O tomhle autě a motoru možná něco vím LL už rozhodně není takový strašák - daleko víc by mi vadilo, že auto jezdilo studené a špatně se s ním (zejm. s motorem) zacházelo. Přecházet na pevný interval je dnes anachronismus, ostatně u OIII FL (od KTxy) a OIV už to ani nelze, oleje už jen VW504.00/508.00. Ostatní značky dtto. Je to v tom jisté ignorantství napsat "norma plně nahrazuje..." - přitom může jít o olej normy, která platila v roce 2000. Motor vyrobený v roce 2000 olej 0W-20 zabije, i když "norma zahrnuje...".
Olej ve VAQ prý každé 3 roky bez ohledu na nájezd; dobré vyměnit olej v převodovce - oba original, nutno dohledat OEM.
Autobaterie je spotřebka, 7 let je u origo na limitu. Moje ještě drží, ale celkem šetřím s proudem.
I mimo autorizák si můžeš nechat měrkou změřit protažení řetězu a zvážit výměnu. Na 100% (komplet díly) i s vodní pumpou. V opravných sadách vůbec nejsou některá kola a i kluzné části, většinou to praskne, nejen, že někam spadne, ale ten řetěz není veden, jak má být. Totéž ty hydraulické napínáky. Nejdražší je tam práce, nač to dělat 2x.
Nastříkání vosku určitě korozi nezastaví. Já to neudělal, zespoda to takové snad nemám, jasně, nová černá to není. Za podstatné bych považoval antikorozní ohcranu karoserie, nikoliv výměnných dílů, i když nákladných.
Brzdy už jsou tam minimálně druhé, 4 DCC tlumiče stojí 20000.
Co bych možná zvážil, nechat auto dobře umýt zespoda - větišnou to umí blízký dopravní podnik, někdy i bez známosti. A překontrolovat. Jo a budou se muset udělat gumová pouzdra, silentbloky,... a že jich tam je.