Přejít na obsah

FEAR1400

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení FEAR1400

Bažant

Bažant (2/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Jestli tam je ta chyba 00229 – Refrigerant Pressure pořád, tak to bude špatnej tlakovej snímač na trubce klimatizace. Dá se vyměnit bez vypouštění chladiva.
  2. Řešil jsem stejnej problém, tak jsem to rozdělal a u toho tisicíhranu byl prasklej plast okolo toho kovovýho středu , takže byl špatnej přítlak. Vyměněno a stírá bez problémů.
  3. Nesmysl, radši si kup jiný auto s 6 kvaltem.
  4. V motoru/měřené hodnoty uds / do vyhledávání napiš vstřik a najde ti to
  5. Zapnout zapalování na alespoň 30s a až potom startovat a mělo by to zmizet
  6. Častá závada, odchází diody na podsvícení. Jedině budíky rozebrat a přepájet nový diody
  7. Budeš potřebovat rozdvojku do pojistek https://www.kamery-do-auta.cz/cs/pojistkovy-rozbocovac-velikost-mini-vcetne-10a-pojistky/ Co je to za kameru ? Jeden kabel bude do pojistky která je spínaná klíčkem a druhej do pojistky s trvalým napětím, kostra někam na karoserii.
  8. FEAR1400

    rozvody

    Originální sada s pumpou cca 8,5k, INA sada kolem 4k + práce. V autorizáku to bude vždycky dražší. V běžným servisu se vejdeš do 10k
  9. Hlavně musí splňovat normu VW 504 00, což ten 5w40 nemá.
  10. Musíš odšroubovat kolejnice a celou sedačku naklopit aby ses k tomu zámku dostal. // teď jsem si všimnul datum, tak už to asi máš :D
  11. Jen se celý světlo vycvakne a je tam 12V/3W sufitka
  12. Na rs 118. Jsou stejný před i po fl.
  13. Kdyby to ještě někdo potřeboval Levý 1Z1 941 015 G 1Z1 941 017 T Pravý 1Z1 941 016 G 1Z1 941 018 T
×
×
  • Vytvořit nový...