Přejít na obsah

Pitivier

Uživatel
  • Počet příspěvků

    82
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pitivier

Nadšenec

Nadšenec (6/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • Dedicated Vzácný

Nedávné oznámení

120

Popularita

  1. Ahoj, číslo dílu 5E3 864 051. Normálně jsem to objednával přímo ve škodovce a cena kolem 400 Kč.
  2. Naprosto souhlasím. Člověk za to platí cca 2000 ročně a vracíme se zpět do doby, kdy si to jak debil budu psát na papírek nebo někam do poznámek. Pro mě jsou taky nejcenější data za jednotlivou jízdu - nepotřebuji a nechci to mít sečtené za den/týden/rok. Dále pak nejvíc využívám počet km od natankování. Je mi úplně k ničemu vidět kolik mě stála jednotlivá jízda - spíš je to dost děsivé 😄 Bohužel čtu recenze na App store a tam se nad tímto rozčiluje více uživatelů. Odpověď za škodovku je - změnili jsme koncepci a více informací najdete ve videu. Paráda. Rok 2024 a pokud chceš zjistit u auta v ceně kolem 1 mil kolik máš spotřebu a km od dotankování, tak se musíš podívat v autě, přes aplikaci nejde 😞
  3. Ještě si dovolím přidat jeden příspěvek na téma kamera z Ali. Třeba to někomu pomůže a najdeme funkční řešení. Kameru jsem zase z auta vyndal a z toho mezikusu odmotal pásku, abych zjistil co kam jde. Vůbec tomuto nerozumím. Elektrikou jsem fakt nepolíben. Ale mám v práci šikovného kamaráda, který se tomuto věnuje a pokud mi někdo poradíte, jak to má být správně nebo co zkusit, tak to mohu vyzkoušet a najdeme třeba funční řešení co pomůže i dalším nešťastníkům, jako jsem já :) 1. Z kamery vede celkem 5 drátků - červený, černý, žlutý č. 1, zelený a oranžový. 2. červený jde do pojistky - z pojistky pak vede dál žlutý č. 2, který jde společně s černým do horních rohových zdířek na konektoru. 3. zelený a oranžový vedou do bílého konektoru do 6 a 12 - žlutý č. 1 vede do modrého konektoru do 6 - záhadou je mi černý kabel z modrého konektoru 12, který vlastně z kamery vůbec nejde. Tak a teď je tedy otázka jak by to celé melo být. Kde to šmiknout a kam to vést? Zahodit tento mezikus a jen ti drátky přidělat do origo konektorů, které už v autě jsou?
  4. Děkuji moc. Ale máš pravdu. Na Slovensko daleko a na sraz to bohužel asi taky nedám. Každý víkend něco až do léta skoro. Ale nevadí. Je to kamera za 1000. Všechno jsem zase odmontoval a vrátil do původního stavu. Zkusím to vrátit, případně někde udat. Vydržím to i bez kamery a pak investuji do origo highline.
  5. No tak to jsem v koncích. To už je na mě vyšší dívčí. 😔
  6. Ahoj, jdu si pro radu. Mám Octávii 3 kombi FL, RV 2017 - modelový rok 2018. Infotainment Bolero s tím celosklem. Koupil jsem na Ali tuto kameru. Několik lidí ji doporučovalo, že stačí jen připojit a nic se nemusí kódovat. Bohužel po připojení kamery se vůbec nic nestalo. Kameru jsem několikrát rozpojoval. Kontroloval konektory, zapojení. Nikde nic porušeného nebo na první pohled špatného. Infotainment jsem restartoval držením talčítka. Auto startoval. Nic nepomohlo. Pak jsem se dočetl, že u někoho je třeba to nakódovat. Našel jsem ty perfektní stránky od @wirer, čímž smekám a moc děkuji - ty návody jsou super a čerpám z nich. A podle toho návodu jsem nakódoval. Šel jsem tedy podle návodu na tu fabii, protože mám low kameru -takže modul 5F a tam Byte 19 a Bit 4. No na rádiu už mám menu kamery, ale obraz žádný. Takže jsem v koncích. Zkusil jsem diagnostiku a chybové kódy a objevila se mi tam chyba B110231: Rearview camera, No signal Rear-view camera - no signal. Je ještě třeba něco dalšího kódovat a je šance to rozchodit? Nebo mám jen zkrátka smůlu na špatný kus a někde je vadný kabel, spoj atd. Zítra zkusím ještě madlo opět vyndat a zapojit na přímo, abych vyloučil vadný kabel, který jsem tak pracně protahoval autem :-D
  7. Já mám 1.6 85kW 2017 a teplota oleje většinou kolem 90 - 105. Zatím jsem neviděl nikdy víc. Vetšinou když jedu dálnici ustálenou rychlostí tak kolem 98. Spotřeba mi taky z ničeho nic nějak vylezla a hledám příčinu. Měnil jsem teď olej a rozvody - v autorizáku obojí, přezouval na celoročky 16" Pirelli, které by na tom se spotřebou neměly být špatně dle testů. Stále to přičítám tomu. Ale paradoxně na starý olej a se starými rozvody a navíc na zimních 16" jsem dosahoval kolikrát na stejných trasách nižších čísel.
  8. Jakože to PDF ještě třeba 3x upraví a doplní jo? :-D Tak možné je samozřejmě všechno, ale nějak se mi to nezdá moc logické. Pokud ty ceny mají a jakože mají, tak to vydají najednou přeci. To že doplňují konfigurátor je běžná praxe. Ale za tu dobu co nějak tak sleduji ceníky se mi nezdá, že by nějaký ceník vydali a pak ho ještě doplnili. Vždyť by v tom byl hrozný zmatek co je tedy platné a co není.
  9. No to se vážně moc nepovedlo. Na toto auto jsem se těšil a říkal jsem si, že bych mohl svého Karoqa za to vyměnit. Zejména kvůli tomu motoru. Jel jsem s tím v klasické corolle a moc se mi to líbilo. No ale toto vážně ne. Za 930 takovou kupu šeredného plastu vevnitř a k tomu tlačítka jak někde z 90'. Asi by se to dalo samozřejmě přežít, bude to funkční ikdyž šeredné, ale určitě ne za 900 tis.
  10. Pitivier

