Jump to content

Ooo...

Uživatel
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Ooo...

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prodám 2 plynový vzpěry kufru pro OI Combi. Používaný 1 rok, ve 12/2015 dotlakování, od tý doby mi ležej v šupliku. Značka Krosno (specialista na plynový vzpěry, originální výrobce). Důvod prodeje: během generálky (dotlakování) jsem si koupil další sadu, pro tyhle aktuálně nemám využití. Cena 444 Kč za sadu. V případě rychlýho a slušnýho jednání možná dohoda. Nový originální vzpěry v AutoKelly stojej 2.054 Kč Osobní vyzvednutí ideálně v Mladý Boleslavi a okolí, nebo dohodou.
  2. Prodám sadu předních tlumičů, originální díl Škoda, (původně na OI TDi) vč. prachovek (ty černý gumy) a dorazů (ty žlutý gumy). Prachovky i dorazy taky originál Škoda. Něco už maj´ za sebou, ale eště pár (desítek?)tisíc km posloužej. Netečou, ani nemaj žádnou jinou zjevnou vadu. K tomu jsou ještě dvě přední pružiny ze stejnýho auta. Označení 2x růžová, 1x zelená. Spodní závit částečně orezlej (viz fotka), jinak ok. Všechno měněno za nový, když se měnily brzdy. Když už bylo auto na zvedáku, tak jsem si uďál radost a nechal trochu omladit i podvozek. Ani v jednom případě to ještě nebylo zdaleka potřeba. To, co bylo k.o. (např. horní uložení), letělo do koše. Cena novejch originálních dílů: 13.500 Kč (2x tlumič s příslušenstvím (prachovky+dorazy) + 2x pružina) - např. v servisu Cena jetejch originálních dílů: 3.490 Kč (tvoje cena, tady na OctaviaClub fóru) V sekci Kola prodávám ještě zimáky Bridgestone Blizzak LM-25, 195/65/R15, asi 5,5 mm, na plecháčích za 3.990 Kč. Vhodný např. na OI, Fabii, Roomstera. Viz http://forum.skodahome.cz/offers/offer/315-zimáky-bridgestone-blizzak-lm-25-19565r15-5x100/ V případě, že by byl zájem o zimáky i o zde nabízený tlumiče, je zde připravena množstevní sleva 1.500 Kč na celej nákup. Ovšem pozor! Nabídka platí pouze do 11/2016 nebo do vyprodání zásob zimáků (jen jedna sada). Osobní vyzvednutí v Mladý Boleslavi a okolí, nebo dohodou.
  3. PRODÁNO - JIŽ NEAKTUÁLNÍ. Dík za prostor. zimní kola.
  4. Ooo...

    Trippling

    ahoj, je tu nekdo z MB a okoli, kdo ma zkusenost s montazi triplingu od ermishe bez toho, aby odpojoval baterku? nehledam nekoho, kdo by to ´nejspis zvladnul´, ale nekoho, kdo s tim ma realnou zkusenost a uz vi, co a jak (+ je z vyse uvedeny oblasti a zvladne to i pri zapojenym akumulatoru)
  5. K dotazu se přidávám. Taky by mě to zajímalo. Reálná spotřeba je zhruba o 40% vyšší, než deklaruje palubní počítač! Někde jsem čet, že by to mělo bejt ve VAGu, někde pod kanálem 3. Kolega na to zkoušel přijít, ale neúspěšně. Já s VAGem neumím vůbec. Mám před face Octávii. Nemůže bejt problém tam? Jako že se dá kalibrace províst jen na faceliftovaný a novější? Pokud někdo ví, budu vděčnej za, pokud možno co nejpodrobnější, popis, jak kalibrace dosáhnout. Klidně i přes SZ, pokud by tolika podrobnosti zdejší fórum nevstřebalo.
