-
kolik ujedete na palivovou rezervu?
Ahoj, kolik je rezerva v nádrži potom, co dojezd ukazuje 0 km? Včera jsem měl kvůli nehodě za Mělníkem a stavebním uzavírkám asi 50km půlnoční objížďku a k pumpě přijel s nulou - a hodně nervózní posádkou. Jednou jsem po dálnici jel ještě asi 20 nebo 25km s nulou a pak dostal do nádrže asi 53L. 1,2 TSI 77kW.
-
CHIP Tuning
Taky mi přijde mnohem důležitější "poučené" chování k motoru - dochlazování turba, netrápení studeného motoru, výměna oleje nikoliv po 30 tkm, než jestli bude či nebude chipnuto. U 63kW bych do toho šel hned, já mám 77kW a zatím se rozmýšlím.
-
CHIP Tuning
Uvažuji o chipu 77kW Rapidu. Většinou nevěřím neschváleným úpravám, ale rezerva tam myslím je - přece jen škodovka bude vyrábět 1.0 TSI s 81kW, francouzi mají 1.2ky s 97kW, atd.. Měl by někdo nějaké doporučení na firmu? Kamarád byl u dieseltechnik (5.000,- za 92kW/206Nm) a na nic si nestěžoval...
-
Držák telefonu
Líbí se mi ty Exomounty s přísavkou, jsou dražší ale to automatické zacvaknutí při vložení telefonu je super
-
Držák telefonu
Trochu se bojím trvalých následků toho lepiče, tchán si dal na palubku tu gumovou protiskluzovou podložku, po roce ve vedru a zimě je sloupl a teď je na palubce (měkčené-Kia) jasně patrné to místo kde byla a pochybuji že to půjde odstranit. Kdyby seto chytlo na tu piano lištu tak asi ok Pořídím rozměrově co nejmenší přísavkový držák a budu experimentovat s umístěním - ale ten kabel od nabíjení mi poleze krkem..
-
Držák telefonu
Díky, asi teda zkusím něco na okno, ale ta poloha uprostřed na okně mi přijde dost nápadná a nešikovná, plus potáhnu kábel od ručky přes celý interiér. Ale asi není zbytí. Byl bych si zaplatil i navigaci, ale prý ta škodovácká nestojí za moc...
-
Držák telefonu
Uvažuji o držáku, neměl by ještě někdo nějaký tip na upevnění telefonu? Mám držák do držáku nápojů od škody, ale ten je totáně mimo zorné pole a taky z něj kouká jen asi 2/3 telefonu a navigace není vidět (SGS4 mini). Ten Exomount do CD mechaniky mi přijde nešikovný a u toho do větrání se zase bojím, že ty lamely to neudrží a na nerovnostech bude mobil vypadávat z polohy. Upevnění na palubku - přísavka držet nebude kvůli textuře a ta lišta "piano" je sice hladká, ale zase není plochá. Upevnění na sklo mi přijde nešikovné, je to hrozně daleko a přísavka někdy padá...
-
1.6 55 kW - spotřeba, zkušenosti, nemoci a vlastnosti
Já v kilometrovém období 105-170 měnil kromě běžných věcí taky 2x termostat (jednou vč. té trubice co v ní je), 2x čidlo teploty, zadřený mechanismus stěračů, komplet zapalování (cívka, kabely, rozdělovač), škrtící klapku. Taky mi chcípalo a dusilo se, po výměně komplet zapalování auto blblo vesele dál, pomohla až výměna klapky.
-
Nic moc zvuk - rádio Swing + 4 repro
Tohle téma mě teda hrozně nakrklo. Nejsem žádný audiofil, ale chci kvalitu za svoje prachy. V Octě I jsem po 10 letech vyměnil předek za repro Magnat (900,- Kč) a byla spokojenost. Vzhledem k věku auta svépomocí. Mám teď objednaný Rapid s 6 repro, doporučí mi někdo nějakou kombinaci reproduktorů, co by se tam dala případně dát místo zde popisovaných továrních? Jen co koupit, montáž bych nechal na audioservisu.
-
Co se vejde do Rapida
Těch 17 chlebů mě fakt pobavilo-
- DNES UKRADENA SKODA OCTAVIA SCOUT COMBI 2.0TDI r.2008 - PROSIM SDÍLEJTE
-
55 kW AEE - drnčení tepelného štítu svodů
Ahoj, na AEE zaznamenávám následující problém - motor v nízkých otáčkách drnčí. Může za to tepelný štít svodů, je na třech šroubech, dva nahoře jsou v poho, ale spodní komplet odrezl. Stáhnul jsem ten kryt k rozvodům drátem, ale nepomohlo to, motor prostě vibruje víc než ten drát udrží. Chtělo by to vložit nějaký pružný prvek mezi svody a ten plech, ale kvůli teplotě mě nic nenapadá. Nemáte někdo zkušenost?
-
rádio, které umí složky
Ahoj, jednoduchý dotaz- sháním neoriginální autorádio za co nejméně peněz, ale musí se umět pohybovat ve složkách na flash disku (mp3). Moje rádio č.1 umí skákat na předchozí a další složku, ale neumožňuje mi vybrat si tu složku kterou chci ze seznamu. Moje rádio č.2 označuje složku číslem a skladbu taky, takže se v tom můžu pohybovat a vybrat si třeba 07-19 a potom až mi to ukáže název při přehrávání, ale to je totálně prd. Jediná další podmínka je 1DIN a ISO konektor. A ta cena, na kvalitě nesejde.
-
O1 1.6 55kw AEE ... nedrzi volnobeh, ale pouze v klidu
Řeším to samé. Vyměněno cívka+kabely+rozdělovač+svíčky+klapka (VDO, 9000 za orig. už by mě zabilo). Vyzkoušená lambda, tou to nebylo. Ve dvou servsech to rozebrali, zkoušeli i katalyzátor, vstřiky a nic. Debilní motor.
-
kuckání i po výměně všeho, help...
Tak po výměně klapky (za novou Siemens VDO, 4kkč) už to skoro neblbne. Při volnoběhu na neutrál motor trochu klepe s autem, je to sotva cejtit ale je to tam, to bych fakt rád vymýtil. Taky ručička otáčkoměru nepadá k volnoběhu plynule ale po skocích, a někdy to v záběru na plnej plyn jednou škubne kolem 3000ot (tak jednou na hodinu, na to prdí pes). Asi zkusím reset té nové klapky, třeba se zajížděla..
Falewick
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva