu..
  5. s hodnocením audia byly jen starosti... a navíc ani nej interiér, či nej motorový prostor tam není... k tomuto dodatečnému ocenění slouží "ocenění poroty"
  6. Ode mě taky VELKÁ gratulace
  7. Fíla

    Bubny na TDI??

    zezačátku Fabie s TDI motorem měly vzadu bubny. já je tam měl taky
  8. je to replika závodního rámu auto tak jak je bude k vidění na posledním sraze za 3 týdny v Chabrech
  9. ale dle mého by do TC klidně mohl a určitě by se neztratil
  10. Bobe, zde máš výsledky Fabia scene kdo bude v Pardubicích na bedně... 1. Michal (OOOO čumák) 2. Lukáš (černá) 3. Olin ... takže Matesova Cvrčka můžeš nechat spát doma
  11. 2 tomastdi: jmenuje se Lukáš Černý V novém čísle Tuning Magazinu 06/09, který mi do schránky přišel v pátek, má reportáž o autě na 5 stránek a vcelku mě to nechávalo klidným... až do té doby než jsem prohlídl pár fotek od Peterky... Nemůžu pochopit jak někoho může vůbec napadnout, na již 3. Fábii která jede Tuning Cup nechat namalovat do motoráku zase šachovnici... netvrdím že na ně mám licenci ale proč když už někdo nechá dělat airbrush tak proč nechá udělat to, co už jednou - tedy 2x někdo má... Navíc v kombinaci s bílo-oranžovým linkováním což je 100% kopie mého nápadu a motivu... fakticky originální výtvor jak ...
  12. Fíla

    Podvozek po 92000km

    HP při použití origo pružin je na předku v horním vyšroubování +20mm a ve spodním sešroubování -20mm oproti sérii
  13. Fíla

    Letní pneumatiky

    u motorek Blata dokázali číňani okopírovat a vyrobit i pneumatiky s ojetým vzorkem
  14. Fíla

    Letní pneumatiky

    testy jsou sice hezké - http://www.az-pneu.cz/index.php?goto=testy...mp;obdobi=letni ale v každém testu je výsledek trochu jiný... trochu mi to připadá jak kdyby si gumárny dělali testy pro sebe. Pro nás je největší problém ten, že neexistuje test pneu 205/40/17 a proto lze jen odhadovat z výsledků gum přibližně stejně velkých. Nejprokazatelnější jsou asi názory jejich uživatelů, ale i ty se liší a každý od gum vyžaduje něco jiného, a i každá guma se chová jinak v různých rozměrech i když je to stejný výrobce a stejná směs P Zero (2600,-) nechci jelikož jsou to až moc velká lepidla k silnici a komfort nic moc - vím to ze 16" Michelin Pilot Exalto - (4300,-) dle snad všech testů na vodě nic moc a ta cena je šílená ...na druhou stranu i s nejlepší gumou na světě se člověk může vyválet v příkopě... Od 2 lidí zde z fora vím, že v rozměru 205/40/17 docela dobře fungují, mají nižší valivý odpor a nižší opotřebení - pneu Barum Bravuris V některém z testů dokonce lepší než Michelin, Toyo, Goodyear, Firestone, BF Goodridge, Fulda, Yokohoma, Nokia, Hankook, Vredestai, Sava, Kleber. Samozřejmě, že záleží na rozměru pneu - viz. odkaz na testy výše. Kdo chce perfektní sezení a NEZÁLEŽÍ mu na spotřebě tak by měl volit Dunlop, Bridgestone, Goodyear a nebo Continental (3300,- - 4000,-). Já stále uvažuji nad Barumama Bravuris...
×
×
  • Vytvořit nový...