Přejít na obsah

DarkGhost22

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení DarkGhost22

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. díky moc, zkusím to. a to SOURCE GND by mohlo být co?
  2. Zdravíčko lidičky, potřeboval bych poradit. Mám starý zesilovač a chtěl bych ho zapojit na reproduktory, ale vubec nevím co ty zkratky nad svorkovnicí znamenaji, poradte prosím.... hlavně kam dát +12 ,spínaný signal od radia, zemnění Nerad bych ho zničil dřív než je nutný Díky za pomoc.Michal
  3. jasně dám vědět, doufam že to urvu a všechno na mě vyteče
  4. to jsem zkoušel dotahovat je to 32 matice asi se to tim celé povoluje ale byla celkem zatažená... PS - ležel jsem ve spod auta a není dobrý mít pod tím hlavu když to chce člověk sundavat věřím že vyteče i vic oleje protože celá komora na olejový fitr bude plná + ten chladič.... Díky za rady
  5. Muže to být taky předvstřík paliva pokud ti to huř startuje i v létě... ted mi to dělal jeden týpek co tomu dost rozumí a kdykoliv přijdu k autu, chytne okamžitě ani se starter neotočí 1x dokola... líp než u spousty benzíňáků.... najeto 300tis.
  6. měl jsem 1.9 TDI 81kw, snižený podvozek WEiTEC, 16ky kola 205ky, max rychlost na tachu 212km/h víc už to nešlo, spotřeba okamžitá 12.7L/100km. Podvozek stíhal, stabilita dobrá...
  7. Zdrávím vás přátele. Chtěl jsem požádat o radu, Mam octavii I 1.9 TDI 81kw a všimnul jsem si že mi z ní teče olej, je to z jakési hranaté nádoby pod olejovým filtrem, vedou do ní dvě hadice zřejmě s vodou takže patrně nějaký výměník?? Na obrázku jsem zakreslil kde to teče má to takový kulatý víčko za který to cely drží ale práve z jeho spojení (s tou hranatou divnou věcí :-D ) to teče. Věděl byste někdo co to je a co se s tím dá dělat? Zespoda te nadobky je jakési plastové víčko na 32ku klíč. Zkoušel jsem to pritáhnout ale je to tuhý, tak jsem to radši nechal... Jinak nedavno jsem měnil olej ale asi to nemá spojitost . máte nějakou radu?
  8. DarkGhost22

    Žhavení

    Zdravím přátelé a doufam že mi někdo poradíte... Mam octaviku 1.9tdi a nejde mi nastartovat ani podlouhém točení, proto jsem se obrátil na kamaráda co mi to napíchnul a zjistil, že je prý přerušené kostření žhavících svíček. Proměřením bylo zjištěno, že prou do žhaviček jde ale od nich prý to ,,kostření´´ vede přez budíky a řídící jednotku a to je prej problém to najít... Zřejmě bude špatnej kontakt svazku, nebo bude třeba přepálenej, přetrhlej a tak. Neměl by někdo nějakej tip kam se kouknout , kde býva často přerušen svazek nebo přepálen? nebo jakoukoliv jinou info která by mi pomohla? nějak to nemužem najit a rozebírat celý auto a přoměřovat vše je na týden a je to asi ažto poslední řešení. Díky Majk
  9. Co se vám honí hlavou?

  10. Co se vám honí hlavou?

  11. jo to asi udelam, dám tam záslevku do tý příruby mezi ventil a svod od výfuku, jen nevím co na to řidíci jednotka jestli ji to nebude vadit....
  12. jojo, mrknul sem na to a kromě mejch omrzlin, jsem taky viděl, že se ta klapka ve vnitř nevrací pod nánosem karbonu a jiných nečistot takže jsem to tak nejak vyškrábal, vyčistil a je to
  13. Dobrý den mám malý problémek, Mám octavii TDI 1.9 81kw. Včera jsem ji startoval (asi -5'C), pak sem jí vypnul a když jsem chtel po minutě nastartovat, už nechytla. Startér točí, rozvodák taky, ale ani mála snaha chytit. jel okolo nějakej pán a když mi přimáčkl táhlo na EGR ventilu a já otočil klíčke, motor chytnul okamžitě. Daále bych ještě uvedl že jsem před 10tis. měnil menic tlaku zpetneho vedeni zplodin, a když vytočím turbo klesaji mu otačky divně v něm doslova zachrochta (nevím jestli to má na to vliv) prosím o radu čím to muže být. jinak auto ted 2x chytlo normálně...
×
×
  • Vytvořit nový...