    Karoq FL

    Tak dnes vyskočila nová aktualizace. Ale nestihl jsem ani vyfotit. Dle popisu jen drobná vylepšení a opravy + něco ohledně registrace kamsi.
  11. Pitivier

    Karoq FL

    Mně přijde, že po té poslední aktualizaci auto lépe spolupracuje s aplikací MyŠkoda. Zatím jsem nezaznamenal, že by mi to psalo, že mám např. otevřené dveře a přitom mám zamknuté auto. Kéž by to tak skutečně bylo a vydrželo to ;-)
  12. Můžeš. Taky jsem se na to nedávno ptal. Bylo mi vysvětleno, že můžeš koupit jakýkoli rozměr který máš zapsaný. I na ofiko eshopu Škoda mají jako zimní sadu 16” ten rozměr co píšeš.
  13. Pitivier

    Karoq FL

    Dnes mi vyskočila aktualizace. Popis jak noha, takže těžko říct co je nového :-D
  14. Taky nejde. Už druhý den. Jak včera, tak i dnes jsem zkoušel odinstalovat a znovu nainstalovat a stále nic.
  15. @Michal T. Tak už jsem na to asi přišel. Udělal jsem si nulovací jízdu taky a nastavil tam stav 824 km, což koresponduje s tím, co píše auto. Pak jsem odjel 2 krátké jízdy. 1) jízda 5,76 km. Počáteční stav 824 km. Konečný 830 km 2) jízda 4,98 km. Počáteční stav 830 km. Konečný stav 835 km. Reálně mi ale auto ukazuje 834 km celkově. V tripu vidím 834,4 Ono je to asi celé o tom, že ten počáteční a koncový stav neumí desetinná místa a tedy zaokrouhluje na celé km. Ten konečný stav, tak bude s každou jízdou jinak zaokrouhlený. Já jsem zatím i podle celkového nájezdu neudělal moc jízd. Dataplug navíc nemám dlouho. Mám celkem 12 jízd. Někdy to bylo zaokrouhleno směrem nahoru, ale i dolů. Rozdíl by tam tedy měl být odhadem třeba 2-3km, ale rozhodně ne 13km. To musela být nějaká haluz. Uvidíme jak to půjde dál. Teď je reálně rozdíl 0,6 km.
×
×
  • Vytvořit nový...