-
Výměna volantu
Výměna volantu je jednoduchá.Pokud nezapneš klíček když bude odpojený bag tak nic nemusíš kódovat.stačí pokud ze zadu volantu krátkým šroubovákem sesuneš pružinky z bagu a máš ho venku.potom už jen povolíš volant a stejným spůsobem nasadíš druhý.A máš 3 kila doma.
-
Super"B" zadni sedačky
To bych se klidně hádal měl jsem r.v.03 v plné a měl jsem sklopný sedačky.Pokud se podíváš do etky tak jde objednat blokování opěrky i na rok 2003.
-
Super"B" zadni sedačky
Sklopný sedačky nedávali akorát do výbavy Classic,v ostatních výbavách byly.
-
Převodovka DSG
To je pravda že u automatu se upravuje i ŘJ,ale DSg nemá klasickou ŘJ,ale má ji přímo v převodovce takže vše řídí ŘJ motoru.
-
Servisní prohlídky
Když se vám to nelíbý ve škodovce tak jezdite do neznačkových servisů ty taky můžou dělat garančky a potvrzovat servisky.když už tu tak hloupě melete.
-
Převodovka DSG
Mám OII 2.0TDI DSG,ale zatím ještě nesloženou jsem na to strašně zvědav,všichni tvrdí že je to super tak jak mě to pojede tak dám vědět.
-
Motor 1.6 MPI 75 kW
Měl jsem ji v nové oct. měla najeto 18000Km,a vůbec to nejelo,bylo to lenošný a když jsi chtěl trochu jet tak to bylo za 9-10litrů
-
volant -prenos otrasov
Pravděpodobně to budou dělat tyčky řízení jestli máte dobrý čepy.
-
Spotřeba různých motorů ve Fabii I
Já když si doma vezmu fabku(1.4 16V 55kw) tak se za celý den nevejdu s klimou moc po 7.1l a to má jen 24000km.Možná to bude taky tím že tam laďák.
-
Nastavení posilovače řízení.
Však to zkus,ale raději si to někde pořádně prověř.Já tam měl servo KOYO
-
Nastavení posilovače řízení.
Mě to šlo lechčeji.Záleží taky asi na servu jaký máš jsou dva druhy.
-
Nastavení posilovače řízení.
Jo tak to ti přesně nepovím moc jsem se v tom nevrtal,ale teoreticky by mělo mýt potom větší zátěž.Nastavil jsem to tak ségře a minulí týden se po..,a to má najeto jen 24000km.
-
Nastavení posilovače řízení.
Hlavně bude hlučnější.
-
Koupě Octavie I
Rozdíl je určitě ale u světle šedé nebo tmavě šedé to asi nebude tak horký.A jak poznáš bourané nebo zaplavené auto záleží na tom kdo a jak ho opravil kolikrát to i nepoznáš protože to nepoznají někdy i v ator.servise.U bouračky jsou hl.znakem originál spoje (body)
-
2.0 TDI PD (103 kW)
S motorem nic,ale jelikož je oct.na předek měká tak se při havarce vše co je na motoru rozbilo vč.turba. A to nebya velká rana.