Přejít na obsah

dzenda7

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1266 zobrazení profilu

Oznámení dzenda7

  1. Jak si pokročil s diagnózou? Za mě gumy stabilizátoru, prý nejdou vyměnit, jen celý stabík.
  2. řeším to tím, že baterku jednou za 14 dní prostě nabiju.
  3. Rychlá komprese?? Taky bude něco špatně 🤣😂🤣😂🤣😂
  4. O inteligentním nabíjení toho vím dost, ale proč točí motorem déle při nízkém stavu baterie to mi poraď.
  5. Zdravím, Octavia III, 2.0 TDI, 110kW, baterie VARTA EFB 75 Ah, rok stará. Občas mám delší starty, cca 2-3 sekundy. Svým pátráním po příčině delších startů jsem přišel na to, že baterie, když se dostane pod napětí 12,2 V, tak jsou ty delší starty. Pravděpodobně dochází k vybíjení baterky fungování kamery MIO, když je vypnuté zapalování, což by nebyl problém. Ale, zaráží mě ty delší starty, proč tomu tak je? Diagnostika VAG nehlásí žádnou chybu, alternátor dobíjí v pořádku. Napadá někoho jiná příčina? Kolega má Passata B8 a dělalo mu to to stejné, koupil novou baterii po 4 letech provozu a je po problému. Díky za jakékoliv nápady.
  6. Máš dobrý sluch, jsem zvědav na zvuk po sestrojení.
  7. Podle mě baterka v háji. Chce to udělat zátěžový test baterky, tohle je první krok co bych udělal. 70 % této poruchy je baterka.
  8. Asi to nebylo uděláno správně, když gufero teče. No...bude to asi běh na dlouhou trať. Držím palce a jsem zvědavý jaký bude konečný verdikt. Já teď řeším problém s dlouhýma startama (skoro to mám vyřešené), ale to sem nepatří. Jinak video nejde přehrát, píše to, že je to soukromé video.
  9. Ahoj, ten silikat má údajně zabránit korozi a různým usazeninám zevnitř motoru. Ještě jsem neslyšel, že by se to někomu protrhlo, pokud to toho nedrbeš, tak by se nic nemělo stát.
  10. .....nemohlo se špatně nasadit gufero? Nebo bylo vůbec vyměněné?
  11. Ahoj, za mě zvuk OK, sice je tp jen nahrávka, tak to nejde určit, 1.6 jsou sice menší problém, ale pokud mu dáváš co má mít není problém. Jezdil bych v klidu dál. Pokud bude diagnostika ok, což si myslím že bude, tak jet do servisu je asi zbytečné vyhozené peníze. I tak jsem zvědavý jak dopadneš po servise.
  12. Proto si měním sám olej a vím co jsem udělal a nebo neudělal.
  13. Ahoj, G052505M6 je olej 5W/40. Taky jsem měl na faktuře jednou olej 5W/40 a jednou 0W/30, vše originál servis Škoda v Německu. Nějak to taky nechápu, ale další výměna bude 0W/30. Údajně se dává 5W/40 když budeš měnit olej do roka a 0W/30 do nájezdu 30 tis. km, po telefonátu do autorizáku. Každý si dělá co chce.... :-)
×
×
  • Vytvořit nový...