  6. No jo, ale to (první majitel a údaj o nebouranym autě) by od nich byla sviňárna! To už by zrovna mohli říct, že uvedený km jsou najetý u nás a ne celkově (u auta z dovozu). Na cedulce přece neni, kde ty km byly najetý (kdyby ses s nima soudil) Normálně to teda nejde. Jak jsem předpokládal - aby bylo auto z dovozu, mělo českou spz a mělo jen jednoho majitele (celkově).
  7. Eště sem se trošku hrabal v nabídkách Esokársu a zaujalo mě pár věcí. 1. Většina Oktávek je r. v. těsně kolem 2000, z Belgie a se skoro totožnejma kilometrama. Obvykle 168 000. Docela náhodička, že všichni Belgáni, co měli naftovou Oktávku jedenáct, dvanáct roků, se jí zbavujou jako jeden muž při stejnym počtu najetejch km. A co víc, všechny se sejdou v jednom mrňavym boleslavskym autobazaru. 2. Fialovej kombík http://zkr.cz/0u0 má psanej rok výroby 2000, ale starší přístrojovku. Vždyť už v roce 1999 se ďála kaplička jen kolem budíků a ne až k větrákům. Tak se ďála ze začátku. A pozdějc, když byla nahrazená novou, eště ňákou dobu zůstala u vábavy LX. A ten design potahů taky neznám. Je to ze starší verze nebo se takhle vybavený Oktávky posílaly v roce 2000 do zahraničí?? Jako LXko to podle ostatní výbavy nevypadá. 3. Je možný, že auto, který je z Belgie, má českou espézetku a zároveň se může honosit titulem První majitel? http://zkr.cz/0tz Jedničku asi nikdo nezpochybnitelně nerozsekne, ale dvojka a trojka by mě už jenom ze zvědavosti docela zajímaly. Příde mi, že popis aut nesedí s dodanejma obrázkama. Ale sou to "jen" mý domněnky. Tak jestli někdo víte natuty, jak to je, budu rád, když se o nouhau podělíte.
  8. Nevim, jestli je tohle zrovna ňáký varování, ale přinejmenšim mi to příde zajímavý. Jde o provázanost mladoboleslavskejch autobazarů Hejtman a Esocars (dříve Carrie). Sám nemám zkušenost ani s jedním, ale na http://zkr.cz/0ty jsem našel nějaký varování. Každej, ať si z toho veme, co chce. Asi bys hledal marně bazar, na kterej by všichni pěli jen chválu. Teď už se to nemenuje Carrie, nýbrž Esocars. Autobazar, a nejspíš i lidi, zůstávaj titíž. Nemusim bejt velkej myslitel, abych to zjistil. Stačí umět hledat na internétu. A co ta provázanost? Opět pomůže kamarád internét. Stačí ho požádat o vyhledání informací, k heslu "774888598". Uplně k tomu stačí Seznam. Vyplivne to několik výsledků, směřujících k Hejtmanovi, ačkoliv se tohle číslo uvádí v kontaktech Esa. http://sauto.cz/deta...ce/8097-esocars A nudění ukončim odkazem na dva skoro stejný inzeráty. Lišej se jen tím, že každej je od jinýho bazaru a maj trošku jinou cenu. Inzerát 1: http://sauto.cz/deta...octavia/9427505 Inzerát 2: http://auta.yauto.cz...di-1016255.html Z infa, uvedenýho u i2 se zdá, že je to trošku ležák ("Datum vložení inzerátu: 24.3.2011") Nebo ho nesmazali. Já jen můžu říct, že je to focený na dvorku Esa (podle těch kamínků, plotu a pozadí na fotkách). Ničím z výše uvedenýho se asi nedopouštěj zločinu, ale příde mi divný, když za dvouma firmama, navenek tvářícíma se, že je každá samostatnej subjekt, stojej evidentně ty samý lidi a nabízej auta, který prodává konkurence (Hejtman nabízí auto, který stojí (nebo stálo) na dvorku Esa). Jen pro info - bazary jsou na starý silnici z Boleslavi na Prahu, na kraji města a jsou od sebe ňákejch 300 metrů. A pro ty, co eště nemaj dost, přidávám i skrínšot těch dvou (nebo jednoho?) aut, s pár vyznačenejma zajímavostma.
