
Demonicus
Uživatel-
Počet příspěvků
29 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Demonicus
Nováček (1/14)
-1
Popularita
-
Čau všem Už dlouho uvažuju o CHT, ale nenašel jsem u nás na Moravě nikoho, kdo by to dělal (resp. nikoho důvěryhodného:)). Teď jsem ale našel tohle http://www.maxpower.cz/index.php?chiptuning=16/model/1893 - pravda, chlapci jsou drazí, ale dorazí na místo a popisovaný výkon je mnohem vyšší, co vy na to ? Našel jsem třeba tohle http://www.abctuning.cz/?id=11〈=cs&pid=1&aid=1 ale 13 000? to žertují ne?
-
Podle toho co jsem koukal na internetu, tak tohle DO se dávalo do Octávií I. Jinak mám Confort výbavu.
-
Vážně nikdo neví? Dálkový ovladač je ok, měnil jsem jej za druhý, který mám od centrálu - mám tenhle pro upřesnění
-
Zkoušel jsem ještě vzít druhý ovladač, který k DO mám, bohužel stejný problém - takže jednotka? Dá se nějak "opravit" ? Přehrát SW či tak něco ?
-
Zdravím všechny, mám F1 a koupil jsem ji s DO. Podle toho co jsem koukal, je to DO pro O1. Fábku mám od února a zatím vše fungovalo ok, ale teď se začaly projevovat problémy. Často se stává, že když chci auto odemknout, nebo zamknout, musím tlačítko držet delší dobu, třeba 2 - 3 vteřiny, než se odemkne/zamkne. Autem jezdím každý den a baterie jsou v ovladači nové. Včera jsem auto nechal stát celý den (víe než 24h). Když jsem k němu dnes přišel, nešlo odemnkout pomocí DO. Připadne mi to, jako kdyby si auto nepamatovalo kód z DO. Má někdo nějakou radu ? dík...
-
Zdravím všechny, mám F1 a koupil jsem ji s DO. Podle toho co jsem koukal, je to DO pro O1. Fábku mám od února a zatím vše fungovalo ok, ale teď se začaly projevovat problémy. Často se stává, že když chci auto odemknout, nebo zamknout, musím tlačítko držet delší dobu, třeba 2 - 3 vteřiny, než se odemkne/zamkne. Autem jezdím každý den a baterie jsou v ovladači nové. Včera jsem auto nechal stát celý den (víe než 24h). Když jsem k němu dnes přišel, nešlo odemnkout pomocí DO. Připadne mi to, jako kdyby si auto nepamatovalo kód z DO. Má někdo nějakou radu ? dík...
-
Zdravím všechny, mám F1 a koupil jsem ji s DO. Podle toho co jsem koukal, je to DO pro O1. Fábku mám od února a zatím vše fungovalo ok, ale teď se začaly projevovat problémy. Často se stává, že když chci auto odemknout, nebo zamknout, musím tlačítko držet delší dobu, třeba 2 - 3 vteřiny, než se odemkne/zamkne. Autem jezdím každý den a baterie jsou v ovladači nové. Včera jsem auto nechal stát celý den (víe než 24h). Když jsem k němu dnes přišel, nešlo odemnkout pomocí DO. Připadne mi to, jako kdyby si auto nepamatovalo kód z DO. Má někdo nějakou radu ? dík...
-
Mám TT7 pro Windows Mobile (viz podpis a můj foun). Zkoušel jsem IGO i Copilota, ale zatím jsem nejvíce spokojen s TT. Správně mi počítá trasy, přepočítá v rozumném bodě, ne až v půli obchvatu, prostě pohoda. Navíc mi tak nežere baterku telefonu, jako IGO (u Copilota jsem netestoval výdrž na baterii). Vím, že v autě můžu nabíjet, ale někdy se stane, že člověk tu navigaci z auta vyndá a pak je potřeba výdrž
-
Já půjdu do 165/70, každopádně taky se mi víc líbí ty Pirelli, někde jsem na netu našel, že Goodyear se prý hodně sjíždí. edit: tak jsem koupil a nazul. Po krátkodobém používání musím říct, že super. Spotřeba (oproti zimním) o cca 0.1 - 0.2 (dle pal.počítače) klesla - měřeno při cestě do práce - 30km, 30/70 obec/mimo obec. Jsou tiché. Mohu vřele doporučit.
- 197 odpovědí
-
Zdravím, mám F1 viz podpis a přemýšlím o koupi Pirelli Cinturato P4 165/70 R14 T81, nebo Goodyear DURAGRIP - 165/70 R14 81T, co vy na ně ?
- 197 odpovědí
-
Řeším teď problémek s rezonováním sklíček ve zpětných zrcátkách. Rezonují kvůli zesílenému rádiu, ale přitom rádio/hudba není nahlas. Prostě cca 30% hlasitost, nemám tam žádné repro navíc, jen ve předních dveřích a i přesto ta skla rezonují. Nemáte nějaký nápad, jak se toho zbavit?
-
10l je dost, otázkou je, jak dlouhé úseky jezdíš, kde a přesnější specifikace auta. Já mám 1,4MPi teď 73t km nalítáno v hatchbacku a jezdím prum za 6 (do práce 5,6 a z práce za víc ). Je to cca 60% okresky a 40% město/vesnice.
-
Tak ač se to zdálo nemožné, měl jsem problémy se servem. Svítila mi kontrolka a VAG psal "sporadická chyba na kostře" nebo tak něco. Kontroloval jsem kontakty, dolil kapalinu, prošel vsechno a už si myslel, že bude potřeba výměna serva. Nakonec jsem tady někde četl, že mám zkusit vyměnit baterku. V druhém autě jsem měl novou baterku, tak jsem to testnul. Změna se projevila cca po 20 km. Servo kontrolka zhasla a bylo po problému. děkuji za rady.
-
Tak už jsem můj problém s vrzáním vyřešil byl to silenblok (nebo jak se to píše:D) tyče stabilizátoru. Taková malá gumička a jakej to udělalo kravál
-
Výhoda je levnější pojistka, pak jakási jistota, že když mi auto ukradnou tak mi ho najdou. Samozřejmě, člověk může mít auto pojieštěné proti ukradení, ale pojistku vám nevyplatí hned a za určitou dobu, když se o auto člověk stará, vybuduje si k němu nějakou citovou vazbu . Vypadá to, že do toho půjdu. Ještě musím auto přepojistit, zjistit u známého, kolik by byla sleva opravdu a uvidíme... Co vy, už jste do toho někdo šli ?