-
Osvětlení zavazadlového prostoru - nefunkční
Postihlo ma to isté........... žiarovky sú OK
-
Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW
3x natankovaná prémiová nafta, a včera večer cca100km za 4,8l ale čo ma prekvapilo- dlhodobý priemer klesol na 3,9L. A to som pol mesiaca denne jazdil len 25km, len včera 100km. Mám pocit, že to papá menej pri 2000 ot, ako keď DSG chce 1500 ot a niekedy aj menej - Brrrrrr.
-
Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW
Moja skúsenosť: Dlhodobo som mal spotrebu 5,1 až 5,2 l.( v podstate od začiatku) A to jazdím aj do AT cca 1700km. Posledne, vlastne už 2x som natankoval "prémiovú naftu" a čuduj sa svete, spotreba mi klesla na 4,8l. Teraz mám 35000km, možna si len motor sadol ?? a klesla spotreba. 2011 1,6 TDI - DSG
-
Strata výkonu pri pridávaní plynu až skapínanie
EGR je dobrý prevít, poznám ale z iného auta (SMART CDI) ten som rozobral a vyčistil....a super.
- 1.6 TDI CR (77KW)
-
Výběr motoru
Zdravým. Vymenili sme FII 1.2 HTP ta OII 1.6 TDI DSG. To je paráda! Auto kúpené ako predvádzacie, nemalo ani rok, malom 13650 km. a cena nižšia o 7000 €. Autíčko krásne vonia z vnutra novotov...spokojnosť maximálna. (išiel som z kolegom, on na FORDe 1,8 TDcI manuál a nestíhal. To bola trasa cez kopce kde sme sa trochu vybláznili, ja 5 ludí on 4 v aute, cesta 289 km tam a späť.... A spotreba ja 5,6L a on 8l !! Inač nie je problém jazdiť za 4,7- az 5,3 litra, a to si užívam. Na FII 1,2 HTP som mal dlhodobo 5,4l ale to chcelo trochu sebakontrolu... 1,6 TDI a DSG je SUPER!
-
Vaše spotřeba s 1.2 HTP?
Spotreba, no asi tak: čisto len po meste cca 10 km - 6,5 až7,2 l. Mimo mesta - kludná 90 / 50 km 5,2 až 5,6 l, a dialnica 110 až 130 - 6,1 až 6,9 l. chce to spokojnú jazdu, a dá sa aj tá spotreba prežiť, no nie je problém mat aj 12l / 100 km. .
-
STK a 1.2 HTP
Ďiki za reakcie. Ja som tiež spokojný z HTP... určite sú aj lepšie motorizácie...a možno aj horšie, je to vec pohľadu každého z nás! Keď som pochopil, tak v ČR nerobia emisie cez OBD???? lebo na SK už ich ani inak nemôžu - nepustí soft na STK. Akonáhle zadal typ BZG, tak PC mu vyhodil - pripoj OBD zásuvku...
-
STK a 1.2 HTP
Zdravým Vás! Dnes som bol na STK po 4 rokoch a chlapík mi nevedel zmerať emisie cez OBD . Pripojil sa asi na 4 krát, potom bolo všetko ok, samozrejme aj celé STK. Pred domnou tam bolaKIA - tiež cez OBD a šlo to na prvý krát. A ešte pred nou tiež chlapík z FII 1, 2 HTP, a jemu sa vraj pripojil na 10 krát. spítal som sa ho, či nie je problém v ich prístroji, vraj nie, majú to aj na iných STK na slovensku !?!?! a vraj to robia aj SEATi ako aj VW polo, kde je 1,2 HTP! Stretli ste sa z nieči podobným?! Ďakujem
-
"Sekání" plynu 1,2 htp 51 kW
U 1,2 to môže byť zapnutou klimatizáciov, robí to aj mne, ale ako pišem, len pri klíme.
-
motor nelze vytočit
Áno, je to ochrana spojky
-
Životnost motoru
Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu...
-
Životnost motoru
našiel som videa, kde sú problémy retaz- hydraulický napínak. ale to je problém asi skupiny vw a ich bezúdržbových retazí - ich kvalita
-
Sviečky pre 1.2 HTP 51kW a výmena
Asi nie, aj keď sa mi auto zdá kludnejšie. Spotreba - pri kludnej 90 - 5,4 až 5,8 l/km a pri dialničnom tempe 120-130 km/h 5,8 až 6,2. Ale auto začalo mať rozumnú spotrebu až po 30 000km. Začiatky - priemer aj 8,2 litra, a šlo to pomali ale iste dole.
-
1.2 TSI 63 kW vs 77 kW - rozdíl v motorech
Na YOUTUBE som si našiel video, kde predstavujú motory - obe verzie. Podľa videa rozdiel je v strekoch. 63kW má iný lúč vstrekovania ako 77kw.