- 1,4 TSI 110kW EA211 Cukání motoru, ztráta výkonu
-
Cukání při dojíždění na volnoběh
Ahoj, ty vogo mam presne ten samy problem !!! BKD manual 2007/03 175 000 km a ted se mi k tomu pridala tahle nepravidelnost pri studenuch startech, s ohratim se to po chvilce zlepsi, ale uz je to trosku slyset porad, ze nebezi uplne pravidelne. turbo nove ve 107 tis, Spojkova sada i s dvouhmotakem nova ve 135 tis Jo a snazim se davat dobrou naftu, Vif pravidelne, servis interval kratky. Nekouri vubec, tahne dle meho jak ma, olej se neztraci... :/ kazdy tip vitan, dekuji (jdu procitat dal )
- 6 odpovědí
-
- cukání
- klapka sání
- kns
- převodovka
-
+2 dalších
Označeno tagem:
-
1,8 TSI Spotřeba motorového oleje
Ahoj Chlapi, chystam se koupit O2 1.8 tsi... 2012/01 rozvody uz vim detailne, napinak K atd.. dava se ve vyrobe od 03.2012, cili to me ceka... ALE K TEMATU... nevite nekdo, jestli, a pripadne od kdy, davaji uz opravene pisty, krouzky, ojnice v prvovyrobe ?? Prece tam po takovem mnozstvi pripadu, co slysim a i tady ctu, nepokracovali v montazi spatnych dilu jeste v roce 2012 ci pozdeji... Diky za pripadne vyjasneni. Mira
-
Ostřikovač zadního skla - problém
Ahoj vsem, Taky mi nekjde zadni ostrik na o 2 combi Motorek ok, v kufru citit ostik, pri delsim pouziti ostrikovace mokra spodni cast tesneni dveri. Vim i kde, prelomila se hadicka v tom husim krku mezi karoseri a dvermi kufru. Takze ji asi budu muset vymenit. Ten posledni usek od trysky v tretim brzdovem svetle ... a ted dotaz: ...kam az to vede, kolik toho budu muset rozebrat, je tam nekde spojka jak pise KarlSkodovak ? Strucny popis pripadne fotka dve, pokud mate nekdo pristup k rozebranemu autu, by se hodilo. Predem dik a strikani zdrar
-
Zvyseni svetle vysky
Ahoj, a kam tahle podlazka na fotce patri ? Nahoru, nebo dolu ? Diky... http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=200768
-
Pridavny vzduch vaky na zadek - nekdo zkusenosti ???
Zdravim panove. Mam takovou divokou predstavu, ze kdyz nacpu auto na dovolenou, tak krome dofouknuti pneumatik dofouknu taky pridavny vzduchovy vaky v zadnich pruzinach a malinko, decentne to prizvednu smerem k puvodni urovni pred nalozenim. Takove manualni leveling ;o). Inspirovalo me k tomu tohle absolventsky meditovani jednoho studenta s obrazkem cernych mechu s ventilkem do strany...: http://dspace.upce.cz/bitstream/10195/29246/1/text.pdf Hledal jsem vsude mozne na internetu, jediny co jsem nasel, ze by mozna stalo za uvahu, je tohle: Air Lift http://www.summitracing.com/parts/AIR-60789/ montaz: Takze dotaz je, jestli jste se nekdo nad necim podobnym uz zamyslel, nebo se s tim setkal. Hodi se mi jakykoliv poznatek ci tip k nakupu, montazi, atd.. Predem diky.
-
Brzdy
Naprostej souhlas s Albinem, odmastovani je jasny, bylo to to prvni co me napadlo: Kurna cim to napatlali a kdo to ma mejt. Jenze pak jsem prelousknul ten papir co k tomu "Cimrman" priklada a tam jasne stalo: Pozor, ochranou vrstvu nesundavat. Mimo jine to muze byt prave to, co prispiva k mensi nachylnosti ke korozi mimo treci plochy, tzn. chlazeni, okraje kotouce, atd.
