Přejít na obsah

myspulin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    216
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení myspulin

Nováček

Nováček (1/14)

8

Popularita

  1. Taky se přidám se svou troškou do mlýna: cesta Zlín -> Brenner (Val di Vizze, Alpy) -> Zlín, najeto cca 1700 km, průměrná spotřeba podle PP 5,5l/100. 90% cesty byly dálnice, zbytek okresky a horské cesty, dálnice na tempomat 120 - 130 km/h. V autě 3 dospělí, 2 elektrocentály, kanistry s bezínem, krosny, spacáky, stan, jídlo na týden, atd. Ještě že jdou v Yetim vyhodit nepotřebné sedačky Momentálně mám 2.0 TDI 81kw 4x4. Před tím jsem měl 1.2TSI 77kw a rozdíl ve výkonu a hlavně točivém momentu je samozřejmě poznat ve prospěch TDI, ale že by ta 1.2 byla zase takový propadák, tak to tedy rozhodně ne. Plně naložená ve 3 dospělých udržela na dálnici 120km/h i do dost prudkého kopce, spotřeba max o 1l/100 větší a navíc to ticho...
  2. Mám takový pocit, že závada typu "poškozený kabel ke svíčce na 3. válci" je nějaká kódová značka ŠA, protože naprosto stejně diagnostikovaných poruch tu už bylo na fóru víc a vždy se pokazil kabel na 3. válci. Mimochodem mě to s 1.2TSI potkalo taky. Je fakt, že mě opravdu vyměnili onen kabel (minimálně byl od pohledu nový) a vše pak bylo OK, ale otázkou zůstává: proč se kazí pouze a jenom kabel ke 3. válci ???
  3. myspulin

    DPF

    Já jsem si nechal při koupi rok a půl starého Yetiho s motorem 2.0 TDI 81kw a najetými 97 000 km přes diagnostiku zjistit stav DPF a byl zaplněný z cca 10%. Jak moc se tomu dá ale věřit, to nevím.
  4. S těmi delšími trasami to můžu potvrdit. Pokud se jezdí krátké trasy do cca 5 km, tak si motor občas na 1-2 s chroupne. Pokud se jezdí 10km a víc, tak je ticho a klid. Taky mám pocit, že se ty řetězy při krátkých pojížďkách ozývají častěji přímo úměrně stáří oleje. Za necelé 2000km budu mít výměnu (to bude tak za 5 týdnů), tak potom uvidím, co s tím udělá nový olej.
  5. Tygříku, budu držet palce! Mě vyměnili rozvody bez řečí a zadarmo i po záruce, tak snad bude Tvůj servis taky tak vstřícný.
  6. Tygříku, četl jsem Tvé symptomy tady i ve vláknu u Artigase a silně mě to připomíná můj návrat z hor na začátku února. Kousek od Šternberka (Horní Loděnice) se mi najednou začalo auto při přidání plynu třepat a MaxiDot na mě začal být sprostý. Prý porucha na ESP a zkontrolujte si tlak v pneu. Naštěstí byla cca 100m přede mnou bezinka, tak jsem tam zajel, vypnul motor obešel auto a vše OK. Po opětovném nastartování už auto hlásilo závadu na motoru a posílalo mě do servisu. Byla sobota odpoledne, takže následoval telefonát na Škodu Assistance a za půl hodiny tam byla odtahovka, která mě (zadarmo, v rámci záruky mobility) zavezla do servisu v Olomouci. Tam jsem auto nechal a jel do Zlína druhým autem. V pondělí ráno jsem volal do Olomouce a tam mě řekli, že už to mají na diagnostice a že je špatný kabel ke svíčce na třetím válci, takže na chvíli se moje TSI cítilo jako HTPčko . Buď kuna, nebo jiné mechanické poškození. Do oběda to bylo opravené a večer po práci jsem sedl na autobus a jel do Olomouce pro Yetíka. Naštěstí v servise měli otevřeno do 22:00 a přijeli si pro mě až na nádraží. Celkově mě ta sranda stála cca 900,- . Takže snad to u Tebe taky nebude nijak zlé...
  7. Co se týká dálnic, tak mě to při poslední cestě Zlín - Praha a zpět po D1 v osazení 2 dospělí, 2 děti, plný kufr a tempomat na 130km/h žralo 7.5l/100km. Je fakt, že díky tvaru karoserie je každý km/h nad touto rychlostí navíc dost znát a taky samozřejmě záleží na protivětru.
  8. Pokud bych přemýšlel o něčem jiném než o Yetim ale v podobné cenové kategorii, tak by to asi bylo Suzuki SX4 S-Cross. Do ceny pod 500k se vejde i druhá nejvyšší výbava s pohonem 4x4, vypadá hezky, kufr už to má taky použitelný a kombinovanou spotřebu pod 6l (čtyřkolka - benziňák !).
  9. myspulin

