Přejít na obsah

Bobrak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Bobrak

  • Narozeniny 27.6.1989

Kontaktní metody

  • ICQ
    207621631
  • Skype
    bobrczech

Oznámení Bobrak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vzhledem k tomu, že bylo moje původní téma zamčené, přesunul jsem text sem. Zdravím, dostala se ke mě OI se zaseknutým zámkem levých zadních dveří. Něco jsem tu na foru pohledal, ale nepodařilo se mi najít potřebnou odpověď, která by mimo návštěvu servisu můj problém vyřešila. Tapec je dole, vše prostříkané, ale zámek je stále zamčený. Táhlo od klik i od čučku ve dveřích reagují dobře, nicméně zámek se neotevře. Čuček povyjede na max, ale zase zajede zpět když ho pustím. Už si nevím rady kde zapáčit nebo zatáhnout, aby došlo k odblokování. :-( Předem díky za odpověď.
  2. Tak už vyřešeno.... nastavení probíhá tlačítkem reset. Přepnout na čárky nebo v určité rychlosti na druhý mód...Rychlost zůstane uložena jako limitní. Luďa díky za rady...
  3. Tři pomlčky mám v jednom módu a ve druhém mám 0, ale nepřišel jsem na to, jak to nastavit.
  4. Pokud dám menu, kde je nastavení...... končí mi to položkou komfort........ v nastavení jsem nic nenašel....... při překlikávání spotřeba apod. jsem našel, že v omezení rychlosti 0Km/h, (v dlouhodobém režimu), ale nepodařilo se mi ji změnit.
  5. Dobrý den, mám menší problém. Nevím zda si někdo s PP hrál, ale z ničeho nic mi začal psát hlášku "Překročili jste rychlost 0Km/h" Pouze po startu...... po vymáčknutí tlačítka reset to zmizí, ale při dalším startu je to tam zpět. Jak to vypnu ? V menu jsem nic nenašel (zimní obutí mám vypnuté).
  6. Já mohu jedině doporučit MTX Audio mám je velice krátce ale takto nádherný a čistý zvuk jsem zatím v autě neslyšel. Celou sestavu jsme sestavili s pomocí uživatele fancarhifi který shodou okolností vlastní jako jeden z mála i prodejnu na tuto značku reproduktorů. Moje sestava je v hodnotě 27000,- s tím že jsem si montáž provedl sám ale došlo i k odhlučnění 5x dveře + stěny a podlaha kufru. Osazení předních dveří mám http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz/eshop/40-1-Reproduktory/199-3-komponentni/5/1035-MTX-T6S652 Osazení zadních dveří mám http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz/eshop/40-1-Reproduktory/198-3-koaxialni/5/1167-MTX-T6C653 Woofer mám http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz/eshop/42-1-Subwoofery/175-2-SW-boxy-30cm/5/1045-MTX-RT12AV A k tomu tyto dva zesilovače http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz/eshop/41-1-Zesilovace/168-2-2kanalove/5/981-crunch-DSX-2350 http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz/eshop/41-1-Zesilovace/169-2-4kanalove/5/980-crunch-DSX-4500 + samozřejmě montážní materiál jako kabely, bloky atd Doporučím vám kontaktovat na icq 490-235-267 fancarhifi a určitě dáte společně něco dohromady
  7. Bobrak

    Benzín v Naftě

    No tak samozřejmě moc dobře to není 10l je už celkem hodně únosná hranice by měla být zhruba 1/10 takže na plnou nádrž max 5l benzínu ještě že tyhle motory tolik vydrží nejnáchylnější na benzín je v prvé řadě čerpadlo které je mazané naftou dále pak vstřiky kterým benzín také moc nesvědčí a v neposlední řadě píst a motor celkově jelikož může docházet k detonačnímu hoření měl jsi štěstí
  8. Bobrak

    Benzín v Naftě

    Tvá rada je naprosto správná avšak neeliminuje nežádoucí element hlouposti příbuzných
  9. Bobrak

    Benzín v Naftě

    Já osobně bych se této varianty bál při ceně nového čerpadla někde kolem 5000,- je to hraní s ohněm navíc na čerpadle je drobet jiné napětí než na baterii a bál bych se poškození
  10. Bobrak

