-
Spotřeba oleje ?
Ahoj, tak spotřeba oleje u Scouta 147kW se ustálila na 1L na 5,5 tis km. Podle servisu vše OK.
-
Zkušenosti z přechodu z Octavia III na Octavia IV
Ahoj, přidám můj postřeh: přechod z O3 Scout 2.0 tsi 140kW na O4 Scout 2.0 147 kW. O3 návštěva v servise za 30 tis. km /pravidelná prohlídka /...........1x......................../a dále vždy jen 1x za 30 tis. km, 0 reklamací/ O4 návštěva v servise za 30 tis. km /pravidelná prohlídka + reklamace/...........6x .....
-
Spotřeba oleje ?
Ahoj, přidávám moji zkušenost se služebním Scoutem 147kW. V provozu od 05/2023. Včera jsem byl opět v servisu a v 25 000 km doplněn zase 1 l oleje. Celkem dolity 4 litry /po 1l v: 5 000, 11 000, 17 000 a v 25 000 km/. Zatím se servisem domluva, že při prohlídce 30 000 km budou řešit co a jak dál. ..........
- Škoda Octavia Scout 4. generace (2020) - Technická specifikace
-
1.4 TSI (90 kW)
Možná vodní čerpadlo. U mého stroje se čerpadlo /myslím ve 130tkm/ podobně začínalo hlásit. Zajel jsem do servisu a nedovolili mi odjet - okamžitá výměna. Nechci Tě, ale zbytečně plašit.
-
Jaké zimní pneu a alu na SII ?
Mám sl. auto od Arvalu /kombi, 103 kW,4x4/, velký TP nemám a namontovány zimní 225/45/17 je to správně??
-
Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.
Vím, že to sem nepatří, ale na SII je čekačka i 4 měs. /103 kW, 4x4/
-
světlá výška
Světlá výška u O III 4x4 je stejná jako u standardu , tj. 140 mm?
-
světlá výška
Ahoj, světlá výška je standardně 140 mm. Pro 4 x 4 je kolik? Pro 4 x 4 + paket pro špatné cesty je kolik? Díky.
-
Octavia III SCOUT
Asi mi to uniklo, ale ceník na Scouta bude kdy?? Díky.
-
1.4 TSI (90 kW)
Díky, tak ten co nezastaví a pokračuje: nedobíjí , nechladí, klimu vynechám a nejdříve motor trochu povaří a následně zapeče . Vše při předpokladu , že dotyčný ignoruje výstražné poblikávání z palubky, jede dál a hledá třeba jen na dálnici výjezd k pumpě.
-
1.4 TSI (90 kW)
Pawouku dík za info. Ten řemen příslušenství tedy pohání pumpu, alternátor a ? V servisu zdůrazňovali, že náklady na opravu, pokud pumpa odejde za jízdy /zadře se/, jsou hodně vysoké.
-
1.4 TSI (90 kW)
Tak jsem to zakřiknul, dnes v pátek ve 130,5 tkm odešla vodní pumpa. Včera jsem přijel z Moravy - cca 500 km a vše OK. Dnes ráno nastartuji a měl jsem pocit , že mi někdo přes noc namontoval ropu. Rachtavý pazvuk šel z pravé strany motoru. Opatrně jsem dojel do servisu a za 1/2 hod. mi oznamují , že je pumpa kaput. Co mě "potěšilo" od technika byla hláška, že jsem zatím jediný kdo s takovouto poruchou dojel po ose - tzn., že se mi hned něco ve zvukovém projevu nezdálo a okamžitě to řešil. Běžně jim tam takto postižené octávky vozí na odtahu a oprava je prý často nákladnější a rozsáhlejší. Ta pumpa je poháněná tím proklatým řetězem?? Díl objednán, auto nechávám v servisu. Pokud bych chtěl odjet domů a v pond. ráno auto přistavit /tedy cca 30 km/ musel bych jim podepsat reverz , něco jako v nemocnici /upozorňovali mě, že již nedojedu atd/. Totální kolaps pumpy je prý otázka stovek metrů. Zároveň objednávám výměnu zadních kotoučů a desek. Ne , že bych je ojel - na destičkách je slabší půlka, ale kotouče mi totálně shnily. Jezdím hodně po dálnicích a brzdy mi vždy vydrží hodně . Jaké máte Vy zkušenosti s životností vod. pumpy na oct. II 1.4 tsi????????????
-
1.4 TSI (90 kW)
Já mám po dlouhodobým chrastění, výměnám rozvodů, přestavovačů v 90 tkm vyměněný /v záruce motor/ a zatím - teď v 130tkm - pokoj..... Posledních cca 5 tkm , zvláště po ochlazení se to chrastění trošku ozve.
-
Letní pneu R15
Ahoj,pár slov k Dunlopkám.Na naší malé podnikové flotile jsme na /většinou/ 1.4 tsi používali O1 na těch jsme většinu aut obdrželi.Je to slušná guma a to i na vodě. Jediný problém , který se postupně projevoval skoro u všech vozů, byla po cca 30 tkm zvětšující se hlučnost /a je to opravdu hukot/. Nyní cca na 5 vozech Fast Response, velice podobná 01 , zatím na žádném voze nehučí, ale...Pro toho, kdo hodně prožívá spotřebu tak tedy žádný šetřílek to není a spotřeba proti 01 je ještě o fous větší.