Není třeba mít žádné obavy, chce to jen trpělivost. Jedná se pouze o demontáž jednoduchých dílů. Pro jistotu si můžeš postup průběžně fotit, ale myslím, že zpětné sestavení je prakticky nemožné udělat špatně.
Jediné, co mi dělalo trochu starosti, byl kabelový svazek pod baterií. Nepodařilo se mi najít všechny spony, které ho drží, takže jsem ho musel překonat trochu silou.
Akci jsem spojil s výměnou oleje, aspoň měl čas pořádně vykapat a také s výměnou oleje v převodovce.
Mimochodem, výměna oleje v převodovce výrazně zlepšila kvalitu řízení vozu.
Z převodovky jsem vypustil pouze 1,5 litru oleje, a to přes čepy řazení, jak doporučuje Sixta. Olej, který jsem vypustil, vypadal doslova jako asfalt. Následně jsem nalil nový olej v množství 2,3 litru, a převodovka začala fungovat velmi hladce. Dokonce i za studena je nyní možné řadit naprosto bez námahy.