  9. Osobní zkušenost nemám, ale jeho inzeráty na sauto.cz ( http://web.sauto.cz/farkas28?&sorting.orderBy=minPrice&sorting.asc=1&paging.rowsPerPage=50&paging.page=1 ) mě přinutily k zamyšlení (bolí to) Že si někdo koupí naftovou oktávku a za + - 10 roků s ní najede kolem 100 tis km, je možný. Že se najde takovejhle lidí tolik, že je pan Farkaš schopnej z nich sestavit nabídku takřka 100 ojetejch oktávek, je sice taky možný, ale osobně bych byl hodně opatrnej. Zvlášť, když skoro u všech chybí serviska. Otázka je, proč asi? Že by obsahovala údaje o jinejch km, než ukazuje tachometr auta u pan Farkaše na parkovišti?? Asi bych bral údaj na tachometru s velkou rezervou a v duchu, že něco tam prostě musí bejt napsaný. A hleděl hlavně na aktuální stav auta a pokud možno ďál, že nevim, kolik "má" najeto. Páč, když chybí věrohodně doloženej údaj, kdy byl měněnej olej a další věci, který maj pravidelnej servisní interval, tak se to musí stejně všechno preventivnš vyměnit a ty tak začínáš svůj servisní interval od chvíle nákupu. No a u něčeho se pak jen budeš divit, proč ti to odešlo ve 150 000, když to je dimenzovaný na čtvrt mega. A ještě pro zasmání přikládám odkaz na výsledek činnosti jakýhosi žateckýho šotka. :-) http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/7113386 vs. http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/7110254 Stejnej motor, stejný km, rok výroby 2001 vs. 2003 a stejný fotky! To, že můžou vypadat dvě stříbrný O stejně, budiž. Že můžou mít dokonce stejný, lehce nestandardní kola, budiž, ale už začínám bejt opatrnej. Ale že maj i stejnou SPZ? (je vidět, že u obou končí na 6681) No, tak to nevim... http://im.sauto.cz/sauto_photos/4169/7113386/8017209c10d87eb510f54a8310bdbe60.jpg vs. http://im.sauto.cz/sauto_photos/4169/7110254/3664d5324ccab0689d8500bc68bfed15.jpg Sám mám zkušenost s panem Erbanem od Jičína. Konkrétně z Holenic. Dušoval se, že údaje na tachometru seděj (nebylo to jeho auto, byl to dovoz z Německa), podle diagnostiky se to nedalo ověřit, takže dokázat mu to nemůžu, ale dle slov mechanika, kterej se díval pod kapotu, jsou různý hadičky apod. opotřebovaný na úrovni zhruba dvojnásobku km. Ale že celkově auto prej vypadá dobře... Navíc v inzerátu bylo napsaný, že má 79 tis. Ve skutečnosti mělo 97 tis! Prej se přepsal... Totožnej inzerát (stejnej text i km) jsem potom v Annonci našel ještě několikrát, jen s tím rozdílem, že cena byla o pár tisíc nižší. Jednání s ním bylo celkem standardní, až na jednu věc - dušoval se (několikrát), že všechno už je zaplacený, tzn. že budu platit krom kupní ceny už jen pojištění. NEBYLO! Jaký pak bylo moje překvapení, když jsem na ouřadě platil ještě eko daň! Vadí mi na tom to, že to musel vědět (neprodával první takovýhle auto) a přesto mě několikrát ujišťoval, že je vše zaplacený. Trošku problém, když vám na úřadě chybí pár tisíc. :-( Další komunikace s nim (několkkrát jsem mu volal, s tím, aby se k tomu postavil čelem) už byla marná. EDIT: ještě přikládám skrínšot těch dvou oktávek od farkaše (až je z webu stáhne, ať je to tu dohledatelný)
  10. po drobnym matematickym máknutí se ukázalo, jak že to ve skutečnosti je. při spotřebě 3,0l dle pc je skutečná spotřeba 4,0-4,1l. co spotřebu ovlivnilo: byla to dálka a oktáfka zažila veškerý typy jízdních stylů od plynu na podlahu na dvojku i pětku, přes klidnou, až po extra úspornou jízdu. jelo se po všech typech silnic - dálnice, okresky, města, prudký ouzký serpentiny do kopce na jedničku až dvojku. polním cestám jsme se vyhejbali auto bylo naložený, ale na druhou stranu jelo několik set km v kuse. klima byla občas puštěná (spíš v řádu desítek min, než hodin), pneu nafouklý na až lehce nad doporučenej tlak
