-
Lunas změnil svou profilovou fotografii
-
LED osvětlení RZ
Cena tedy byla 132 kč/kus ?
-
Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky
Mě jde spíše o to že pokud se to teď nevyřeší půjdu jinam, někam kde už s tím mají zkušenost a reklamace tohoto typu řešili někam kde už je jak se říká vyšlapaná cestička. Já už na to nemám nervy.
-
Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky
Mám dotaz zda někdo ze zde přítomných řešil reklamaci/výměnu klepajícího silentbloku v servise v Severních Čechách? Nejlépe Ústí nad Labem, Teplice, Litoměřice. Jaká je vaše zkušenost s přístupem a vyřešením reklamace?
-
Xenony výdrž (a krádeže?)
Já mám Rapida s xenony a měl jsem možnost se večer svézt s Rapidem se standartními halogeny, musím říct že dle mého názoru rozdíl není až tak výrazný. Co si budeme nalhávat low xenon s příkonem 25 W není až taková pecka a nějaký zásadní přínos pro bezpečnost oproti základním halogenům je podle mě diskutabilní. To že auto lépe vypadá je jiná věc a chápu že spousta lidí nedá u auta této cenové kategorie 12,5 tis. za o chloupek lepší světla. Každý má od auta jiné očekávání a preference a proto taky ta možnost volby .....
-
Nepřirozený zvuk šustění z palubové desky
Pozoruji u svého auta přesně to samé co popisujete, nejlépe je to slyšet u stojícího auta s vypnutým ventilátorem. Zdá se mi že je to slyšet i za jízdy ale ztrácí se to v ostatních provozních hlucích. Je to přesně co popisujete, slyšet jemom z kabiny z motorového prostoru ne, docela mě to otravuje. Tento týden pojedu do servisu tak se o tom zmíním.
-
Nic moc zvuk - rádio Swing + 4 repro
Rapid hraje oproti OI daleko lepe, tam to byla se seriovymi reproduktory naprosta katastrofa protoze dvere byly otevrene a nebyla tam de facto ozvucnice. U OI pouha vymena repro za lepsi nepomohla, bylo potreba jeste dvere vytlumit a uzavrit, pak uz se to dalo. Pokud jsi byl spokojen v OI po vymene za repro Magnat v cene 900 Kc tak si myslim budes spokojen i v Rapidu. Vetsina lidi tady spis srovnava s OII a v tomto srovnani je Rapid horsi, hlavne zadni koaxialni repro ...
- Fotky Rapidů z ulic
-
Vaše spotřeba
Já jsem to taky jednou vyjel až do nuly a zajímavé je že když jsem tankoval tak se mi tam vešlo jenom 51 l i když nádrž by měla být na cca. 55 l. Když dám plnou tak většinou do pípnutí rezervy ujedu tak 700-750km to znamená že při spotřebě dle PP 6l/100km vyjedu 42-45l benzínu tudíž mi tam zbývá ještě 10-13l benzínu mínus rezerva 7 litrů. Závěr: Dle mě ukazatel stavu paliva trošku kecá a myslím že od "0" km se dá v pohodě ještě min. 50-60km ujet možná i víc ...... Jaká je vaše zkušenost?
- Uchycení RZ
-
Vzadu Bubny/kotouče, proč?
- Problemy s rizenim - vibrace
-
Vaše spotřeba
Ahoj, i já se přidám svými postřehy ohledně spotřeby. Před 14 dny jsem jel lyžovat do Rakouska, jel jsem ve třech lidech + pakáž na lyžování uvnitř v autě - cesta tam 650 km - dálnice většinou mezi 130-145 občas i rychleji, proběhla i zkouška maximálky a tachometrových 220 z mírného kopečka no problem :-). Za Mnichovem cca. 1 hodina popojíždění v zácpě a posledních 35 km pořád do kopce. Výsledná počítaná spotřeba 6,65 l/100km. Cesta zpět v podobném stylu akorát prvních 35 km z kopce a míň zácpy a výsledný počítaný průměr 6,25 l/100 km. JInak celkově zatím najeto 5 600 km a průměr na maxidotu 6,1 l/100km versus počítaný 6,32 l /100 km. Docela mi to kazí cesty do práce (denně 5 km tam a 5 km zpátky). V porovnání s předchozí O1 combi- 1,6 MPI - 75 KW jsem s celkovým průměrem cca. 0,7l /100km níž.
-
Parkovací asistent - dodatečná montáž
Investici do park. senzoru velmi doporucuju. Oproti OI combi neni dozadu videt vubec nic, dlouha zad se uzkym zadnim okenkem velmi spatne odhaduje. Skoro bych rekl ze u Rapida je ro nutnost. Na 100% bych volil original se zobrazovanim na radiu a tlumenim radia nez nejaka dodelavka .....