Přejít na obsah

Demonicus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Demonicus

Nováček

Nováček (1/14)

-1

Popularita

  1. Čau všem Už dlouho uvažuju o CHT, ale nenašel jsem u nás na Moravě nikoho, kdo by to dělal (resp. nikoho důvěryhodného:)). Teď jsem ale našel tohle http://www.maxpower.cz/index.php?chiptuning=16/model/1893 - pravda, chlapci jsou drazí, ale dorazí na místo a popisovaný výkon je mnohem vyšší, co vy na to ? Našel jsem třeba tohle http://www.abctuning.cz/?id=11〈=cs&pid=1&aid=1 ale 13 000? to žertují ne?
  2. Demonicus

    Centrál

    Podle toho co jsem koukal na internetu, tak tohle DO se dávalo do Octávií I. Jinak mám Confort výbavu.
  3. Demonicus

    Centrál

    Vážně nikdo neví? Dálkový ovladač je ok, měnil jsem jej za druhý, který mám od centrálu - mám tenhle pro upřesnění
  4. Demonicus

    Centrál

    Zkoušel jsem ještě vzít druhý ovladač, který k DO mám, bohužel stejný problém - takže jednotka? Dá se nějak "opravit" ? Přehrát SW či tak něco ?
  5. Zdravím všechny, mám F1 a koupil jsem ji s DO. Podle toho co jsem koukal, je to DO pro O1. Fábku mám od února a zatím vše fungovalo ok, ale teď se začaly projevovat problémy. Často se stává, že když chci auto odemknout, nebo zamknout, musím tlačítko držet delší dobu, třeba 2 - 3 vteřiny, než se odemkne/zamkne. Autem jezdím každý den a baterie jsou v ovladači nové. Včera jsem auto nechal stát celý den (víe než 24h). Když jsem k němu dnes přišel, nešlo odemnkout pomocí DO. Připadne mi to, jako kdyby si auto nepamatovalo kód z DO. Má někdo nějakou radu ? dík...
  6. Demonicus

    Centrál

    Zdravím všechny, mám F1 a koupil jsem ji s DO. Podle toho co jsem koukal, je to DO pro O1. Fábku mám od února a zatím vše fungovalo ok, ale teď se začaly projevovat problémy. Často se stává, že když chci auto odemknout, nebo zamknout, musím tlačítko držet delší dobu, třeba 2 - 3 vteřiny, než se odemkne/zamkne. Autem jezdím každý den a baterie jsou v ovladači nové. Včera jsem auto nechal stát celý den (víe než 24h). Když jsem k němu dnes přišel, nešlo odemnkout pomocí DO. Připadne mi to, jako kdyby si auto nepamatovalo kód z DO. Má někdo nějakou radu ? dík...
  7. Zdravím všechny, mám F1 a koupil jsem ji s DO. Podle toho co jsem koukal, je to DO pro O1. Fábku mám od února a zatím vše fungovalo ok, ale teď se začaly projevovat problémy. Často se stává, že když chci auto odemknout, nebo zamknout, musím tlačítko držet delší dobu, třeba 2 - 3 vteřiny, než se odemkne/zamkne. Autem jezdím každý den a baterie jsou v ovladači nové. Včera jsem auto nechal stát celý den (víe než 24h). Když jsem k němu dnes přišel, nešlo odemnkout pomocí DO. Připadne mi to, jako kdyby si auto nepamatovalo kód z DO. Má někdo nějakou radu ? dík...
  8. Mám TT7 pro Windows Mobile (viz podpis a můj foun). Zkoušel jsem IGO i Copilota, ale zatím jsem nejvíce spokojen s TT. Správně mi počítá trasy, přepočítá v rozumném bodě, ne až v půli obchvatu, prostě pohoda. Navíc mi tak nežere baterku telefonu, jako IGO (u Copilota jsem netestoval výdrž na baterii). Vím, že v autě můžu nabíjet, ale někdy se stane, že člověk tu navigaci z auta vyndá a pak je potřeba výdrž
  9. Já půjdu do 165/70, každopádně taky se mi víc líbí ty Pirelli, někde jsem na netu našel, že Goodyear se prý hodně sjíždí. edit: tak jsem koupil a nazul. Po krátkodobém používání musím říct, že super. Spotřeba (oproti zimním) o cca 0.1 - 0.2 (dle pal.počítače) klesla - měřeno při cestě do práce - 30km, 30/70 obec/mimo obec. Jsou tiché. Mohu vřele doporučit.
  10. Zdravím, mám F1 viz podpis a přemýšlím o koupi Pirelli Cinturato P4 165/70 R14 T81, nebo Goodyear DURAGRIP - 165/70 R14 81T, co vy na ně ?
  11. Řeším teď problémek s rezonováním sklíček ve zpětných zrcátkách. Rezonují kvůli zesílenému rádiu, ale přitom rádio/hudba není nahlas. Prostě cca 30% hlasitost, nemám tam žádné repro navíc, jen ve předních dveřích a i přesto ta skla rezonují. Nemáte nějaký nápad, jak se toho zbavit?
  12. 10l je dost, otázkou je, jak dlouhé úseky jezdíš, kde a přesnější specifikace auta. Já mám 1,4MPi teď 73t km nalítáno v hatchbacku a jezdím prum za 6 (do práce 5,6 a z práce za víc ). Je to cca 60% okresky a 40% město/vesnice.
  13. Tak ač se to zdálo nemožné, měl jsem problémy se servem. Svítila mi kontrolka a VAG psal "sporadická chyba na kostře" nebo tak něco. Kontroloval jsem kontakty, dolil kapalinu, prošel vsechno a už si myslel, že bude potřeba výměna serva. Nakonec jsem tady někde četl, že mám zkusit vyměnit baterku. V druhém autě jsem měl novou baterku, tak jsem to testnul. Změna se projevila cca po 20 km. Servo kontrolka zhasla a bylo po problému. děkuji za rady.
  14. Tak už jsem můj problém s vrzáním vyřešil byl to silenblok (nebo jak se to píše:D) tyče stabilizátoru. Taková malá gumička a jakej to udělalo kravál
  15. Výhoda je levnější pojistka, pak jakási jistota, že když mi auto ukradnou tak mi ho najdou. Samozřejmě, člověk může mít auto pojieštěné proti ukradení, ale pojistku vám nevyplatí hned a za určitou dobu, když se o auto člověk stará, vybuduje si k němu nějakou citovou vazbu . Vypadá to, že do toho půjdu. Ještě musím auto přepojistit, zjistit u známého, kolik by byla sleva opravdu a uvidíme... Co vy, už jste do toho někdo šli ?
×
×
  • Vytvořit nový...