Ahoj,
moja skúsenosť je, že servis si to vypočul, prijímací technik ochotne prijal auto a tri dni hľadali...(inak počas tejto doby som mal Kamiq 1.0 Tsi trojvalec...a tam bolo počuť klepanie, šklbanie na voľnobeh ... 🙂 ešte že tam je štart/stop - treba si vyskúšať. Za jazdy celkom fajn motor, na Kamiqa aj celkom živý s fajn spotrebou). Ale späť - od palivového potrubia to zrejme nie je ... tam nezistili nič ale hluk spôsobuje nejaký "neznámy" komponent. Hľadali aj v piestore motora stieračov, kontrolovali všetko uchytené na firewall-e. Ja mám síce pocit že sa to šíri práve tým potrubím, keďže na podlahe spolujazdca to počujem najviac, ale zasa vzadu pri nádrži vôbec (ani vonku a ani vo vnútri) nič nepočujem a u problematických áut to údajne počuli priamo tam. Medzitým sa na servisnej prehliadke objavil iný Karoq tiež 1.5Tsi a to isté...možno trochu menej ale typ hluku presne. Tak po troch dňoch v servise mám jazdiť a ak by sa to zhoršilo mám sa ozvať...poprípade či na niečo nespravil zvolávačku výrobca.
Hľadal som aj na rôznych zahraničných fórach, niekde tvrdia že sa na voľnobeh odpájajú dva valce a to robí ten hluk, inde že je to palivom, alebo ventilom odvetrania nádrže... iný pleskot a ten zvyčajne popiskuje. Ďalej som sa utvrdil v to, že sa nejedná iba o Karoq ale aj iné koncernové autá ako škoda tak aj VW. Dosť smutné... Ak náhodou niekto niečo objaví dajte vedieť.