Přejít na obsah

dj.crow

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

956 zobrazení profilu

Oznámení dj.crow

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-3

Popularita

  1. Ahoj všem VCDS mi vypsal chybu a několikrát se po smazání na palubce rozsvítil vrtulník Motor CKFC, 110kW/ 2,0 tdi 4x4. EGR měněn před 100.000km a chladič EGR čištěn, DPF též před 50.000km čištěno, výkon OK do nouzáku nic nepadá, spotřeba normální 4,9-5,9L krátkodobá, dlouhodobá 6L, olej klasicky bere 1L/15.000Km. Dotaz zní, dle výpisu VCDS se jedná o ucpaný jaký ventil? Ten vysokotlaký EGR, který je vepředu motoru u chladiče sání nebo se jedná o ten nízkotlaký u DPF? Děkuji za reakce. 1 nalezena chyba: 19206 - systém zpětného vedení výfuk. plynů – průtok příliš malý P0401 00 [237] - - Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 316799 km Datum: 2024.06.02 Čas: 08:28:47 Otáčky motoru: 2364.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 50.2 % Rychlost vozidla: 36 km/h Teplota chladicí kapaliny: 93 °C Teplota nasávaného vzduchu: 83 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.780 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 % Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 95.2 kg/h Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 82.42 % Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 80.37 % Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 118.7 kg/h Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.6458
  2. Ahoj všem tady, rovnou k věci. Zapnu spínač světel do jakékoliv polohy kromě 0, světla svítí, vše OK, ale podsvícení samotného spínače poblikává a je doprovázeno někde v prostoru za pojistkovým boxem slabým pískáním. Zároveň mi nesvítí osvětlení phone boxu a také poblikává panel režimů u řadicí páky. Pojistky jsem kontroloval a nenašel jsem žádnou, která by vykazovala známky poruchy. Zkontroloval jsem i samotnou led žárovku osvětlení phone boxu na zkoušečce a ta také svítí. Na infotainmentu žádná chyba nevyskakuje, ani v paměti závad nic. Věděl by někdo??? Ještě prosba, jestli někdo v Vás neví, jaké relé na pojistkovém boxu k čemu patří??? Nemohu nikde sehnat žádné schéma. Díky za rady... Mám dojem jestli není někde problém s nějakým sdruženým relátkem, ale nevím které by to mohlo být. Moc návodů na netu není.
  3. Zdravím tě Olafe. Tak po 3,5 týdnech bádání a dumání 4 servismanny z originál Škoda servisu byl výsledek takový. Snad i rada pro všechny kterým někdy houpají otáčky, nebo blbne výkon motoru při zařazení 2. a když to ženeš nad 5tis. otáček se to dusí, nebo škube, zkrátka nemá výkon apod. Jak už jsem začal, byla vyměněna horní lambda, váha vzduchu, škrtící klapka, hallův snímač, dávali se nové rozvody, řídící jednotka motoru, tlaková hadice, dva kabely od halláku k jednotce( byly narušené- slabý signál) zkrátka vše vylučovací metodou. Nikdo si už nevěděl rady a řekli, že to je první octáva za celou dobu co nikdo neopravil. Jenže známého napadla ještě jedna věc - a co takhle rozvodové kolo??? Nikdo nechápal. Když si prohlédneš horní rozvodové kolo, nenajdeš na něm vůbec nic. Jenže uprostřed kola je vlisovaný plech.Na pohled ani dotek nejsou známy žádné vyklačky apod. ale právě při rozběhnutí motoru, vznikne určitá nanomilimetrová odchylka a tím pádem ti rozhazuje nastavení rozvodu, proto vypálené kabely od halláku- snaží se stále dohnat nastavení rozvodů a od tohoto malého detailu mi právě odešel jak hallák, tak lambda, váha i klapka. je to divný ale je to tak. No oprava naštěstí za tři týdny vyšla na 5.000kč a nové díly bez DPH 25.000Kč. Takže auto teď jede výtečně, opět z toho koťátka dostanu 210:-), otáčky nehoupají, necuká to, mám radost.....Jinak, díky za radu, také technici prověřili.....
  4. dj.crow

    Střešní okno

    ahoj, no rád bych se zeptal, zda-li nevíte někdo kde a za kolik se dá sehnat těsnění na šíbr co zajíždí do střechy, případně celé sklo s těsněním. díky za info...
  5. Mám octávu 1,6i 74kw rok 99 - přejdu rovnou k věci: motor mi náhle zvýšil spotřebu o dva litry, po připojení na VAG mi to ukázalo horní lambdu a váhu vzduchu. Vyměnil jsem váhu a lambdu a do toho jsem vyčistil klapku. Po namontování klapky začaly houpat otáčky, ale nastavením VAGu jsem je dal do kupy. Na Vagu mi ale začal ukazovat Hallův snímač, takže jsem ho nechal vyměnit a jelikož se později klapka ukázala za špatnou-motor má najeto 150tis. km, tak přišla i nová klapka. Celkový výsledek??? motor ztratil tah od počátku a nad 5tis. otáček se dusí a nejede, něco jako omezovač. Vždy po připojení na VAG mi stále ukazuje Hallův snímač. Už fakt nevím jak dál a co s tím. Prosím prosím prosím o radu.... zdraví Dj.
×
×
  • Vytvořit nový...