    Benzín v Naftě

    Tak do nádrže tlak dostanu jelikož zpětné vedení není přes čerpadlo jestli se nepletu ale už nedostanu palivo přes čerpadlo nazpět k motoru ovšem tady bych asi takovouto věc vůbec neřešil protože podávací čerpadlo by mělo být přístupné pod zadními sedadly a po lehké demontáži se nechá benzín odsát tudy.
  11. Bobrak

    Benzín v Naftě

    No M2T bych zrovna nevolil na to jsem jezdil na fíkovi K těm aditivům musíš si přečíst zadní stranu na prodejně kde jsem je kupoval měli jak bez zlepšení mazání tak i se zlepšením mazání. A s tlakem bych si hlavu moc nelámala přetlakovej ventil vše co bylo navíc samozřejmě tam nemůžu poslat hned 20b
  12. Tak za prvé si musíš natáhnout napájení nejlépe přímo od baterie (+) nejoptimálnější je tažení v autě z motor prostoru se dostaneš například u hlavního kabelového svazku který je vede z pojistkového bloku dále pak klasicky za plasty podél dveří nebo pokud chceš vnějškem nechá se dobře táhnout podél vedení brzd až dozadu a odvodňovací dírou rezervy dovnitř tuto variantu ale nemohu doporučit od rádia musíš natáhnout sinche kvůli signálu zvuku pokud máš ovšem na rádiu výstup pokud ne musíš je napojit na repro v eurokonektoru opět nemohu doporučit napojení na eurokonektor dále potřebuješ od rádia spínací proud pro zesilovač poznáš ho žárovkovou zkoušečkou proud do něj půjde pouze po zapnutí klíčku většinou bejvá značen modře a pokud máš lepší rádio vedením od něj může být opatřen pojistkou nebo alespoň mezi konektorem a radiem půjde rozpojit pokud ani jedno musíš hledat nebo můžeš spínací napájení udělat od hlavního napájení od baterie ale pozor jednak nedoporučuji a jednak musíš umístit vypínač a zesilovač vypínat jinak ráno nemusíš nastartovat takže máš vzadu hlaní proud spínací proud a singál na hlavní proud 100% umísti pojistku nejlépe hned u baterie kdyby se ti po cestě cvaknul kabel aby jsi nevyhořel na zesilovači budeš mít 3 konektory pro proud jedna je hlavní tam příjde + od baterie druhá většinou prostřední bude proud spínací a třetí je kostra budou označený kostru si chytni kdekoliv v kufru do zesilovače dál připoj aux od rádia to jsou ti sinche a ze zesíku vyveď signál k subwooferu pusť a vylaď na rádiu trošku je lepší aby zadek byl oproti předku lehce utlumenej jelikož si to doladíš na zesilovači tradá a hotovo
  13. Bobrak

    Benzín v Naftě

    Zdravím kdyby se vám náhodou stalo že nějaký váš rodinný příslušník vám do TDíčka natankuje 15 litrů benzínu nezoufejte dnes se mi to stalo benzín jsem z auto dostal poměrně jednoduše vratným vedením jsem natlakoval nádrž kompresorem a druhou hadičkou mi benzín krásně vytekl pak jsem nalil 20l do nádrže a tlakem nahnal naftu k filtru nalil plný filtr naftou pozapojoval chvíli se motoru nechtělo ale nakonec chytnul dotankoval jsem plnou a přilil 80ml aditiv správně by se mělo zhruba 60ml na 60l ale vzhledem ke snížené mazivosti způsobené benzínem jsem raději 20ml přidal kdyby náhodou někdo z vás chtěl přesný postup tak napište
  14. Ahoj to co teď napíši nemám nijak potvrzeno jedná se jen o můj názor. Podle mě nebude problém tyto funkce přidat pokud se jedná pouze o softwarovou záležitost u oleje je tomu tak určitě u převodovky si nejsem jistý. Spousta funkcí jde odemknout například pomocí programu VCDS. Například přisvícení mlhového světla do zatáčky či aktivace výstražných světel při prudkém brzdění. Pokud tam funkce zobrazení tlaku oleje a vhodného rychlostního stupně nebude zcela jistě půjde vložit avšak se značnou pravděpodobností ztráty záruky na daný díl obrátil bych se na někoho kdo se zaměřuje na úpravu ŘJ.
×
×
  • Vytvořit nový...