Přejít na obsah

Dave0401

Uživatel
  • Počet příspěvků

    176
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Dave0401

  • Narozeniny 01/04/1984

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.live4ride.org
  • ICQ
    130146196

Návštěvy profilu

1040 zobrazení profilu

Oznámení Dave0401

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. netankoval si nekde palivo na benzince, ale ze jsi mel stojen nalevo? ze si musel pretahovat hadici az k hrdlu za autem??? vetsinou i pri tomto "manevru" se stane podobne poskozeni....
  2. jj.. to je absolutni pravda .. ja diky "staremu" typu motoru muzu mit toho dost hlasiteho big boye.. ten tlak je po upravach a i chipu..
  3. moje rec stejny postup a stejna spokojenost
  4. Ja mam AGU ... Mam tam Bidrina MKIV (big boy) tlak 1,2 Bar a odfukuje paradne 8)
  5. videl jsem tu u Lukase na zivo a paradni... tezko rict ktere jsou lepsi, zda RS a nebo tyto, ale v octe tyto vypadaji vice zajimave nez RS kazdopadne krok spravnym smerem Luku.. DOUFAM, ZE TI UZ NEKDO BUDE SCHOPNY VYMENIT TEN NICK!!!!
  6. jo pridam jen to, ze to maratonec... s dobrou spotrebou a hlavne neni treba ho vytacet... mluvim o 55kw
  7. MichalF: neboj uz se nejaky ten patek chystam zalozit svuj threat v sekci Vase octavie, tak to tam budu hazet.. kazdopadne mam zname, kteri jezdi s 1.8T zavody (LeMost, LeBrno) takze jsem trochu nacuchnul a zacinam to postupne predelavat na zavodaka (joke) hned jak bude po laku moje octula, udelam fotos a hodim je tady
  8. no ja potrebuju aby mi nekdo sahnul na ECU.. mi uz od 0,9 nekdy kopne (cut fuel), proste je to treba posunout... chipnute to je od URtuning ale neni posunute plneni, tudiz to jede na skoro seriovem tlaku... pokud mas nejakeho znameho, ktery umi naladit ECU od AGU, tak mi dej vedet
  9. moje AGU s chipem zatim nejvic 230 tacho, ale nebyl to zdaleka strop neni to zatim kde vyzkouset... (a to mi turbina tlacila jen 0.4 Bar ) .. ted uz tlaci 0.8-0.9 Bar max co jsem kdy jel bylo 312 km/h porsche 911 (996 Bi-Turbo) ... a ta rychlost tam je hned ..
  10. Vzdycky tam je trochu oleje v IC.. i kdyz turbo je OK! ...az kdyz je toho prilis moc tak pak uz zacina odchazet turbo... kazdopadne jakakoli netesnost = vykon jde dolu!
  11. Hosi, vy co mate trochu agresivnejsi styl jizdy, tak vyrezte to cele nekde v polovine na obou stranach! (je tam z vnejsi strany takova vyztuha na podbehu, tak tesne i ni - je to voditko aby to clovek udelal stejne na obou stranach) 1) vyresite zminovany problem s nedostatecnym odvetranim IC 2) budete mit lepe chlazene brzdy, verte je to dost poznat. Ja mam docela dravy styl jizdy, tak na moji octe mam IC cca 3x vetsi uprostred pred chladicovou stenou a je to samo poznat... Kazdopadne potvrdim slova, ktere jiz zde padly, zvetsi se turbodira, ale ja to uspesne kompnezuji BOV ventilem (MKIV). Nastup je sice nepatrne pozdeji, ale to je taky dano i mapami, ktere mam v ECU. Ale pri sportovni jizde je vetsi IC velkym prinosem.
  12. loginem aktivujes tempomat na RJ k elektronickym klapkam... u klapek s lankem bez tempomatu a s tempomatem jsou jine RJ!!! tam se zadny login nepouziva. (teda to mam overeno na 1,8T) ale melo by to byt i na 1,6
×
×
  • Vytvořit nový...