  11. Já bych to (spotřebu) chtěl mit v pořádku už jenom kuli tomu, aby to ukazovalo správně. I kdybych se na ni nekoukal. Jako že mě to číslo zajímá. Minimálně teď, na začátku. Auto mám nově, tak jsem na všechno zvědavej, všechno sleduju a všechno řešim. Dřív jsem jezdil jen fáčkem, to palubní pc nemělo a růmstrem, do kerýho ho taky zapomněli dát. A pak tu a tam eště pár jinejma autama, ale to byly nárazovky na den, dva. Automatycký nulování spotřeby - jó, to už sem něgde čet, ale uplně z ty odpovědi neni zřejmý (aspoň teda mně ne), kdo měl pravdu. Jestli já, nebo kouzelník s VAGem. Já dlouhodobou nuluju při tankování. Teď snad vyrazim někam dál, tak bych moh k ňákýmu konkrétnějšímu číslu pomocí kalkulátoru , periodický soustavy prvků a matfyz tabulek dojít.
  12. Přiznám se ke kardinálnímu omylu. Včera jsem zjistil, že turbo nový nemám. ( Prej jen rozvody, vodní pumpu a pár ňákejch hadiček. A mně to přišlo jako tak velkej servisní zásah, že se měnilo i t. No nic, tak jsem zase zpátky na zemi. Každopádně, i když to teda neni new, nikde, až do 4000+ ot to do žádnýho nouzáku ani jinam nepadá (na všech rychl. stupních, i na pětku - ale to potom žere (dle p.c.) 15 na 100). Tak si dovolim eště jednu všetečnou otázku - řekněme, že v některejch místech, třeba od 3000 ot vejš na čtyřku, pětku, to moc často nejezdilo. Tzn. dá se předpokládat, že v oněch místech to nebude uplně čistý, jinými slovy, nejezdit tak i nadále a pak, po nějaký, těžko určitelný době, kdybych se na tyhle otáčky chtěl dostat, už by to zašpiněný bylo a turbo by se tam díky ty špíně nedostalo. Pokud ale teďka, když to eště de, se tam jednou za čas dostanu, vyčistim tim to, co se tam dosud usadilo? Tzn. můžu tomu prodloužit životnost? Nebo pouze zamezim tomu, aby se tam teď už nic (už ne tolik) neusazovalo, ale co tam doteď je, tam už zůstane? Tzn. jenom zpomalim proces usazování, kterej už nějakej čas běží? Co se VAGu a spotřeby týče, bavil jsem se s člověkem, kterej ho má, ale k ničemu konkrétnímu jsme se nedopracovali. Prej, ať si nejdřiv zkusim pořádně změřit spotřebu (do plný, vyjet, do plný) a pak, až to budu vědět přesně, se o tom pobavíme víc (pokud bych zjistil, že rozdíl "skutečná vs. pc spotřeba" je takovej, že mi to vadí). Dostali jsme se i k tomu, jak je vypočítávaná dlouhodobá průměrná spotřeba. Já si myslel, že když ji vynuluju, měří se od začátku. Tzn. v každym okamžiku je přesná (pokud budem uvažovat, že p.c. měří přesně). Bylo mi ale opáčeno, že to je tak, že je vypočítávaná za ňákej delší časovej úsek, tzn. když pojedu Praha-Brno av Jihlavě ji vynuluju, bude se mi do ní promítat tčásti i spotřeba, kterou jsem měl z Prahy do Jihlavy. Zkrátka, že se na ni má cenu dívat, až po ujetí řádově stovek km, jinak je zkreslená údajema z doby před nulovánim. Což mi přijde divný - když ji vynuluju, tak by, dle mý ubohý logiky, měla začít od nuly a pokud vynuluju ve stejnej moment krátkodobou i dlouhodobou, měly by obě bejt v každej okamžik stejný i stejně přesný (dokud jednu z nich opět nevynuluju, příp. se krátkodobá po delši mstání nevymaže sama). To jsou problémy, co?