-
Brzdy
... ty jo, tak jsem to akorat prehodil. Vnitrni strana starych kotoucu skoda mluvit. Vydrena mnohem vic nez vnejsi a cinna plocha tak 50%... Vnitrni desticka ojeta na 4,5 mm, zatimco vnejsi 9 mm. Cili koukat v ramci kontroly z vnejsi strany pres elektrony, nebo strkat prsty pres plechac, nema dvakrat smysl. Po namontovani novych dilu to pisklo a asi dve normalni zabrzeni sustilo, jako kdyz auto dele stoji. (Typuju tu Zimmermaní pastu na kotoucich, nez se setrela) Po ujeti cca 120 km ticho. Co je ale hlavni a kvuli cemu jsem to delal, pedal uz pri brzdeni nekope a vibrace volantu pri brzdeni ve vyssich rychlostech zmizely. Pokud jde o brzdny ucinek po vymene, jsem mile prekvapen. Rovnomerneji se davkuje, na suchem povrchu az do zasahu ABSka. Enromni sila na pedal pritom netreba. Takze zasah - potopena...
-
Brzdy
Ja tak po ruznu cetl, ze jsou to Trw Lucas. Taky jsem narazil na info, ze Lucas je prevleceny Ferodo. Nicmene osobne jsem po nejakem procitani a vahani nad Ferodem nakonec dospel k tomu, ze vyzkousim Zimmerman koutouce s destickama ATE, jako nahradu seriovych. (Po 66 000 km desticky 50%, kotouce 20mm - bohuzel zkrouceny. Pravdepodobne po navsteve Grossglockneru ) Dily uz mi prisly, prikladam foto, at se muzete mrknout, jak to vypada. Menit budu tento vikend, tak az neco najedu, dam vedet zkusenosti.
-
Kubenec začal sledovat mirdus0001
-
Tempomat a všetko s nim súvisiace.
Ahoj vsem, kdo by mi v Praze a okoli namontoval tempomat(s kolibkou) do FI ? Idealne na pockani ? Diky
-
ABS a ASR sviti, po self testu zhasne.
...tak nevim, jestli to byla takova zepeklitost, ci jsem to spatne vysvetlil, nebo jste me jako novacka vyignorovali ;o) Mezitim jsem byl na nacteni chyb VAGem u znameho. Bylo tam toho hafo: rizeni, motor, ABS/ASR.... tak to smaznul at prijedu druhy den. Druhy den se kupodivu ukazalo, ze je to v elekrice a ABS Dostali jsme kontakt na jednoho sikovneho autoelektrikare a ten za 400,- zavadu odstranil. Nasleduje prepis z protokolu o oprave, cili finalni reseni. NALEZENA 1 chyba: 00301 - zpetna pumpa ABS (V39) 35-00 - - Slovni popis zavady znel: prerusene vedeni mezi ABS pumpou a ridici jednotkou. Diky vsem za precteni, snad se bude info nekomu hodit. Ja doufam, ze budu mit zase chvili od zavad klid
-
ABS a ASR sviti, po self testu zhasne.
Sviti mi ASR a ABS, nicmene ne porad. Servo, palubka, atd. je ok. Po delsim stani (po probehnuti selftestu ABSka) kontrolky zhasnou a vsechno funguje ok. Ovsem do chvile, nez vypnu motor a znova nastartuju v kratsim intervalu, napr. u benzinky, nebo pred nakupakem. Kontrolky ASR ABS nezhasnou, selftest po rozjezdu neprobehne, ABSko nefunguje. A to trva zase do delsiho odstupu mezi nastartovanimi, nez se ABSko znovu "osaha", a kontrolky zase zhasnou... A tak porad dokola. Dodavam, ze kontakty na baterce jsou ok a "svazek" je "rozmotanej", suchej a vypada zachovale. Uz jsem o nem precet vsechno co tu je ;o) Zarazi me, ze kdyz ten selftest vzdycky probehne, tak kontrolky zhasnou... Prece kdyby bylo v pytli cidlo, nebo nejakej kabel prodrenej, tak to nepujde bud vubec, nebo jednou jo a 3 krat ne, proste se to bude nejak menit. A ne ze pokazdy kdyz probehne selftest, je to ok... do dalsiho vypnuti/nastartovani s kratsi prestavkou.... (zhruba do 2-3 hodin) Kdyby vas nekoho neco napadlo, kde hledat chybu, bylo by to super. Nechce se mi do servisu, dat jim sanci vymenit mi pul auta s nejasnym vysledkem, takze diky za jakejkoliv typ.