    Životnost motoru

    Sranki: No to si ale s tou 1.4TSI moc nepomůže - tam je řetěz taky. Jedině počkat na Yeti II.
  10. myspulin

    Životnost motoru

    hadak11 + Honimír99: ono to bude spíš přístupem konkrétního servisu. Já mám zkušenosti úplně opačné. Při letmé zmínce o tom, že mě auto v určitých jízdních režimech při startu hrčelo mě sami v servisu nabídli, jestli nechci pro jistotu (na garanci) vyměnit celou rozvodovou sadu (řetěz i napínáky) a za dva dny bylo po problému. A to mám auto už po záruce... Taky mě po každé návštěvě autorizovaného servisu za čas volají přímo ze škodovky a velmi konkrétně se vyptávají, jak jsem byl spokojený a jestli můžou informace, které jsem jim dal, předat dál (anonymně, i adresně). Čili zpětná vazba tu určitě je a minimálně v mém případě funguje. Je sice smutné, že problém s řetězem vůbec existuje, ale zrovna v tomto případě je asi jedno, jestli je to auto Škoda, VW, Seat, Audi a já nevím, kde všude se TSIčka ještě montují...
  11. Máte někdo na Yetim pneu v rozměru 215/65/R16? Pokud ano, jaké máte zkušenosti s chováním na silnici (i mimo) a s postojem kontrolních orgánů k nestandardnímu rozměru (v TP je jenom 215/60/R16)?
  12. Tygříku, zkus udělat několik krátkých, po sobě následujících jízd (třeba 5x po 0.5km). Třeba se ty rozvody projeví spíš v tomto jízdním režimu - většinou to dělá lidem courajícím se po městě.
  13. Taky jsem byl po 2 letech a 3 týdnech(!) stáří mého Yetíka nucený vyměnit oba přední stěrače: gumky uletěly jako na povel... Vzhledem k tomu, že 2 týdny před koncem záruky mě odešlo taky ložisko na přední poloose, tak mám pocit, že Škodovka do svých aut záměrně montuje tzv. "kurvítka", které mají časovač nastavený na konec záruky... Každopádně originální stěrače jsem kupoval zde http://www.obautodil...i-zadni-krytky/, takže za cenu, za kterou se prodávají u Škodovky, jsem koupil navíc oba přední stěrače na Felicii i s poštovným a balným. Sice to není taková úspora jako u Džanka, ale alespoň něco...
  14. Takže na základě rady WalkeraT jsem se vypravil do cyklosportu, koupil PTFE olej ve spreji, nastříkal ho na hadřík a tím přetřel těsnění a sametku na horní straně dveří. A výsledek? Vrzání je pryč...
  15. WalkerT: prosímtě, kde se dá ten Nova PTFE Oil sehnat? Na e-shopech toho moc není. Lze použít i nějaký jiné PTFE mazadlo? Nebude se těsnění vysušovat a ničit?
×
×
  • Vytvořit nový...