  13. Zase si jizdu poradne uzivas, ne? Kolik jsi mel s 66kou? A jak jezdis? Plynule, svizne, mesto, dalnice.... klima on/of? Zajimalo by me porovnani 66/81 u stejnyho cloveka, coz ty muzes, s obdobnym jizdnim stylem (je na tobe, abys porovnal, jestli se nak od dob 66 nezmenil).
  14. Dik, Wojnare! V tuhle chvili mi slo o to, abych zjistil, jestli spotreba + - sedi, nebo je uplne nekde jinde. Na presnejsi vypocet taky dojde, ale na to si musim jeste chvilku pockat. Nijak extremne nejezdim a zatim jsem do nadrze spis pricmrndaval... Ke kalibraci - koukal jsem. Kdo to dokaze? Jen autorizovanej servis, nebo i nakej sikovnej mechanik? Co je k tomu potreba?? (Ted nevim, jestli jsem tehle dotaz nemel napsat spis do toho druhyho vlakna...Ale jelikoz kvuli nemu "jen" o neco prodlouzim svuj dotaz, necham ho zatim tady. Kdyztak na nej (tady) neodpovidejte ). Vyrazovani - vono zalezi... Kdyz vim, ze pri vyrazeni ujedu podstatne vic, nez kdybych tam nechal petku, vyplati se vyradit. Zere to nakou desetinku a nebrzdi me petka. Zkratka jde o posouzeni situace. Nekdy se vyplati jedno, jindy druhy. Zajimavy je i to, ze pri volnobehu mi obcas na PC u okamzity spotreby problikavaj ruzny cisla. Obvykle preskakuje nula a naposledy zmerena spotreba pri zarazeny rychlosti. Zrejme chybka... Nebo je mozny, ze i pri neutralu to zere chvili tolik a chvili jinak?? Ze svyho laickyho pohledu bych rek, ze by si to melo brat furt stejne... Nejmarkantnejsi je to, kdyz zastavim, Treba na krizovatce. To tam pak tu a tam misto nakejch 0,6, nebo kolik to ukazuje normalne, je nekdy i treba 6 litru. A pritom auto stoji a ma vyrazenou rychlost, na plyn neslapu. Proste zahadicka. Otacky - snad pochopil Jen jeste 2 doplnujici ot. (tak, ze by tak uplne nepochopil...? ) Pokavad je to jiny pri jednicce a jiny pri petce, neni dobry, vytocit to obcas na 4 tis i na (jednicku?) dvojku a trojku a ne jen na 4 (5)? Nebo se to bere jako samozrejmost, o ktery se ani nezminujes, ze na 2/3 rychl. stupen se to nad 3/4 tis. vytaci? A druha podotazka - predpokladam, ze to zasvineni se bere u staryho (nakou dobu pouzivanyho) turba. Pokavad mam ted meneny, melo by to bejt na vsech mistech cisty, ze? Takze zacinam pekne s cistym stitem a je uz jen up to me (na mne), jak dlouho si to kde udrzim cisty. Pochopil jsem?? A ted hura na tu teorii. Snad se tim do Vanoc nak prokousu... Ď!
×
×
  • Create New...